Ahoj
tak jsem si pořídil 12V zásuvku, že si na pověsím navigaci nebo když budu mimo tak oživím mobila.
Zásuvku jsem dal pod sedlo Je přes pojistku a přímo na baterku
O víkendu jsem na ni připojil navigaci a motorku jsem po chcípnutí motoru skoro už nenatočil (jen mi chcípnul motor a chtěl jsem znova nastartovat) Otáčky mi nedrželi ani když jsem v zásuvce nechal adapter se šnůrou bez zapojené navigace.
Máte s tímto nějaké zkušenosti?
Jinak obecně se mi zdá že tyhle malý GS jsou strašně náhlý na ty baterky.
To je zajímavý, GPS mám píchlou rovnou na baterku (přes pojistku), nechávám ji zaplou a napájenou i bez běžícího motoru při různých zastávkách (nejdýl jsem zkoušel asi půl hodiny) a moto nastartovalo vždy v pohodě. Je fakt že nemám GS (ale BIGa),ale mám tam slabší baterku než by měla být (tuším že 9-10Ah)
uvidím co s ní udělá nabíjení intephone a mobilů (ale to pro sichr jen za jízdy)
Upravil Rico dne 07.07.2009 14:25
www.motoreport.cz
..Dakar is Dakar..
to je divný. Pokud nemáš někde nejaký bludný proudy, tak maš blbou baterku. Já necham v kludu dobijet navigaci bez zapliho motoru i hodinu a nastartuju bez problemu. Zasuvku mam zapojenou přes original bmw zasuvku, v podstate to je jen taková redukce.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Čau, trošku odbočím - někde jsem četl (už to ale nemůžu najít), že Dakar má už vyvedenou 12V zásuvku někam na rám. Je to pravda? Ať totiž hledám jak chci, na rámu nemůžu nic najít... Mám Dakara 2003. Pokud tam opravdu je, mohl by mi ji nějaký dobrák vyfotit? Díky
ja ji mam original rocnik 00. Najdeš ji na levý straně rámu ve výšce horní hrany motoru. Je navařená přímo na tom nosnym jeklu. fotku nemam, ale to by si našel pokud ji tam máš.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Rico napsal:
To je zajímavý, GPS mám píchlou rovnou na baterku (přes pojistku), nechávám ji zaplou a napájenou i bez běžícího motoru při různých zastávkách (nejdýl jsem zkoušel asi půl hodiny) a moto nastartovalo vždy v pohodě. Je fakt že nemám GS (ale BIGa),ale mám tam slabší baterku než by měla být (tuším že 9-10Ah)
uvidím co s ní udělá nabíjení intephone a mobilů (ale to pro sichr jen za jízdy)
Interphone s tou TT nabijeckou si podle meho pozorovani cucne fakt malo...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicks napsal:
Interphone s tou TT nabijeckou si podle meho pozorovani cucne fakt malo...
Jak dlouho necháváš nabíjet interphone bez zaplýho motoru? Nemám vůbec představu jaký mohou mít odběr dva interphone nabíjení z TT nabíječky.
www.motoreport.cz
..Dakar is Dakar..
Collins napsal:
Čau, trošku odbočím - někde jsem četl (už to ale nemůžu najít), že Dakar má už vyvedenou 12V zásuvku někam na rám. Je to pravda? Ať totiž hledám jak chci, na rámu nemůžu nic najít... Mám Dakara 2003. Pokud tam opravdu je, mohl by mi ji nějaký dobrák vyfotit? Díky
Tady je ta zásuvka na nabíječku, není tam "přivařená" ale držák je na 2 šroubech. Origo se připojí přes konektory přímo do elektroinstalace.
koudak přiložený následující obrázek:
Hicks napsal:
Interphone s tou TT nabijeckou si podle meho pozorovani cucne fakt malo...
Jak dlouho necháváš nabíjet interphone bez zaplýho motoru? Nemám vůbec představu jaký mohou mít odběr dva interphone nabíjení z TT nabíječky.
Ozkoušeno otestováno, nabity dva totálně vybité interphony z baterky bez zaplého motoru (v kempu před spaním) a baterka úplně oka, ráno nastartila bez problému.Takto praktikováno každý den po 14dní a žádný problém
www.motoreport.cz
..Dakar is Dakar..
Ten odber by mel být pro tyto zarízení minimální, kdyz vezmes ze se nabíjí desetino kapacity baterky (mobilu, pda a pod.) tak by to melo vydrzet hodiny a hodiny mozná dny bez ujmy baterie. to spíš bude někde nejaký jiný problém
Upravil Kubicek dne 10.08.2009 17:01
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
kendy napsal:
Ahoj
tak jsem si pořídil 12V zásuvku, že si na pověsím navigaci nebo když budu mimo tak oživím mobila.
Zásuvku jsem dal pod sedlo Je přes pojistku a přímo na baterku
O víkendu jsem na ni připojil navigaci a motorku jsem po chcípnutí motoru skoro už nenatočil (jen mi chcípnul motor a chtěl jsem znova nastartovat) Otáčky mi nedrželi ani když jsem v zásuvce nechal adapter se šnůrou bez zapojené navigace.
Máte s tímto nějaké zkušenosti?
Jinak obecně se mi zdá že tyhle malý GS jsou strašně náhlý na ty baterky.
To máš jedno, mě baterka chcípla na vyschnutí... Jen pár mililitříků pod ryskou... Všechno šlo v pohodě, pak jsem ji jednou natočil, chcípla a už ani neškytla... 2x jsem ji startoval kabelama a pak koupil novou... Super zážitek, shánět baterku 300km od domova v sobotu dopoledne...
Jo jo
prostě mi chcípá baterka To co jsem si přečetl v jiném vláknu o baterkách mi úplně stačilo
Budu muset koupit novou Nevydrží ted už ani 14 dní v garáži bez toho aby pak byl problém nastartovat
Jinak na to startování s kabela ma bacha Hlavně když budou připojený k autu Někdo mi říkal že tam jde o dost víc štávy a nedělá to dobře ničemu