Zdravím, chtěl bych se podělit o svojí zkušenost s novým GS 1200. Mám ho 3 měsíce, v 1500 km mi odešla elektronika benzínovýho čerpadla, takže jsem se potupně poprvé v životě vracel z motovýletu na odtahovce. V 1900 km jsem si všimnul, že dost hází zadní kolo. Podle mě tak 1,5 cm, v servisu naměřili na ráfku 1,5 mm, což je prej v toleranci. Možná guma, budu to sledovat. Mám taky prej očekávat poruchu jakýsi komunikace mezi klíčkem a řídíčí jednotkou. Už se těšim na další odtah . Máte někdo podobný zkušenosti, nebo mam prostě smůlu na kus ?
řikám to pořád,karburátor a kladívko bylo užasný,měli by uvažovat že se ktomu vrátěj,ty hromady drátů který přibejvaj na každym novym modelu jsou o ničem
O nějakých špatných zkušenostech nevím, asi lidi co měli větší problémy motorku prodali a už to nikde nepsali. Asi nejobjektivnějsí by byl servisák, který přímo vidí, co spravuje.
Tuším, že někdo přímo ze servisu na netu psal, že 1200ky se v servisech objevují o něco častěji.
Tak o te poruse mezi klickem a ridici jednotkou jsem slysel hodne,je to prave to EWS cili imobiliser na ktery jsem se i tady ptal a pry uz to hodne lidi nechalo ve stychu a vetsinou nekde venku jako napotvoru.....je to take jeden z duvodu proc nejdu do 1200 ,ale radeji do 1150 adv i kdyz se mi 1200 vic libi a je novejsi,lehci,puznejsi motor...snad to casem jeste vychytaji.
Kamarád má 1200GS ADV a problém s imobilizérem měl taky - motorku nastartoval jednou ze dvaceti pokusů, naštěstí do servisu dojel, ale cestou pro jistotu nechcípal motor. Spravili v záruce, obejít to prý ale nijak nejde, takže stát se to v Rumunsku, jede se domů na odtahovce.... Dobrá sranda od výrobce, já myslel, že to jsou motorky na cestu kolem světa divočinou, kde žádné značkové servisy nejsou. Asi počítají, že se s tím budeme prohánět jen civilizací a když tak brnknem pro asistenční službu.
Můžu potvrdit, že nová 1200 je fakt "adventure". Je to velký dobrodružství, čekat na další závadu. Do letoška jsem měl 15 let starou Yamahu XTZ SuperTenere. Toužil jsem po nový spolehlivý motorce. 2 roky mi trvalo se vnitřně vyrovnat s tim, zaplatit takový peníze za motorku, ale řikal jsem si, že kvalita a spolehlivost mi to vynahradí. V recenzích na internetu jsem čet jen samou chválu, jenže to většinou píšou lidi, který jí maj půjčenou na dva dny.No nic, počkám do konce záruky, snad se mouchy vychytaj.
Podívej se na stránky www.advrider.com tam je spousta komentářů a návodů.Jestli si myslíte že jiný motorky jsou bez chyb,tak se pletete.......
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Zdravím vespolek. 12 Adv, za letošní sezónu najeto 10000, bez jediného problému, startuje kdykoliv na pár otočení. Jediný problém byl lehce korodující povrch padáků, výměna v záruce a ok.
TAk já zatím pouze při 12500 km žárovka v předním světle, cca při 15000 přední kotouče pokřivené vlivem přehřátí (výměna v záruce), v 16500 zadní destičky uplně pryč ( prý je to standart je jsem se dočetl) a dneska 19800 se nekdě zatoulal šroubek co drží kardan!!!!!!!!!!!!!
Upravil easyrider dne 21.10.2007 17:17
Ti upal ten co je u převodovky jo? A to se vyšrouboval nebo prasknul?
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi