Zdar ! Neřešili jste někdo snížení Country ? Nevíte, jestli existuje třeba snížený centrál, nebo pružina, nebo přípravek na stažení centrálu níž ?? Viděl jsem to u jiných motorek, byli tam v podstatě účka z obou stran na centrálu, chycené do ok, zafixované v poloze, jako by na tom seděl někdo těžší a motorka se víc propružila..
Jo a taky sháním zadní stupačky, nevíte někdo o něčem, nebo neznáte alespoň cenu za origo ?? V Autecu je jen pouhý dotaz na dlouhý lokte..
Dík za jakoukoli radu nebo připomínku !
nevim jak ma x-coutry resene odpruzeni, ale obvykle je snizeni mozne jedine prepakovanim.
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
Nevím, jak u X-country vypadá sedlo, ale nebylo by nejjednodušším a nejlevnějším řešením si nechat u šikovného čalouníka snížit sedlo? Pokud je tam nějaký prostor pro vybrání.
Dík za reakce ! Sedlo je bídný, když se vybere, bude jako prkno. A zadní centrál je podle mne klasika, není tam nic moc přístup, musím to odstrojit a podívat se..
G 650 Xcountry jde snížit ze standardních 87 cm na 80 cm pouhým popuštěním na přední vidlici (o 2,5 cm dolů) a zašroubováním oka zadní pružiny až na doraz. (Nutno vyšroubovat čep zadní pružiny z vidlice, povolit kontramatku na čepu pružiny, zašroubovat, znovu vše utáhnout a vrátit do vidlice)
Originál stupačky stojí 5.800,- Kč včetně DPH.
Ale jinak na Country jsou zadní stupačky montovány už při výrobě ...
ale jenom jeslti mas Xcountry 08, budto snizenou sedacku.
Druha moznost zadni pruzici jednotku ta normalni ma 337mm a snizena ma 320mm.
Stoji kolem tech 17 tis
a sedacka 4 500
ale jenom jeslti mas Xcountry 08, budto snizenou sedacku.
Druha moznost zadni pruzici jednotku ta normalni ma 337mm a snizena ma 320mm.
Stoji kolem tech 17 tis
a sedacka 4 500
Tenhle model určitě nemá, protože ten už má ocelový podsedlák včetně stupaček ....
Pade napsal:
G 650 Xcountry jde snížit ze standardních 87 cm na 80 cm pouhým popuštěním na přední vidlici (o 2,5 cm dolů) a zašroubováním oka zadní pružiny až na doraz. (Nutno vyšroubovat čep zadní pružiny z vidlice, povolit kontramatku na čepu pružiny, zašroubovat, znovu vše utáhnout a vrátit do vidlice)
přesně tak, i když já bych spíš občas potřeboval zvyšovat
Maiali nel Fango!
Ahoj, ja jsem chtel dat taky zadni stupacky (nebyly zakladi vybava) ale nakonec jsem od toho upusti, protoze kdyz na ni vlezem ve 2 tak tlumic na dorazu i s pritazenou pruzinou...tak na co stupacky....
zdenek86 napsal:
Ahoj, ja jsem chtel dat taky zadni stupacky (nebyly zakladi vybava) ale nakonec jsem od toho upusti, protoze kdyz na ni vlezem ve 2 tak tlumic na dorazu i s pritazenou pruzinou...tak na co stupacky....
hele to je fakt divný, já mám 85kg, batůžek něco přes 50 a i s naložením je to OK. Vezl jsem i kluka co je tak jak já měl to nastavený na střed a i to šlo. Nepřitahuješ jen tlumič a pružinu ne? Nechci se dotknout tvých technických dovedností, ale jen se mi to nezdá...
Maiali nel Fango!
no to se nedotknes...utlum je dole pod pistnici to cerny kolecko, a pruzina se pritahuje nahore ze strany od vyfuku (predepnuti cca necelej centimetr)......ja mam 86kg a na jednoho cloveka to chodi moc pekne....tak stejne ve 2 se clovek moc nesveze......
zdenek86 napsal(a):
no to se nedotknes...utlum je dole pod pistnici to cerny kolecko, a pruzina se pritahuje nahore ze strany od vyfuku (predepnuti cca necelej centimetr)......ja mam 86kg a na jednoho cloveka to chodi moc pekne....tak stejne ve 2 se clovek moc nesveze......
mno spíš tam není vzadu moc místa, ale podvozek fakt v poho. Teď jsme jezdili docela svižně po Šumavě, dva, 10kg v topcase a narvanej tankvak a problémy fakt nebyly. Jasně, pohodlí se s velkým GS nedá srovnávat, ale trápení to teda rozhodně není ani co do jízdních zážitků.
Maiali nel Fango!