Ahoj všem, vím že dnes už je to trochu mimo trend, ale mám 1150gs. Vybírám padací rámy a po důkladném zkoumání jsem si vědom, že každý rám má svůj nedostatek.
Navzdory všemu se mi asi nejvíce líbí padák Heed i s horním rámem. Ne že bych čekal buhvijakou ochranu nádrže, ale při jízdě v "plné polní" na ně chci pověsit boční tašky.
Před lety se tady padací rámy Heed řešili, a tak se ptám majitelů na zkušenosti po létě h? Má někdo zkušenost s větším pádem?
Jestli ti přijde motorka zbytečně lehká a práce inženýrů z BMW, co řešili, aby byl servis jednoduchej, úplně zbytečná, tak to omotej trubkama. Víc smyslu to nemá. Jo, vlastně ještě to, že když se na to podívá někdo, kdo tomu vůbec nerozumí, tak mu to bude připadat hodně drsný, takže tvoje image stoupne
Jediný padáky, který mají smysl, jsou originální. Zbytek vyrábí ignoranti, kterým to přijde pouze jako dobrej kšeft.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Měl jsem je na 12 vzduch (2sady) a víc už bych od nich nevzal. Materiál je slabý, uchycení bídné ale za to vypadáš drsně, kor s kabelkama z Ali
BMW R 1200 GSA r.v. 2013, 90 jahre
Ak by si chcel vlastnu recenziu tak ti viem jedny posunut . Su jemne ohnute, ale narovnatelne. Uz som to tu aj niekde pisal. Úplne zle vyriesene kotvenie a ako bonus, material ako z makoveho kvetu. Asi jedina vyhoda, ze vymena oleja a pristup k ventilom bez demontaze. Inac, kus nekvalitneho vyrobku.
Mr GS napsal:
Jestli ti přijde motorka zbytečně lehká a práce inženýrů z BMW, co řešili, aby byl servis jednoduchej, úplně zbytečná, tak to omotej trubkama. Víc smyslu to nemá. Jo, vlastně ještě to, že když se na to podívá někdo, kdo tomu vůbec nerozumí, tak mu to bude připadat hodně drsný, takže tvoje image stoupne
Jediný padáky, který mají smysl, jsou originální. Zbytek vyrábí ignoranti, kterým to přijde pouze jako dobrej kšeft.
Jo, je to rozdíl nějakých 4-5kg oproti spodním od jiných výrobců, a je to jeden z aspektů proč asi vyberu jinak.
Co se týče servisu, hele vím že pro spoustu lidí je klíč a chvilka v dílně hrozná představa, ale točit klíčem umím a ta chvilka než padáky sundám mi nic neudělá. Pokud za to dostanu lepší ochranu, nevadí mi to..
Po originálech jsem taky koukal a bohužel jsem nesehnal. Víš o nějakých?
Dalo by se to klidně dát do vlákna zvěrstva. Při pádu máš po nádrži a podle mě i po přístrojovce.
Upravil Kuba89 dne 25.02.2024 09:11
BMW R 1200 GSA r.v. 2013, 90 jahre
Dalo by se to klidně dát do vlákna zvěrstva. Při pádu máš po nádrži a podle mě i po přístrojovce.
Přesně tak, ale padáky spadají do nejobsáhlejší kategorie "nesdělitelné zážitky" a každej si tím asi musí projít sám, než to pochopí. To je, jak vykládat malému dítěti, že kopřiva pálí.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Dalo by se to klidně dát do vlákna zvěrstva. Při pádu máš po nádrži a podle mě i po přístrojovce.
Hele proto se tady ptám na zkušenosti po letech.
Na YouTube jsem našel Poláka kterej je má na Adv, je s nima spokojenej a jezdí po celém světě, na videích má mlX momentů kdy motorka jde na zem, ale padák na ADV je jiný.
Dalo by se to klidně dát do vlákna zvěrstva. Při pádu máš po nádrži a podle mě i po přístrojovce.
Přesně tak, ale padáky spadají do nejobsáhlejší kategorie "nesdělitelné zážitky" a každej si tím asi musí projít sám, než to pochopí. To je, jak vykládat malému dítěti, že kopřiva pálí.
Nemyslím si, že jsou to nesdělitelné zážitky. Podle mě je to celkem jednoduchý..
Otázka servisu, se týká i nájezdu, zručnosti a jestli někomu vadí půlhodina navíc v dílně ...
