chci se zeptat od kterého ročníku byla 1200 GS a GSA v pořádku a ne pokusný králík? Co si pamatuji tak ze začátku trochu trpěly kardany a nevím co ještě vše.
Rozhoduji se zda si po x letech neježdění pořídit 12ctku
3/6 Marines SEMPER FI
Jasný dvouvacka, ale už jsou dobrý i 2007+ ne? Tam už nebývá to abs s posilovačem..? U kterýho je u ojetý motorky velká šance, že se dřív nebo později posere..
Vždycky se něco posere. Ja koupil v dobre vire motorku a první servis mě stal 48t. Hold bmw je drahy spas.je třeba vybírat a hlavne nebrat mašinu z Frýdlantu. Tam tě pekne ojebou.
BMW R 1200 GSA r.v. 2013, 90 jahre
Jojo. Já se loni potkal s někde s Polákem na KTM... Tak si tak nějak nělám kozi že KTM ...KAŽDÝ tyden montuje ...atd A on mi říká jojo BMW po polski = Bardzo Mnogo Widajov...... [big][big][/big][/big]
martin
prosteoff napsal:
Jasný dvouvacka, ale už jsou dobrý i 2007+ ne? Tam už nebývá to abs s posilovačem..? U kterýho je u ojetý motorky velká šance, že se dřív nebo později posere..
a nemají tyhle ročníky co jsou pod 2010 třeba ten super pásek místo plováku v nádrži?Sce to asi nemá vliv na ježdění,ale asi to dost každého sere.
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011
prosteoff napsal:
Jasný dvouvacka, ale už jsou dobrý i 2007+ ne? Tam už nebývá to abs s posilovačem..? U kterýho je u ojetý motorky velká šance, že se dřív nebo později posere..
a nemají tyhle ročníky co jsou pod 2010 třeba ten super pásek místo plováku v nádrži?Sce to asi nemá vliv na ježdění,ale asi to dost každého sere.
Mají, mají. Měl jsem 2007 a jediná závada kterou jsem řešil byl pásek v nádrži. Jinak no problém.
jeste 08-09 maji ten nejaky slaby tlumic razu v prevodovce..ja uz ho ma vymeneny u Tondy.....pasek se da nahradit plovakem...jinak cajk..samo DOHC je na tom lepe ale taky vic stoji....takze zalezi kolik kdo chce investovat...kdyz bude nekdo trotl tak zkurvi spojku na DOHC taky za 20 tis km....myslim ze nejvetsi problem byly ty posilovace brzd, jinak je to asi jedno, zalezi jak se o to kdo staral