Díky gravitaci provzlíná nepatrné množství oleje přes kroužky levého válce a následně si postupně okoukne zblízka dolní svíčku.
Kdo nikdy nestrčil prst do "medvědího hovna", ten jako by nežil
Neví někdo jestli byla rozdílnost/evoluce techniky v modelových ročnících 2007 až 2012 stejná u modelu 1200R jako u 1200gs?
---------------
Život je cesta. Čím dál-tím líp.
skinas napsal:
To máš skoro 2,5 litru na 10000 km.To si myslím,že je minimálně na prekroužkování.
Co bys překroužkovával? Vždyť je to sotva 0,24dcl na 1000km. Naprosto normální "průměrná" spotřeba oleje v závislosti na stylu jízdy u vzduchem a olejem chlazeného "boxeru".
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Do ted jsem jezdil na Anglanovi a tam tohle neznam.Bmw mam 3 sezonu,najeto cca 55 t km a olej od vymeny k vymene doleju max. 3 dcl.Ted jsem zjistil,ze spotreba oleje u vzduchace je v poradku do 1litru na 1000 km,tak jsem z toho trosku mimo.Takze se omlouvam za blbost,co jsem radil.
mahomaho napsal:
Neví někdo jestli byla rozdílnost/evoluce techniky v modelových ročnících 2007 až 2012 stejná u modelu 1200R jako u 1200gs?
Co konkrétně myslíš?
Absence posilovače brzd od r07, 08-09 tlumič rázů v převodovce, ews-stejné problémy?, problémy se snímání paliva. Díky.
---------------
Život je cesta. Čím dál-tím líp.
Sally06 napsal:
Já na GSu jel asi před dvěma lety na 04rce. Líbilo se mi to. O výkon mi nikdy nešlo, takže i v tomhle případě je mi to úplně buřt, jestli budu mít 74 nebo 81 kW. O to tady vůbec nejde! Pokud jde o prachy, tak samozřejmě do toho chcu dát co nejmíň, že jo... Dvouvačky jsou od nějakých 170 do 240 tis. Pravděpodobně nejsem moc připravenej dát více, jak 200 tis. A teďka je právě otázka. Koupit klidně 07 za 160 což by se mi líbilo finančně a nebo raději připlatit ke 200 za dvouvačku?
nejde o rozdiel v maximálnom výkone ale v jeho priebehu...
OHC je oproti DOHC mdlé.... ak chceš vzducháča tak jedine dvojvačku
live fast, die young be wild, have fun
Sally06 napsal:
Já na GSu jel asi před dvěma lety na 04rce. Líbilo se mi to. O výkon mi nikdy nešlo, takže i v tomhle případě je mi to úplně buřt, jestli budu mít 74 nebo 81 kW. O to tady vůbec nejde! Pokud jde o prachy, tak samozřejmě do toho chcu dát co nejmíň, že jo... Dvouvačky jsou od nějakých 170 do 240 tis. Pravděpodobně nejsem moc připravenej dát více, jak 200 tis. A teďka je právě otázka. Koupit klidně 07 za 160 což by se mi líbilo finančně a nebo raději připlatit ke 200 za dvouvačku?
nejde o rozdiel v maximálnom výkone ale v jeho priebehu...
OHC je oproti DOHC mdlé.... ak chceš vzducháča tak jedine dvojvačku
Myslím si že většině jezdců na zázračné DOHC natrhne p.rdel i obyčejná 1100....
Kupredu spatki ni krok...
mahomaho napsal:
Neví někdo jestli byla rozdílnost/evoluce techniky v modelových ročnících 2007 až 2012 stejná u modelu 1200R jako u 1200gs?
Co konkrétně myslíš?
Absence posilovače brzd od r07, 08-09 tlumič rázů v převodovce, ews-stejné problémy?, problémy se snímání paliva. Díky.
R1200R se s posilovačem brzd nikdy nedělalo - už modelový ročník 2006 měl ABS bez posilovače, praskající zapouzdřené tlumiče záběru jsou stejné jako u GS 08 a výš , palivový pásek se kazí stejně, anténa EWS je taky stejná (ale ty se zas tak nějak často nekazí u žádného modelu BMW - ty vadné už jsou za ty roky vesměs vyměněné).
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tygr napsal:
Zrovna tak jako většině jezdců na LC.Nechápu co máš pořád za averzi vůči DOHC.Raptor má pravdu!
Možná to blbě vyznělo ale ja averzi nemám proti žádné motorce BMW všechno jsou to dobré stroje.No možná až na 1150 dvousvicka s posilovačem tam to trochu je
Jen mi prostě udivuje že s tě dohc děláte takovou modlu když už je to 3 generace stará motorka za 250 tisíc.
Kupredu spatki ni krok...
Tak sem to možná i já blbě pochopil,ale bylo to už po několikáté i v jiném vláknu.Každopadně otazka zněla který ročník vzducháče.....Nejspíš to nebude jen námi,že z toho děláme,když se ten motor s min.změn používá dodnes a cenu ojetin určuje poptávka
Dobrá teda,tak abych tomu dal nějaký závěr...
Který ročník vzduchace vybrat ???
Kup si co chceš,sak prodat to mozes dycky....Takový rady na internetu sou k prdu,každému sedne něco jiného.Spousta lidi se nechala zlákat třeba LC a pak se vrátili ke vzduchu.Znam dokonce co koupili 1200 a vrátili se k 1100...Chce to prostě sezónu zkusit,ne jen na parkovišti u lidlu.Takze si kup tu dohc jesi na ní máš a je to.Akorat si sebou někoho Vem ať za to nedáš 240 a dalších 60 do toho nasypes...brzdy,tlumic zaberu,spojka,vstupní hřídel, moto jetá důchodce doktor....hodně štěstí.
Upravil Bohumil dne 10.10.2024 09:23
Kupredu spatki ni krok...
Tygr napsal:
Zrovna tak jako většině jezdců na LC.Nechápu co máš pořád za averzi vůči DOHC.Raptor má pravdu!
Možná to blbě vyznělo ale ja averzi nemám proti žádné motorce BMW všechno jsou to dobré stroje.No možná až na 1150 dvousvicka s posilovačem tam to trochu je
Jen mi prostě udivuje že s tě dohc děláte takovou modlu když už je to 3 generace stará motorka za 250 tisíc.
No tak to prrrr . Mám 2003 u mna od 2008. Neviem ako u koho ale mne posilňovač ( zatiaľ ????) fachci v pohode. Každoročná výmena brzdofky je samozrejmosť . Keď kľakne tak to skôr pripíšeme veku ako nejakej kazovosti daného kurvitka . Sused riešil svoje abs na 2009 s nižším nábehom km takze tak . Dojebabrat sa môže všetko ale nie všetko sa musí .
Glock-plastik fantastik :-)
Ve vedlejší vesnici je týpek 63 jahre ma ADV1150 2004 od nova.Občas se staví na kus řeči.Najeto 242 tis.km a loni mi říkal,že mu vodešel posilovac.Mu říkam jak často měnís brzdovku.Prej vůbec ja brzdím motorem mám i původní kotouče