Ahojte,
pohrávám si s myšlenkou, že bych svého pracanta opět "vylepšil".
Už teď mám na stařičkém 12GS 2004 tlumiče TFX na ADV verzi (přední ještě predloužená verze).
Už teď mám velký problém s:
1. k u r v a velkej náklon na policajtovi hraničící s posedlostí pádu při sebemenším závanu větru.
2. centrální stojan (ten půlměsícový) je už jen jako výsměch stojanům, motorka se na něm blembá jak vítr v bedně, ze strany na stranu, a kola se dotýkají země.
Pokud bych vyměnil přední kolo za 21 palců, tak už myslím, že motorku bych mohl jedině opírat o nějakej strom podél cesty.
Potýkal se někdo z vás s tímhle? Případně jak to vyřešit? Nějaká konverze na ty novější H stojany (pracovní název žebřiňák), delšího policajta existuje?
Díky za jakoukoli konstruktivní reakci. Nebo i odrazení od tohoto záměru.
Neexistuje špatné počasí!
Je to trubka,tak to rozrizni.udelej na soustruhu kousek s osazenim který zastrcis do těch trubek a zavař. To osazení bude mít stejný průměr jak trubka z venku a délka podle potřeby...
Tip,než to rozriznes tak si udělej dva dulciky a fikni to mezi nimi abys ten bocak měl správně natočený jak to svaris....
Kupredu spatki ni krok...
Bohumil napsal:
Je to trubka,tak to rozrizni.udelej na soustruhu kousek s osazenim který zastrcis do těch trubek a zavař. To osazení bude mít stejný průměr jak trubka z venku a délka podle potřeby...
Tip,než to rozriznes tak si udělej dva dulciky a fikni to mezi nimi abys ten bocak měl správně natočený jak to svaris....
Problém je v tom, že na prvních vzducháčích o moc delší stojany neuděláš,nepusti tě zadní kolo) Není tam na to prostě místo. Měl jsem stejný ročník, stejný tlumiče. Laboroval jsem s tím, nakonec jsem sebou vozil kus prkna, který jsem vždy hodil buď pod boční nebo hlavní stojan. s 21 kolem zkušenost nemám[img][/img]
Kuba89 přiložený následující obrázek:
[48.04Kb]
Upravil Kuba89 dne 31.08.2023 18:08
BMW R 1200 GSA r.v. 2013, 90 jahre
Jinak pro vvaloska... kdybys chtěl, tak 21" kolo mám k prodeji
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Já řešil hlavní stojan po konverzi mého ex R850GS na delších Wilbers tlumičích tak, že jsem zespodu na nohy hlavního stojanu nechal nabodovat asi 8mm tlustou pásovinu. Jen jsme to ořízli do tvaru, zakulatili "náběžnou hranu" a stříkl jsem to černým sprejem. Práce na 2 hodinky...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
To platilo pro oba stojany, je tam úplně jiný doraz jak na novějších. A když prodloužís boční, bude ti zasahovat do centrálu a následně do kyvky.
BMW R 1200 GSA r.v. 2013, 90 jahre
Mám 2004, tlumiče pro GSA od TT a stojany jsem nijak neřešil. Když to dávám na hlavní, tak jsou obě kola na zemi, ale ničemu to nevadí a když to dávám na bočák, tak se snažím si vybrat místo, aby to nestálo ze svahu ale spíš proti svahu. Pokud je to na rovině a na pevném podkladu, tak to neřeším. Když se mi to někde nezdá být stabilní, dám to na hlavní.
Když potřebuju mít kola nad zemí, tak si podložím hlavní stojan v garáži prkýnkem.
BMW GS = stroj na radost
Nemám problém udržet kolo, navíc další mechanickou součástku na moto nepotřebuji. Jde mi o to, abych si při případné změně předního kola nevyřadil stojany.
Přemýšlím, že bych kromě prodloužení stojanů ještě nepodložil dorazy. Sice by byly tystojany trošku dolů ale pak by nedrhly o koncový převod nebo kyvku... ale jak by do sebe zapadaly, to ještě nevím.
Neexistuje špatné počasí!
Ještě je možnost pořídit si GS 800, nebo GS 100. Obě mají 21 přední kolo a k tomu vše ostatní přizpůsobené. Nemusíš řešit tyhle problémy. 21 kolo má význam, když budeš jezdit převážně offroad. Pokud tomu tak není, tak si ušetři problémy a práci. Je to jen můj názor. Osobně bych na 1200 necpal 21 kolo.
.
Bočák vieš "predĺžiť" aj navarením malej plôšky na doraz, tým pádom sa toľko nevyklopí....ale bacha aby si to neprehnali a aby sa samovoľne nesklápal
Upravil patol dne 02.09.2023 14:50