Jo jo, Turecko.............tak tam jsem taky nebyl.. Musel to být prima výlet! Obuty jste měli Mitas 07 a TKC ? Jak se osvědčily na téhle cestě, dají se navzájem srovnat i když byla každá na jiné motorce ?
bluesbery napsal:
Jo jo, Turecko.............tak tam jsem taky nebyl.. Musel to být prima výlet! Obuty jste měli Mitas 07 a TKC ? Jak se osvědčily na téhle cestě, dají se navzájem srovnat i když byla každá na jiné motorce ?
No Mitas 07 jsou téměř bez úbytku vzorku, na "Balkánským vápencovým" asfaltu mělo ABS práci při dobržďování.
Jezdíme docela pomalu takže v zatáčkách byly pneu bez projevů.
TKC jsou po 5000 km asi o třetinu sjetý a hlavně (žádné šikminky na špuntech předního kola) a bez výrazné hlučnosti. Seděli perfektně ale to TKC vždy.
Tlak 2,5 / 2,7 (předepsaná pro dva jezdce, tedy já a bágle)
Sada, co jsem před dovčou vyzul, měla najeto asi 6000km na předních špuntech bylo sešikmení jak prase, neuvěřitelně hučely a ojeté byly ze dvou třetin.
Foukal jsem je od 1,5 do 2.
JAKÉ MI Z TOHO tedy VYPLYNULO POUČENÍ - FOUKAT ZÁSADNĚ NA TLAK, CO RADÍ PAN BMW!!!
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
MCJ napsal:
2Mara - on asi bude rozdíl mezi jízdou na asfaltu a v terénu
To jo ale obě sady najeli poměr terén / asfalt zhruba stejně.
Pokud to myslíš tak, že podhušťovat se má do terénu a ne na silnic, tak tady myslím všichni TKCčkáři včetně mě experimentovali s podhuštěním i na silnici.
Toš tak.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Mara - fotky pekné, musela to byť perfektná dovča
K pneumatikám TKC - zatiaľ neboli nafúkané na viac než 1,7 , jazdené cesty aj off., prázdny aj naložený. Vydržali mi cez 10.500 km pričom zadna je skoro K.O. ( ostáva jej tak 500 km - v strede má špunty 2-4 mm ) Predná je tak na 50 % , mierne skosenie špuntov ( asi to bude fakt spôsobom jazdy - brzdením) . Úplná spokojnosť Glock-plastik fantastik :-)