Zdravím všechny co přišli poradit.
Zajímal by mě názor ale hlavně reálné zkušenosti.
řešil jsem to na motorkáři .cz ale taby bude asi více odborníků a zkušeností !!
Dejme tomu že vypustíme to duležité kritérium jako je cena .
Jít do novější 12tky nebo starší a osvědčené 1150 .
12tka je alespon pro mně vzhledově hezčí ale samozřejmně jako u japonců a u aut čím novější tím více elektroniky a tím více problémů které sám a už vubec ne na cestě neodstraním (si myslím já)
Co se týká použití tak potřebuju pohodlnou velkou motorku nizké provozní náklady (spotřeba olej benzin, kardan ) to by asi GS splnovalo že .
jezdit budu většinou po silnicích offroad pouze lehkej někam k řece polnačka atd na nějaký bahnění a pouště to nevypadá ale -jeden nikdy neví že ?
Z toho důvodu verze ADV asi nebude nutná i když hezčí je a mohutnost zaručuje větší ochranu (snad) ale je to přece jenom pár peněz navíc.
Co třeba drátěný kola -využiju -sou lepší pro mé použití nebo nemaj smysl???
Co mě asi nejvíc zajímá jsou problémy které se vyskytli na 1150 a vychytali je na 1200 a naopak a případné tipy a triky kolem těchto modelů na co mrknout kde nakoupit atd .
Okolo tohoto tady a všude jinde bylo napsáno moc a moc. Stačí mrknout po starších vláknech. Jak bude chvilka tak ti sem zkusím něco vyhledat.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
http://www.bmwgs....#post_5591
Jinak něco je i na úvodní stránce.
Mě osobně se zase třeba více líbí 1150 než 1200 obyč takže bych ti třeba radil takhle, ale někdo zas radši 1200 než 1150 a je to hned naopak. Myslím si, že to je vcelku jedno. Ted na podzim 1150 hodně spadli s cenou dolu oproti třeba 1100. Ty se furt držej tam co byli. Takže si asi kup co se ti líbí a motorku si kloudně prohlídni, jestli nebyla bouraná a jak je případně opravená. At to není slepenec, jinak si myslim jestli tu nebo tamtu kvůli tomu, že se na ni něco rozbíjelo?? Všechno a všechny mají své mouchy.
Upravil Cycli dne 21.10.2007 18:22
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Milane, to jsou dotazy na prd - když Ti tady bude 100 lidí popisovat závady tak si z toho obrázek neuděláš. Já mám GS (už druhý) 9 let, najeto 140 tisíc km a když Ti řeknu, že mi odešel náhon tachmetru nebo ložisko vzadu v paraleveru, tak to neznamená že je to nekvalitní motorka.
Co je myslím k Tvým dotazům jasné, že na to ježdění co píšeš, drátěná kola mít nemusíš, kamarád na liťákách s náma odejel Rumunsko a dost drsné terény. I když náhoda je blbec.
1200GS se dělá od r.2004 a myslím, že ty první série budou na nějaké ty mušky náchylnější ve srovnání s vychytanou 1150. Ale zase si nemysli, že se to sype, problémy byly a jsou, ale neznamená to, že každá druhá 1200 se rozbije, i když na rozšíření názoru o poruchovosti elektroniky.
Tak dumej, v tomhle Ti nikdo neporadí. Já mám 1150 Adv a nechci ho měnit i proto, že v horách někde v cizině jsem v klidu a motorce věřím že mě doveze domů. Ale 99% majitelů 1200 Ti určitě napíše to samé.
no jasný ja vím že 100lidí 100 názorů ale pokud vemu tvuj tak na 2 BMW 140000 tak že třeba na 1BMW 70000 a jenom tyto závady to je zlatý ne
Neznám moc technologie BMW ale už se pár let vrtám v japoncích a mužu říct že za 70tis do japonca nasypeš daleko víc a to si s ním asi nedovolíš co s GSkem tak že ja se přikláním k 12tce ted de jen o to kde dobře koupit ale když vidím ty ceny za 2004 tak zvažuju poshánět více peněz a jít do nové
Příklad 2005 najeto 15-20 je za 300 a 2007za 380 no a když ještě využiju odpočet DPH je rozhodnutí jasný .
