Nazdárek kluci,
mám už dlouholetý problém s nefunkčním i-ABS na svém 1150 gs. Už několik let jezdím bez ABS a není nic hezčího.
Vyhodil jsem nefunkční řídící jednotku a přepojil hadice napřímo. Jak říkám krásná jízda a všechno, ale....
Kdyby se něco stalo a došlo na nějaké vyšetřování, dokážu si představit, že mi všechno pěkně přišijou, poněvadž jsem zasáhl do brzdového systému motocykl, který byl jeho součástí.
Chtěl jsem se zeptat, zda se tady někomu podařilo moto nějakým způsobem přetipovat na moto bez ABS se zápisem do TP.?
V Německu přišla firma RHelektronic s náhradou s certifikací zařízení "Second life kit" určeno právě pro náhradný zazračných ABS jednotek od FTE.
Ve Francii a Holansdku to funguje zase tak, že je vlastník motocyklu zodpovědný za funkcionalitu základního brzdového systému. Předpokládám, že základní brzdový systém je bez ABS a proto to můžou provozovat i bez ABS.
Nedokázal by ste mi někdo poradit jak to udělat tady v ČR a mít tak "čistý" moto bez ABS. Mám najeto cca 50 tis a rozhodně nemám v plánu zajetou moto prodávat
Ahoj, řešil jsem něco podobného na 12GS při moji stavbě a ve velkým techničáku není napsaný že moto je s abs , teda aspoň u mě takže tak. A i u car servis Praha mi to řekli že pokud to tam není uvedeno tak nemají co rušit - papírově . Do nějakýho roku to bylo jako doplněk ( jestli si to dobře pamatuju tak nějak do 2013, ale nevim tohle 100% ).
Když tak zkus zavolat do CarservisPraha a oni ti to poví přesně .
Upravil LUKAS81 dne 25.06.2025 13:35