Zdravím.
Mám druhé LC a na tomto je najeto 62tis km. Jediný problém je cvakání z hlav válců
nejvíce z levé strany.
Pustil jsem se do ventilů. Vše je v "tolerancích" přesto budu dopilovávat. např 0,10 sací a povoleno 0,10-0,17mm.
Jde mi o to zda by někdo nevěděl co by ještě cvakání mohlo způsobovat. V BMW měli svolávačku na pravou stranu válce, ale bylo tam že po přidání cvakání ustane, mě neustává, cvaká stále.
Vačky jsou takové zvláštní, ale zvětšená vůle tam není.
Na fotkách to vypadá hůře než skutečnost. Ještě bych dodal, že se mi zdá, že cvakání je menší když je motor studený (menší vůle). Jinak při kontrole v BMW mi řekl technik akorát, že byla svolávačka na pravé straně, jinak k tomu nedokázal vůbec nic říct. Koukal jsem do katalogu a pravda jak píše servisák, je tam spousta variant ozubených kol. Celkem to nechápu, proč nejsou jedny ????.
Jinak ceny nejsou tak hrozné, pokud by se někdo našel kdo by za úplatu poradil jak proměřit, abych věděl co objednat, jsem tomu otevřen. Řešil bych jen levou stranu, ta cvakala dost.
Ta vačka už toho stejně moc nenajede.nachystej si 30 litru,2x vačka a 4x mezizdvihatko.A doufejme že druhá strana bude o.k. šťastné a veselé
Kupredu spatki ni krok...
Mimo té vůle v ozub.kolech co psal servisák si ještě zkontroluj vloženou hřídelku a osku - její konec bývá někdy ohnutý a vzniká tam vůle která se projevuje klepavým zvukem.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Hele,vím že je to k nasrani ale ja už to mám 12 let nastavený tak ze když nejde o život jde o h.o.v.n.o. a zasměju se temu...jo a mám 2013 tam byli vačky v pořádku.vadna série byla prej 17-18...Tak jesi sem te namíchl tak sorry.
Kupredu spatki ni krok...
LC 1200 GS napsal:
Bohumile to asi k smíchu moc není, když vemu v potaz že pravděpodobně vlastníš podobnou jebku
Tondo díky, myslíš pravděpodobně toto. Oprava se řeší výměnou hlavy?
Záleží jak moc je to vychozené, většinou to stačí zaaretovat červíkem, taky může být ložisko na hřídeli na odchodu.
DAGR přiložený následující obrázek:
[290.2Kb]
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
LC 1200 GS napsal:
Bohumile to asi k smíchu moc není, když vemu v potaz že pravděpodobně vlastníš podobnou jebku
Tondo díky, myslíš pravděpodobně toto. Oprava se řeší výměnou hlavy?
Uděláš dírku, závit M4, červa M4, zaaretuješ - to vše ale jen v případě, že to není vytlučený moc, není konec hřídelky ohnutej, hřídelka opotřebená, ložisko kola KO.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Bohumil napsal:
Ta vačka už toho stejně moc nenajede.nachystej si 30 litru,2x vačka a 4x mezizdvihatko.A doufejme že druhá strana bude o.k. šťastné a veselé
paaulooss napsal:
Zajímavý. Na 60t tam už nějaký opotřebení je znát. Co dáváš za olej a vyřešil se červem ten rachot??
Byl tam červený tak asi Castrol (nebo Motul7100), mám GS teď nově. U mě se bude mít lépe, olej budu dělat po 5tis.
Cvakání ještě nevím, čekám na podložky pod ventily.
Myslíš že by mohl mít olej nějaký vliv na opotřebení vačky/hřídele kola rozvodu? Taky dávám MOTUL 7100 5w. Někdo i přecházel na olej 10w - je to vůbec možné přejít na úplně jinou viskozni třídu oleje?
Ne nema nato vliv olej. A ani kolik to ma.km. proste to na nekterem motoru umre.jako stejna blbost je menit olej po 5000km. Ale kazdy svemu
... servis a diagnostika BMW Motorrad