Zdravim vas. Muzete mi poradit, kde vam komu zabira spojka nebo kde by to melo byt spravne? Mam pocit, ze me zabira az na konci a nevim, jestli to tak ma byt. V manualu jsem o serizeni spojky nic nenasel a nechci s tim prudit v servisu, aby ze me nemeli srandu. :-) Diky.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
Mě připadá že mi zabíra v celém rozsahu pohybu spojk.páčky... Blbej dotaz,ale zkoušel sis nastavit páčku jako takovou? Je to zvláštní,ale mě teď zabírá líp než před tím původním nastavení páčky po němcoi.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Seřídit nejde. Má zabírat plynule tak asi kolem poloviny zdvihu páčky. Kolik máš najeto?
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Packu jsem si nastavil tak nejak aby mi sla dobre do ruky. Jinak najeto ted neco pres 61.000 km, mam ji asi poslednich 5.000 km. Zabira plynule, ale naplno sepnuta je fakt az nekde na konci zdvihu. Si tak rikam, jestli casem nezacne klouzat. Projevi se to hlavne kdyz se chci rychle rozjet a zatahnu za to, tak vlastne dokud neni uplne pustena, klouzne. Uz si na to davam pozor. Ale pokud nejde seridit, mozna se blizi konec zivotnosti. :-(
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
S tím rychlím rozjezdem mám naprosto identickej problém a co mi lidi tady z fora psali,tak to vypadá že mě odchází lamela do věčných lovišť,nehledě na to,že jsem tomu trošku i pomohl já.Problém rychlých startů jsem vyžežil spojčením,když už teda potřebuju fakt odpálit z nějakého místa...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
prima, dneska jsem seřizoval ventily a při zkušební projížďce jsem objevil zcela stejný chování spojky, teda koupit GS a najetýma 50 tis to je fakt radost ... kasička hadr
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
to smazak73: Diky za tip, ale tohle bych asi nemel to srdce svoji motorce udelat. :-) Budu to brat tak, ze to proste brzy bude na vymenu, uvidim pred pristi sezonou. Zatim budu setrit. :-)
to MotoPaja: Ja koupil s najetejma 56.000 km a zatim jsem tam delal jen v 60.000 km pravidelnej servis a veci, ktery jsem si sam znicil. :-) Jinak maximalni spokojenost.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
alesvagner napsal:
to smazak73: Diky za tip, ale tohle bych asi nemel to srdce svoji motorce udelat. :-) Budu to brat tak, ze to proste brzy bude na vymenu, uvidim pred pristi sezonou. Zatim budu setrit. :-)
to MotoPaja: Ja koupil s najetejma 56.000 km a zatim jsem tam delal jen v 60.000 km pravidelnej servis a veci, ktery jsem si sam znicil. :-) Jinak maximalni spokojenost.
jo tak někdo umí dobře koupit
mě čeká rozebrání kardanu protože močí a vyklá se, tak doufám že nebude třeba zásadnějších zásahů než je gufero a dotažení
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
určo zkuste odvzdušnit a nastavit si pohodlnou vzdálenost páčky, ta spojka ale takhle prostě zabírá.. u každé motorky se chová malinko jinak..
nijak to nenastavíte ani nevymezíte.. a na páčce opotřebení lamely moc nepoznáte.. ona pak začne prostě v provozu klouzat.. je to hydraulika, takže si svoje vůle vymezuje sama..
foto z cest: www.facebook.com/...
o moto: http://www.motork...mid=103612
BMW R1150GS (2001, bez ABS)
KMZ K-750 (1962, se zpátečkou, tzv. "Dněpr" )
Možnost základního servisu boxerů série 850/1100/1150/1200(vzduch)..
Možnost diagnostiky Jeep WJ/WG..