Kluci potřeboval bych vědět údaje o výšce sedla těchto dvou motorek a potřeboval bych poradit s koupi jednoho s těchto strojů. Vím že to tady bylo určitě mnohokrát ale jsem tu nový tak doufám prominete. Motorky mi připadají stejné akorát u 1100 je lepší cena. Chtěl bych max výbavu včetně abs. Vlastním suzuki dl 1000v strom a je pro mně velké a hůř se mi ovládá. Pomohu si když přesedlám na BMW GS. Mám 177cm výšku. Mám naježděno celkem dost km na motorkách, jezdím 25let takže ůplnej začatečník nejsem, dík za komentář.
GS se ti bude zdát ovladatelnější,už jen proto že má níž posazené těžiště než Vstorm,Varan,apod motorky.A můžeš sáhnout po nižších sedlech,nebo si nechat u čalouníka přešít originál.Jinak neptej se a snaž se si někde nějakou 1100 nebo 1150 vypůjčit a svézt se.A proč nejdeš třeba do 1200gs ??Dá se sehnat extra low sedlo od TT a to ti garantuju že dosáhneš oběma nohama na zem v pohodě.Lovu zdar !!
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
bohumil napsal:
Výška sedla je 840-860 u obou modelů, na ovladatelnost je bawec určo lepčí kvůli nízkýmu těžišti.Jinak já mám víšku sedla 950 a f pohodě.
No strom má 840mm tak to může být stejné, jinak jsem měl nějaké endůra třeba transalpa a ten mně ovladatelností hodně překvapil akorát nebyl výkon. Cestuji hodně ve dvou s třema kuframa tak potřebuji trochu výkonu.
..asi takto,stejně jako ty jsem měl před GS 1150 ADVENTURE litrovýho Stroma a nebýt sedla od Ivana (snížené origo adventurové sedlo),vůbec bych se na adventůře se svými 170 cm nechytal.....je to fakt vejška a Strom byl určitě pocitově na křižovatkách jistější v nohou.Celkově vzato i po výkonové stránce to byla větší dělová koule a ten motor z TL tahal víc za ruce(ale to se tady skoro rouhám),podvozkově jsou obě při Metzelerkách Tourance skoro okruhovky,takže můj přechod na GS byl vlastně spíš vstup do vod nepoznaných a chuť zkusit trochu charismatičtější srandu,než byl nízkorozpočtovej Strom.A to se mi splnilo...ale řeknu ti,že poměrem stroj vůči pořizovací ceně nového bajku je litrový Strom jednou z nej nabídek.
Topol napsal:
..asi takto,stejně jako ty jsem měl před GS 1150 ADVENTURE litrovýho Stroma a nebýt sedla od Ivana (snížené origo adventurové sedlo),vůbec bych se na adventůře se svými 170 cm nechytal.....je to fakt vejška a Strom byl určitě pocitově na křižovatkách jistější v nohou.Celkově vzato i po výkonové stránce to byla větší dělová koule a ten motor z TL tahal víc za ruce(ale to se tady skoro rouhám),podvozkově jsou obě při Metzelerkách Tourance skoro okruhovky,takže můj přechod na GS byl vlastně spíš vstup do vod nepoznaných a chuť zkusit trochu charismatičtější srandu,než byl nízkorozpočtovej Strom.A to se mi splnilo...ale řeknu ti,že poměrem stroj vůči pořizovací ceně nového bajku je litrový Strom jednou z nej nabídek.
Tak jak to máš pocitově, jede se ti na BMW lépe ve všech směrech než na STROMU?
to je ta blbost co ukazuje teplotu oleja,benzín,hodiny a zařazenů richlost.Nevim proč se to f inzerátu píše dyš sem eště bes toho baworáka neviděl.Možná sahara to nemá
bohumil napsal:
to je ta blbost co ukazuje teplotu oleja,benzín,hodiny a zařazenů richlost.Nevim proč se to f inzerátu píše dyš sem eště bes toho baworáka neviděl.Možná sahara to nemá
Tak už vím skoro všechno, ještě takovou blbost, poku má 1100 neb 1150 ABS má taky automaticky duální brzdy, a hlavně má je už 1100 ?
To Sony-No..jedeš na něčem hodně spolehlivým,svým způsobem výjimečným,hezkým a pohodlným...ale to soužití prej chvilku trvá,nicméně po pár km jsem asi tak věděl o co jde...a jestli je to pocitově lepší? Napíšu že jo,ale nějak radikálně lepší teda ne,žádný zázraky se nedějou.Dokonce ten Strom byl díky svým parametrům dynamičtější,ale pozor,to mluvíme jen o silničním využívání.Terén neposoudím,zatím jsem tam s tím nebyl a se Stromem taky ne.
bohumil napsal:
to je ta blbost co ukazuje teplotu oleja,benzín,hodiny a zařazenů richlost.Nevim proč se to f inzerátu píše dyš sem eště bes toho baworáka neviděl.Možná sahara to nemá
Pár bez fid jsem jich viděl. Vypadaj hnusně. FID byl za příplatek asi 6000 kč takže je to volitelné příslušenství. Taky to mohlo bejt v základu.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Tak jsem se kluci rozhodl že zůstanu u svého stromečku, mám ho tak nadupaného že to stejně nikdo nezaplatí a jak píšete že ten rozdíl není tak markantní proč měnit. Tímto se omlouvám že vám tu zasírám fórum. Jdu bádat na www.vstrom.cz jinak díky za rady a možná se někdy potkáme a mávnem si na pozdrav.
Pozdravuj Jančiho Karabinoše z Revúci. Se o víkendu uvidíme.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
sony napsal:
Tak jsem se kluci rozhodl že zůstanu u svého stromečku, mám ho tak nadupaného že to stejně nikdo nezaplatí a jak píšete že ten rozdíl není tak markantní proč měnit. Tímto se omlouvám že vám tu zasírám fórum. Jdu bádat na www.vstrom.cz jinak díky za rady a možná se někdy potkáme a mávnem si na pozdrav.