A pak je funkce padáků... Většina lidí hodnotí padák jako myslím si, nebo jedná bába povídala, další hodnocení: padák je super, nejlepší kup co jsem udělal... Ale ještě jsem nikdy nespadl..
I na originální padáky je kydano hodně špíny.. takže jde o to kdo který má přímo na 1150gs a kdo už je potřeboval, nebo viděl na vlastní oči padák po pádu... Jestli to válce opravdu ochránilo, a neudělalo další problém... Je tady příspěvek kdy sw-motech se ohl dozadu a praskla pod ním hlava..
Technicky je určitě nejlíp řešený hepco becker, ale jediný padák který se mi fakt nelíbí
Namontuj to , udělej sborku, rozborku a uvidíš co se týče servisu. Až s tím flaknes budeš se chytat za hlavu co sis namontoval na motorku. Ale jak psal peta, tím si každý musí projít sám.
BMW R 1200 GSA r.v. 2013, 90 jahre
Kuba89 napsal:
Namontuj to , udělej sborku, rozborku a uvidíš co se týče servisu. Až s tím flaknes budeš se chytat za hlavu co sis namontoval na motorku. Ale jak psal peta, tím si každý musí projít sám.
Jak říkám, u servisu by mi to nevadilo, jsem zvyklý...
Však na těchto padácích netrvám, proto se ptám na zkušenosti
Když už jste mi tady 3 napsali že materiál je bláto a nešťastné uchycení na motorce.. beru, a vybírám dál.
Já měl hepco Becker, byli pěkně kolem vika ale nemuseli se sundávat při servise.ani při výměně remene. Dal sem ale sportovní svody a už tam nepasovali tak mam jen alu kryty vik touratech,když to spadne v malé rychlosti tak to snad zachrání a když to poletí někam v kile tak už to bude fuk.
Upravil Bohumil dne 25.02.2024 18:25
Kupredu spatki ni krok...
Bohumil napsal:
Já měl hepco Becker, byli pěkně kolem vika ale nemuseli se sundávat při servise.ani při výměně remene. Dal sem ale sportovní svody a už tam nepasovali tak mam jen alu kryty vik touratech,když to spadne v malé rychlosti tak to snad zachrání a když to poletí někam v kile tak už to bude fuk.
Díky za zkušenost hepco becker jsou skvělí v tom, že jsou uvhyceny na rám motorky, nikoli na motor, bohužel hepco jsou asi jediný co se mi nelíbí ????
Kryty vík jsou jedna z možností
Takže možnosti padácích rámů jsou aktuálně
HEED
RD
Hepco becker
Sw-motech
Wunderlich
Ibex
Originály nikde neseženu takže ty jsou rovnou out.
Heed - je vyřešený
RD moto- tady telever naráží při jízdě do rámu
Sw-motech mají dost nepraktický spojení pod šusplechem, nacož si většina majitelů jezdící off stěžuje
Hepco becker- jediný rám, kde mi vadí vzhled
Zbývá tedy Wunderlich a Ibex , oba rámy mi umožní použít vyšší tlumiče z ADV takže jestli někdo maté reálné zkušenosti s těmito dvěma, prosím o radu.
marek07 napsal:
Takže možnosti padácích rámů jsou aktuálně
HEED
RD
Hepco becker
Sw-motech
Wunderlich
Ibex
Originály nikde neseženu takže ty jsou rovnou out.
Heed - je vyřešený
RD moto- tady telever naráží při jízdě do rámu
Sw-motech mají dost nepraktický spojení pod šusplechem, nacož si většina majitelů jezdící off stěžuje
Hepco becker- jediný rám, kde mi vadí vzhled
Zbývá tedy Wunderlich a Ibex , oba rámy mi umožní použít vyšší tlumiče z ADV takže jestli někdo maté reálné zkušenosti s těmito dvěma, prosím o radu.
Mám na 1100GS Wunderlich, nic negativního jsem nezaznamenal. HB se mi nelibi a origo jsem nesehnal. Takže volba byla jasná
Upravil michi_iglau dne 25.02.2024 21:54
Já mám padáky Ibex, nespadnul jsem s nima. ale konstrukce a jejich Váha vypadá dostatečně robustně. kryje celou hlavu.
Servisák na ně trochu prská protože musejí dolu když vypouští olej.
zas na druhou stranu je motor chráněn ze spodu i kdyby jsi skočil na šutr
a zas tolik šroubů to není, aby to bylo nějak ultra náročné
Se štítem, nebo na něm.
Cesta je cíl.
BMW R 1150 GS r.v. 2003
Suzuki DR-650 RSE r.v. 1992