Ivane dík za info měj se
Kdyby někdo měl dobrej tip pro mě tak dej vědět
ja osobne mel postupne 650, 1150, 1200, 1200ADV a pokazde jsem byl cil dal vic spokojenejsi
pokud muzes jit do 1200 tak to udelej, apokud muzes koukej po ADV protoze v ojetine se zordil v cene skoro stira, zatimco u nove jde o 1000E. Ale i to se vyplati, kdyz se podivas, co za tech tisic euro beres [a u ojeteho za mene] - --- dratova kola [bezdusova, to je drahe oproti klasickym dratenym kolum s dusi], silnejsi alternator, nadrz 33l [to by ses divil, jak si to chvalim], velky windscreen [uplne jina ochrana pred destem a vetrem oproti 1200, ver mi], vyssi zvedani napravy/tlumice [kouzelny koberec adv oproti hole 1200], vetsinou i postranni pridavne mlhovky, jine nastaveni predni vidlice [kratsi, a tedy i sikovnejsi do provozu, leha si rychleji]
s vahou si nedelej problemy, ja jsem sportovne zalozeny [tenis, nikoli body building] 180cm, dusevne pracujici a utahnu to, aniz jsem silak
pokud ti jde o penize, poradil bych ti 1100 deset let starou a naucit se na ni, - v podstate na ni udelas to same, co my vsichni ostatni, ale za minimalni cenu a uvidis pozdeji
poruchovost je asi stejna u vsech modelu, rekl bych, ze strach z elektroniky mame vsichni, od te doby, co jiz nejde o odtrh a predstih, karburator a jehlu a plovak a svicku, jako byvalo za mladych let [mas ten pocit, ze si v horach poradis s poruchou 1150, zatimco 1200 nikoliv?, neplet se, v onou pripadech asi tak stejnou sanci si poradit nebo ne]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
čau
no to mě zajímá ta ovladatelnost adv vypadá neohrabaně a píšeš že je lepší než GS
co se týká poruch jasný jak je tam vstřiková ní tak už nic na silnicei neuděláš spíš semřešil ty vyloženě poruchy - nemoci na jaké se zaměřit u ojetiny tzn abych to s tím už nekoupil hodně diskutovaný je posilovač brzd , zaslechl sem něco o kardanu u prvních 1200 .
no ale jakuž sem psal směřuju to k nové tak že ted hledám kde nakoupit čr německo ??? popř vyčkat na nějaké akce u BMW že by bylo něco zajímavýho .
Jak řikáš někdy je ale tato možnost i u lehlé ojetiny !!!!!!!!!!!!!!!!! což by taky potěšilo že ? jen ale pokud bych našel odpovídající cenu pokud po roce dvou a 10 tis km budu o 20 tis níž není to žadnej zázrak
pokud te zajima lehce ojete ADV z Nemecka, napis Giannisovi blougkouras@gmx.de
dovazi ojeta BMW do Recka, je nastalo v Nemecku, komunikace v nemcine
na ospoved mailu budes muset pockat i treba tyden....
rekni mu ze jsi se o nem dozvedel od orthopeda z Recka
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Milane.....jestli chceš pěkný BMW,kámoš co vozí motorky z německa mi ted nabízel 06 1200ADV za cenu 370tis v plné palbě(abs,mlhovky,fid) i s orig hliníkovejma kuframa.TEL 608 160 535 Bob.Klidně řekni že tě posílá swat.
Já chci model 07 páč ten nemá el posilovač brzd a tudíž o starost míň a nechám si to dovézt taky od Boba.Je to kámoš a znám ho několik let a vím že je férovej.
Takže jestli chceš BMW jdi do 1200ADV,na cestování je to super motorka
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
nová???Ehm....a co abs a kufry za bezmála 50tis a to nepočítám jiný chujoviny.....vorle slítni nohama na zem a podívej se do ceníku BMW páč nová by byla tak za 480
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Na mobile.de je jedna 1200 ADV 06 v plny nalozi i s orig.kuframa a navigaci za 12500€ coz je 350 tis. a to uz neni spatny,samo 10 tis.stoji tak dovoz a prihaseni
sem platil zjara 407 za12adv se všim vč. DPH. pouze bez kufrů. čili 342 bez dph. u bychla. 28 zbejva na kufry. a je to 07. ty počty jsou prostý, pokud de sundat dph, 370 neni dobra cena za jetou06, můj názor.
říkám si hurikán
vorel napsal:
sem platil zjara 407 za12adv se všim vč. DPH. pouze bez kufrů. čili 342 bez dph. u bychla. 28 zbejva na kufry. a je to 07. ty počty jsou prostý, pokud de sundat dph, 370 neni dobra cena za jetou06, můj názor.
No to je pěkný kde žes to kupoval do toho bych šel taky !!!