Takže,založením tohoto vlákna chci poděkovat dvěma pánům.Jirkovi Stránskýmu a Ivovi BMW z HK za rady ohledně oleje,kterej mi téměř všechen vychcal přes netěsnící olejový filtr 600km od baráku,kdesi v Polsku.Patří Vám obří DÍKY.Stalo se to tak,že jsem si při poslední výměně oleje doma nevšiml těsnění z oil.filtru,které zustalo přilepené na spodku motoru a dal jsem nový filtr s novým těsněním a v tom všem vězel brouk.Po x stech km se nové těsnění zatlačilo a popraskalo a pak to všechno letělo ven... zadek,podsedlovka,kolo,brzda a do toho všeho se mi vysralo ABS a posilovač a celou dovču jsem brzdil jen zadkem,takže zítra mě čeká reset,pak nevim... Jo a abych nezapoměl,tak DÍKY patří taky velice ochotným Polákům... nezažil jsem lepší ochotu a přístup.Takže pánové DÍKY,DÍKY ,DÍKY a na Šumavě zdarec!
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Tak já nevím ,to je to první po čem jdu když vyhodím starej filtr jestli tam je těsnění.U aut klasika zůstane nalepený na bloku u hrocha se mi to ještě nestalo filtry Hiflo i nová jde do filtru dost ztuha..Já vím učenej z nebe nespadl alespoň máš zkušenost pro příště
Emilio napsal:
Kubrte,Kubrte - Slyšel si někdy o tom,že od doby co jsou peníze se neděkuje???
To ti vytekl všechen olej a tys to zjistil až začala blikat kontrolka nebo jak?
Mě by se to asi stalo taky,ale když jsem měnil olej prvně,tak jsem si pod to lehl a koumal jsem to ze spodu jaké to tam je,no a když jsem měl v ruce ten filtr a koukal jsem kam to má přijít,tak vidím,že tam něco nesedí,když nový filtr jsem šrouboval asi dvě otáčky a ten starý víc jak pět......
Vzal jsem čistič brzd a trošku to ostříkal,abych viděl co jsem viděl.....
Vzpomenu-li si na výměny olejů,tak u mojí herky ta těsnící gumička filtru vždy zůstává na motoru....
Všechen olej ne,všiml jsem si toho na jedný pumpě,že jsem měl pod Bawcem loužičku a to nikdá nedělal.Tak jsme se s jedním Pšonkem snažili nějak dotáhnout ten filtr a pak vytěsnit prostor mezi filtrem a stěnou motoru a dolejt olej,co jsem měl sebou.Dolil jsem asi 2dcl a pokračovali jsme dál.Asi po 100km celkem palby jsme stáli na červený a ze mě to chcalo jak z píchlího selete
Po ustání tečení jsem dolil zbytek litrovky a v okýnku se neukázalo ani fň,tak se rozjela pátrací a prosící akce...
Právě mě se to ještě s tou gumičkou nestalo...proto jsem tomu ani nijak nevěnoval pozornost a fláknul tam rovnou novej...
Jak píše Trautumberk,je nová zkušenost a ponaučení pro příště.
Taky jsem se před těma Polákama v autoservisu málem propadl hanbou
Ale hovno zle,jsme doma...teď mě čeká velký prádloKaždou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
trautumberk napsal:
Nezlob se na mě tohle je ale nahrávka na smeč Musel jsem to sem dát jestli se někdy potkáme máš u mě panáka YouTube Video
Nezlobim se ,ba naopak,potěšilo mě to video,protože je fakt na místě a frťánka si spolu klíďo dáme,třeba na ŠumavěKaždou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
[quote]Emilio napsal:
To si měl tedy z prdele kliku,že ten motór neudělal HAM a nekousnul se
To by si pak kromě velkého prádla měl i velký hovno
Svatá pravda,Emilio.No chyběli mě v motoru cca 2 litry...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
já sem s přilepenym druhým těsněním najel 10 000hm a byl jesem s nim i na corsice a naštěstí se nic nastalo, oto větší bylo mé zděsení po příjezdu při výměně oleje
Kubrt napsal:
Takže,založením tohoto vlákna chci poděkovat dvěma pánům.Jirkovi Stránskýmu a Ivovi BMW z HK za rady ohledně oleje,kterej mi téměř všechen vychcal přes netěsnící olejový filtr 600km od baráku,kdesi v Polsku.Patří Vám obří DÍKY.Stalo se to tak,že jsem si při poslední výměně oleje doma nevšiml těsnění z oil.filtru,které zustalo přilepené na spodku motoru a dal jsem nový filtr s novým těsněním a v tom všem vězel brouk.Po x stech km se nové těsnění zatlačilo a popraskalo a pak to všechno letělo ven... zadek,podsedlovka,kolo,brzda a do toho všeho se mi vysralo ABS a posilovač a celou dovču jsem brzdil jen zadkem,takže zítra mě čeká reset,pak nevim... Jo a abych nezapoměl,tak DÍKY patří taky velice ochotným Polákům... nezažil jsem lepší ochotu a přístup.Takže pánové DÍKY,DÍKY ,DÍKY a na Šumavě zdarec!
ABS jsem doma zresetoval podle návodu z fora a zatim je to v cajku.Od návratu z dovči jsem na motce pořádně nejel,akorát po vesnici a zdálo se to být oukej.o víkendu se chceme jet s kámošem projet k Červený vodě do zatáček,tak uvidím,jak to bude šlapat.Každopádně přes zimu jde na diagnostiku.Jo a od tý doby vozim ve vercajku i kousek drátuKaždou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
basto napsal:
já sem s přilepenym druhým těsněním najel 10 000hm a byl jesem s nim i na corsice a naštěstí se nic nastalo, oto větší bylo mé zděsení po příjezdu při výměně oleje
No vidíš,já s těma dvěma těsněníma najel cca 3000km a pak to začlo chcát,opravdu chcátKaždou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
ABS jsem doma zresetoval podle návodu z fora a zatim je to v cajku.Od návratu z dovči jsem na motce pořádně nejel,akorát po vesnici a zdálo se to být oukej.o víkendu se chceme jet s kámošem projet k Červený vodě do zatáček,tak uvidím,jak to bude šlapat.Každopádně přes zimu jde na diagnostiku.Jo a od tý doby vozim ve vercajku i kousek drátu
jiste mas ABS dual muzu se zeptat jak jsi to zresetoval pomoci dratu?me v konektoru totis chybi drat na reset
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
ABS jsem doma zresetoval podle návodu z fora a zatim je to v cajku.Od návratu z dovči jsem na motce pořádně nejel,akorát po vesnici a zdálo se to být oukej.o víkendu se chceme jet s kámošem projet k Červený vodě do zatáček,tak uvidím,jak to bude šlapat.Každopádně přes zimu jde na diagnostiku.Jo a od tý doby vozim ve vercajku i kousek drátu
jiste mas ABS dual muzu se zeptat jak jsi to zresetoval pomoci dratu?me v konektoru totis chybi drat na reset
to by mě taky zajímalo, nikde jsem návod na reset ABS III nevidělBMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?