1200 GS 1200 rv2005 naj. 70K
ahoj chlapi,
vcera jsem tu stravil nekolik hodin projizdenim threadu o posilovaci a abs ale stejne z toho nejsem moc moudrej, tak se omlouvam za dalsi vlákno. Pochopil jsem ze prvni zastavka by mela byt diagnostika, ale na tu s v narvanejch servisech v praze pockam aspon 2 mesice, pripadne kontrola hladiny kapaliny v posilovaci nebo abs? Rozumim tomu jak koza petrzeli a obe ruce volšový.
Včera mi to začalo zlobit, zničeho nic brzda gumová, kontrolky žádne nesvitily. Po pár dalšich bržděních posilovač zase zabral a málem me to schodilo z motorky. Zabira na vteřinu v polovine stlaceni brzdy a pak až úplně na doraz ztlaceni... vždy se pri tom rozbliká klasika ABS a č. trojuhelnik svítí. Po pusteni brzdy zmizi (krom toho kdy me to malem schodilo... to tam zustal az do vypnuti/zapnuti zapalovani) Zajimave je za bez nastartovani vrci krasne a plynule... pribalil jsem dve videa at tu nenudim jen textem.
(Brzdovku nechavam menit co rok - naposledy loni v lete)
Zkusil bych nejprve zkontrolovat funkčnost spínačů jak přední i zadní brzdy ( bazmek s pliskem) taky mi to dělalo na starsim gs. Někdy stačí prihnout /vyčistit. Někdy výměna. Je to dost nebezpečná záležitost když se to odpojí, málem jsem si u Milana v enduroskole nabil hubu protože brzdy jsou na 20% účinosti, naštěstí jsme to spolu vyřešily.
BMW R 1200 GSA r.v. 2013, 90 jahre
Ono když jsi v terénu bez poradnyho vercajku jsi rád, že ti to vůbec brzdí. Později samozřejmě opraveno pořádně. Jen jsem chtěl zakladatele temy nasměrovat.
BMW R 1200 GSA r.v. 2013, 90 jahre