Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC
 
AKrapovič HP
paaulooss
#1 
Přidané 27.09.2024 09:59

Příspěvků: 123
Registrace: 13.02.18
Zdrravím, mám otázku - jelikož jsou dostupné 2 výfuky akrapovič HP pro euro 3 a euro 4, je možné použít na model 2017(euro4) výfuk pro euro 3?

Výhody HP pro euro 3 jsou že má ještě vyndavací DB killery. Má někdo výfuk euro 3 na motorce eu4? Jsou s tím nějaké problémy například v cizině (Rakousko, Švýcarsko atd..)? Homologaci mají oba výfuky.

Díky.
 
davidr
#2 
AKrapovič HP
Přidané 27.09.2024 12:10

Příspěvků: 255
Registrace: 27.09.21
To me taky zajima Smile
 
Geckar
#3 
AKrapovič HP
Přidané 27.09.2024 18:27
Avatar člena


Příspěvků: 98
Registrace: 10.09.23
Doporučil bych si vyžádat certifikát, na kterém jsou detaily použití a konkrétní verze popsány. To jediné je směrodatné při prokazování cajtům v cizině, ale i tak si myslím, že pokud tito usoudí, že to řve, tak je konec jízdy s i bez certifikátu...
Vzhledem k tomu, že já mám na starém vzduchu LEO VINCE též s killerem, vyzkoušel jsem to bez něj a byl jsem naprosto unešen ze sytého a hlubokého zvuku. Ale hodil jsem to tam zpět, jelikož nejsem nijak přesvědčen o tom, že to dělá motoru dobře. Vše si sice elektronika skvěle upravila, jelo to pocitově nepatrně lépe odspodu, hůře nahoře, ale ta ztráta odporu výfukovým plynům mám obavy, aby se nepodepsala na sedlech ventilů a následné ztrátě komprese. Za to mi to opravdu nestojí. Máte na to někdo jiný názor? Cool
Kdo nikdy nestrčil prst do "medvědího hovna", ten jako by nežil Cool
 
patol
#4 
AKrapovič HP
Přidané 28.09.2024 11:03

Příspěvků: 644
Registrace: 20.12.12
Geckar: poškodeniu motora sa nemusíš obávať ....ako si písal elektronika si to upraví, takže dlhodobo chudobná zmes nehrozí a tým ani poškodenie ventilovych sediel alebo piestov. Ono celý cirkus okolo DB killerov je viac na efekt ako na výrazné zvýšenie výkonu, tá zmena protitlaku nie je nejako výrazná a tiež výrobca nemôže ponúkať výfuk, ktorému ak vyberieš vyberatelny killer môže poškodiť motor. Jedine ak by to vyložene uvádzali v manuáli, kde sa uvádza iba ilegal use kvôli prekročeniu hlukovych noriem
Upravil patol dne 28.09.2024 11:04
 
pavelch
#5 
AKrapovič HP
Přidané 28.09.2024 12:13

Příspěvků: 100
Registrace: 26.09.14
Jestli chceš aby to bylo legální, tak když se podíváš na stránky www.akrapovic.com
u každého homologovaného dílu je v sekci DOWNLOAD DOCUMENTS: ECE Type-Approval Certificate
kde najdeš, na kterou motorku to můžeš legálně použít, (to číslo by jsi měl mít v techničáku):
v tom dokumentu je něco takovýho:
Vehicle type beginning with no. of homologation
1G13
e1*168/2013*00071*
1G13ind
e1*168/2013*00169*
 
paaulooss
#6 
AKrapovič HP
Přidané 28.09.2024 22:03

Příspěvků: 123
Registrace: 13.02.18
Ono akrap na eu3 má rozhodně lepší zvuk. Nehledě na možnost ai zvuk okořenit demontáží db killerů... O chudou směs bych se nebál.
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 52
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,704
Nejnovější člen: Rejnok

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.23 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI