Ahoj. BMW r 1200 GSA, 2010. Tuší někdo jaký je rozdíl v litrech při tankování do vypnutí pistole,
když je moto na bočním stojanu a na hlavním stojanu? Tankuji jenom na bočáku a už 2 x mně došel benzín při najetých cca 400 km od tankování. Poté do vypnutí pistole při tankování na bočáku doplněno cca 22-23 litrů...
S ohledem na počasí se mi teď nechce jezdit na pumpu tohle zjišťovat.
Někde v diskusi jsem četl, že v pravé nádrží něco málo zůstává. Díky za info. Případně kde hledat problém. Petr
newman
BMW R 1200 GSA 2010 rozdíl při tankování bočák/hlavní stojan
Přidané 14.06.2025 19:34
Příspěvků: 1 Registrace: 04.05.25
Čerpadlo v nádrži přečerpá z pravé strany pokud funguje jinak je něco špatně,při nájezdu 340 km dotankuju cca jak kdy 16-17 litrů....
Upravil Vladislav dne 14.06.2025 19:35
BMW R 1200 GSA 2010 rozdíl při tankování bočák/hlavní stojan
Přidané 17.06.2025 08:38
Příspěvků: 175 Registrace: 30.08.18
Jako že zastrčíš pistoli a tankuješ.. a když vypne, víc tam nedáváš? To tedy nevyužiješ celý potencionál bandasky...protože když pistoli povysuneš, nacpeš tam dalších 5 -8 litrů. Tankuju vždy na bočním. Já standardně beru s klukama co mají dojezd 250 - 300, at tankujem společně. Takže vždy cca 15 -17 litrů. Jinak když valim daleko, nacpu to po víko a dojezd je vždy přes 650km. Při zkoušení co to umí jsem najel přes 720km a pořád to jelo. Pak jsem dotankoval 34,5L po víčko.. ale před tím mi stále v bandě něco šplouchalo.
Upravil Kojot dne 17.06.2025 08:38
BMW R 1200 GSA 2010 rozdíl při tankování bočák/hlavní stojan
Přidané 17.06.2025 12:32
Příspěvků: 679 Registrace: 09.08.17
Tankování je po spodní okraj hrdla. Po natankování tak, aby spodní lem byl lehce pod hladinou si můžeš ověřit při otevřeneném víčku a narovnání (nebo položení motorky na boční stojan), že hladina se sice mění sklon vůči dnu hrdla, ale je +- stále stejně vysoko vůči středu hrdla.