Zdravím všechny.
Jestli už tady někdo přesně tenhle problém řešil, tak mě napiště, že sem blbej a přihoďte k tomu odkaz na to fórum
Taky mě začala chcípat motorka, ale pouze v okamžiku, kdy přijíždim na křižovatku, držim spojku a kopu to dolu k neutrálu.
Volnoběh drží při zahřátí i na studeno, jízda v pohodě, jen na těch dojezdech se spojkou.
Napadají mě svíčky... ? Jak poznám, že jsou špatné ?
bych řekl,že to svíčky nebudou.Koukal jsi v jakým stavu máš vzduchovej filtr? mě se to stávalo při dojíždění ke křižovatce a při podřazování s meziplynem.Vyměnil jsem filtr a je po problémech...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Na svíčky (svíčku) bych to netipoval, i když bych je na tvým místě preventivně vyměnil. Ten vzducháč jak píše kolega si vyměň taky to je pravděpodobnější, nejedná se o nějaký závratný položky. Mělo by to být O.K.
Nazdar kluci, chcel by som sa opytat ci mi vie niekto poradit, MAM PROBLEM, ze moj Dakar nedrzi VOLNOBEH,
startuje OK, ked drzim, plyn ide, ked pustim zdochne,
vie niekto cim to moze byt, predtym to fungovalo OK, zrazu z nicoho nic, vdaka za rady,
romiBMW napsal:
Nazdar kluci, chcel by som sa opytat ci mi vie niekto poradit, MAM PROBLEM, ze moj Dakar nedrzi VOLNOBEH,
startuje OK, ked drzim, plyn ide, ked pustim zdochne,
vie niekto cim to moze byt, predtym to fungovalo OK, zrazu z nicoho nic, vdaka za rady,
Ahoj Mě to třeba udělala přidaná zásuvka na 12V Po připojení zařízení mi začli padat otáčky a nedrželi.
Pak bych zkontroloval zas klasiku - svíčky, vzducháč, kontakty na baterce, přeměřil baterii a pod
skus vyčistit tu volnobežnou trysku na vduch tušim. To by mohlo bejt ono. Ale to už je jednoduší vyndat celý vstřikovani a vyčistit ho komplet. Taky se koukni na dorazy klapky v tom vstřikovani. Mě to občas dělal dakar taky když sem se vyválel, tak par km nedržel volnoběh.
vzduchovej filtr maš čistej?
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
budem sa musiet pozriet na vzduch filter, zevraj je hodne spinavej, potom skusim palivovy filter a mozno aj Lambda sondu, tieto veci sa totiz staraju o spravnu zmes, moze byt?
bateria je nova, ziadne pridavne zasuvky nemam a ked som ju skusal tak som sa na nej smykol a spadla moze to byt aj tym? dufam, ze pri zapajani baterie co mi robil kamos neodisla BMS central jednotka
Zdravim, mam problem s malym baworakom po nastartovani.
Mam na nom nabehane 30 000km. Vzduchovy filter je OK, sviecky nove, mozno je problem, ze hlavnu sviecku mam iridiovu a druhu klasiku. Jednu iridiovku som pri montazi zlomil a preto som ju nahradil klasikou. Myslim, ze novsi model s dvojitym zapalovanim by uz nemal mat problem ani s takouto kombinaciou.
Mam doma uz aj nove iridiovky, ale rozmyslam ze to zamenim za klasiku.
Baterka je OK, kontakty vsetky dotiahnute, mam na motorke alarm a palivove cerpadlo je napojene cez ten alarm. , palivovy filter netusim v akom je stave.
Motorka ide ako svajciarske hodinky, spotreba 3,5 litra, motor krasne drzi otacky, nic neskapina, nestriela do vyfuku, len mam problem hned po nastarovani a prvych 30 sekund.
Ked nastartujem studeny motor, tak otacky vyletia na 2000 a tam by mali chvilu ostat, ale oni behom 5 sekund zletia na 1500 co je priblizne volnobeh zahriateho motora. Mam pocit akoby nezaplo sytic, resp. motor si mysli, ze je zahriaty a netreba ho zapnut.. Ked pomocou plynu udrzim motor nastartovany aspom 30 sekund, motor uz ide OK a neskape. Ked ho neudrzim pomocou plynu tak skape, v poslednej dobe sa to opakuje vzdy po nastarovani 1x, 2x aj 3x a potom uz je to OK.
Motor po zahriati slape ukazkovo, nemyslim ze by bolo nieco zle nastavene.
Mozno je nejaky zly teplotny snimac v airboxe alebo inde, alebo upchata volnobezna tryska vzduchu ci rozstelovany doraz klapky v strekovani, ale toto vsetko by sa asi prejavilo aj pri chode zahriateho motora a pri tom nic take nepozorujem.
Da sa nejako vycistit lambda sonda?
*pissed*
Upravil JuriK dne 06.08.2009 09:17
Ahoj
nevím ale dost problémů podobného rázu mi nejspíš dělá baterka
Doporučuju si ji nechat změřit nebo si půjčit jinou a vyzkoušet to
Taky jsem takhle prolézal všechno a všechno čistil a měnil
Když baterku vyndám a plně ji nabiju tak je pak třeba měsíc vše v pořádku Nebo to zazlobí jen v jednom případě z deseti Když je - byla starší nebo se dlouho nedobíjela tak to dělalo tyhle hovadiny při startech a třeba při vystavení spojky na volnoběh chcípání Musím vymyslet jak tam narvat silnější baterku
Ber to jen jako nápad Taky pořád laboruju a nevím jestli je to skutečně ten důvod