Mam mensi problem, za studena mi docela dost coudi z vyfuku, kour je bilý. Co jsem vypozoroval, tak to dela v norme kdyz je na hlavnim stojanu a nekdy vubec, ale jak to mam pres noc na bocaku, docela to ze zacatku huli, po ohrati to prestane a je klid. Masina jede normalne a zadnej problem,ale trochu mi to vadi. volal jsem Zlabka a ten mi rekl, ze by to neresil, ze to muze rozebrat a pravdepodobne nic nenajde a budu platit jen zbytecne praci moc s timto spokojenej nejsem a chtel bych to nejak vyresit, nejaka rada ?? Pripadne nepodival by se mi na to nekdo sikovnej? nebo alespon cim by to mohlo byt diky
Upravil brtnik dne 19.07.2009 01:16
upřímně mě první napadlo že to žere olej, ale to nevím jestli pak není modrej ten kouř
nekoukal si na svíčky?
vím že některý BMW kouří studený, ale spíš tmavším kouřem, asi bohatou směsí
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
dělá mi to taky,páč mi to stojí doma na bočáku furt,někdy víc někdy míň,někdy skoro vůbec,tak nevímtak nějak po 2,5 roku co tu motorku mám sem si zvykl takový banálnosti neřešitchrastí ftom jak ve starých pentlofkách,občas při startu mi buchne něco ve válci,zpravidla N 95,98 to nedělá,zkrátka furt se něco děje ale jede to dál bez problémů,asi to tak má býtasi se ti tam někde při odstávce dostane trochu oleje,nebo se ti do rána zkazí náš jinak qalitní benzín
kdyby to kouřilo furt,tak je něco špatně
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Nekdy min, nekdy vic, nekdy vubec ...to presne dela mne taky ale moje bejvala 1150 mi to nedelala. Kazdopadne to kouri jen studeny pak uz ne. Taky myslim ze nekam nekudy stece trocha oleje a pak to zahuli, ale chtel bych vedet jestli a kudy to je a nechat to pretesnit nebo jinak opravit
Jinak to chrasteni motoru atd. ja mam prave na bmw moc rad
Pánově nechtěli by jste se nad sebou zamyslet. Když kouří tak jede horší kdyby nekouřila tam bych hledal závadu. Je jasný na boč. stojánku se moto nahne a olej kterej nestačí stéct do vany zůstane v hlavě ,když potom stud. motor nastartujete vule ten volej pustěj a zkrátka to kouří no a co já taky kouřím tak o co jde je to normál jev motoru proč to řešíte
Tohle byla pecialita řady K.Moje ex K100 po odstavení na bočáku hulila jako tank se zapnutým zadýmováním Na GS se mi tohle nikdy nestalo a že těch kilometrů máme spolu nalítáno.Zato ty expolze co popisuje Bystřické,ty se občas objeví.Jednou jsem takhle k smrti vyděsil čumily na dálničním odpočívadle. Očumovali motor zblízka a já nastartoval.Ráda jako když kovář majzne do kovadliny,čumilové uskočili dozadu s děsem v očích a co to prý jako bylo.Říkám:Nic se neděje.GS si jen odplivlo.
Když to žere olej tak byvá ten kouř namodralej. A kdyby to tak bylo tak by byli příčinou kroužky na pístu (jinak mě osobně nic nenapadá) a to by dělalo pořád a ne jen při startu.
U ČZ to hulilo bile když bylo moc směsi a bylo to poznat na svičce když se vyndala byla buď taková zalepená když bylo hodně a očouzená když bylo málo nebo naopak? (To už si fakt nepamatuju). Ale stačilo otočit tím dávkovacím šroubkem a poladit to. Třeba to jde u těch velikých bavoráků taky nějak ladit, ale to musíte vědět vy...
____________________________
Garáž: * BMW F650 GS Dakar '00 * ČZ 175/450 '63
bystricke napsal:
dělá mi to taky,páč mi to stojí doma na bočáku furt,někdy víc někdy míň,někdy skoro vůbec,tak nevímtak nějak po 2,5 roku co tu motorku mám sem si zvykl takový banálnosti neřešitchrastí ftom jak ve starých pentlofkách,občas při startu mi buchne něco ve válci,zpravidla N 95,98 to nedělá,zkrátka furt se něco děje ale jede to dál bez problémů,asi to tak má býtasi se ti tam někde při odstávce dostane trochu oleje,nebo se ti do rána zkazí náš jinak qalitní benzín
kdyby to kouřilo furt,tak je něco špatně
trautumberk napsal:
Pánově nechtěli by jste se nad sebou zamyslet. Když kouří tak jede horší kdyby nekouřila tam bych hledal závadu. Je jasný na boč. stojánku se moto nahne a olej kterej nestačí stéct do vany zůstane v hlavě ,když potom stud. motor nastartujete vule ten volej pustěj a zkrátka to kouří no a co já taky kouřím tak o co jde je to normál jev motoru proč to řešíte
No, neni to moje prvni GS 1150,ale je to prvni co to dela. Kdyz jedu treba s kamosema tak jim to taky nedela a me to huli a docela me to stve, proto to resim. Rad bych aby to bylo jako u ostatnich nebo jako u me minule
Jinak je mi jasny,ze to neni zadna zavada spis muska s kterou se da v pohode jezdit,ale ja bych tu musku rad nemel proste to bude nejspis takova bmw klasicka zavada, nekde sakne olej,ale ja netusim kudy a co bych mel nechat vymenit at mam klid na dusi
Upravil brtnik dne 19.07.2009 09:39
Mně taky studená hulí neřeším olej to extra nežere jezdí to za 5,5 l.Jinak než jsem udělal synchro tak to hulilo jaxviňa i teplý tak možná udělat synchro jestli se stím chceš zabývat pak zkusit vyměnit lamdu,nový svíce kouknout jestli není přicp. vzduch filtr atd atd hrabat zkoušet =spousta času radši projezdím s hulením PS:Žlábek má pravdu.Kámošům vysvětli že je to BMW prototip
Todlencto bych taky neřešil,taky mě to studený hulí bíle... myslím si,že je to zcela normální fakt.Každá motorka,když je studená,tak hulí.Je to tak a ne njinak
Hodil bych na to bobana...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
jpbmw napsal:
taky mi to obcas huli a to ji na bocak vubec nedavam, po ohrati dobry, ale co mi vic vadi, ze kdyz huli, tak strasne smrdi, je to fakt smradecek
R1100R bez katu a lambdy taky smrdí po startu, jak škodovka na sytič a taky podle toho vypadá spotřeba
je tam špatně nastavená směs, ale když to dělá 1150? Lambda?
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?