Moje Dakarka asi někde nastydla a má káááášlik... Za jízdy mi kucká, prostě jako bych jel a vypnul klíček, je to vždycky jen na vteřinu, skoro necelou... Nevím, jestli je to palivové čerpadlo nebo svíčka... Jen jednou se mi dokonce stalo, že chcípla úplně a nechtěla naskočit... Točil jsem ji několikrát a jako by se chytala, ale nechtělo se jí... Pak jsem sundal sedlo, pohýbal kabelama čerpadla, pohýbal fajfkou svíčky a nějak to prostě chytlo... Ale za jízdy kašle pořád...
No, mkrknul bych na kabely pod tím sedlem, může tam být některej přiskříplej...
Ajetě koukni na fajfku u svíčky...
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
Jo a ještě dodatek... Krátce po tom mi také ukazoval blbě otáčkoměr... Ručička byla v červeném poli, ačkoliv jsem se plazil na bublačku za autobusem... Nesnímá to náhodou otáčky ze svíčky? Kolega to tak má na Cagivě... To bych potom pátral rovnou tam...
kolko maš km? po 20000km sa ma menit palivový filter. tkaže ked pretahuješ tak to muže být i tým. mna to čeka zachvilku
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
Čistit se nedá já mám tedka najeto 93tkm a možná že byl měněnej v 60tkm ale moc tomu nevěřim.Jezdí to furt stejně.Jinak něco podobnýho mi dělal přeštípnutej svazek co vede kolem krku řízení.Různě to vynechávalo a občas nešlo ani natočit.
xhackerm napsal:
Jo a ještě dodatek... Krátce po tom mi také ukazoval blbě otáčkoměr... Ručička byla v červeném poli, ačkoliv jsem se plazil na bublačku za autobusem... Nesnímá to náhodou otáčky ze svíčky? Kolega to tak má na Cagivě... To bych potom pátral rovnou tam...
Pokud ti to krátce škubne a pak ti otáčkoměř až do nového startu ukazuje přibližně dvojnásobek, tak tento problém znám. Hledal jsem to dlouho a na konec jsem přišel, že to děla prodřená izolace na jednom z vodičů kabelu mezi snímačem otáček motoru a řídící jednotkou. Občas se to prostě v místě toho poškození dotklo kostry. Projdi to a zaizoluj nebo kabel nahraď, mě to pomohlo. O stejném problému jsem u četl na i jiném fóru a tam to bylo také v kabelech.
Mě to dělá taky a nejšpíš to bude doopravdy někde v tý elektrice, protože se mi občas stane, že při podřazovaní chci vrknout, cuknu plynem a nic... Taky už si s tím lámu hlavu delší dobu. Myslel jsem, že nový palivový filtr to vyřeší, ale asi taky radši přejdu ty kablíky...
____________________________
Garáž: * BMW F650 GS Dakar '00 * ČZ 175/450 '63
typická závada rotaxu, kuckání kašlání, občas vynechá - závadu hledej v elektrice někde ti probíjí kostra, a ten otáčkoměr s tím na 99% souvisí,
taky bývá náchylnej na bohatost směsi, jenomže v tom případě nekašle, ale má výkonovou díru nebo neudrží volnoběh, při opětovném startování by měl okamžitě naskočit
osobně bych první zkontroloval tu elektriku
Na pravé straně krku jde svazek, který je k němu přímo svázaný stahovačkou... Z toho svazku jdou dva kablíky, zřejmě na blikače (jeden je zelený, druhý asi černý)... Heleď, dneska půjdu do garáže, nafotím to... Ale jak říkám, nejsem si jistý, jestli jsem opravdu problém vyřešil, třeba jsem se sekl... Každopádně opticky ostatní svazky vypadaly OK a nikde se při rejdu nesekaly nebo nedrhly, jen tenhle byl prodřený... Večer tu máte fotku, holky...
Nechci ti kazit radost, ale jestli máš na mysli kabely na pravé straně krku řízení, které jsou k němu přichyceny, tak to asi nebudou ty správné... páč v tom jsou světla a blinkry (myslím ).
Mě to taky škube a zajímám se spíš o ten svazek co vede od pravého řídítka až kamsi pod olejovou nádržku, kde je to centrum. A koukal jsem že vjednom místě mám tu bužírku, co v ní vedou kablíky protrženou, ale kabely se zdaj být zdravé, zítra na to kouknu podrobně.
Dopoledne jsem si to začal tak prohlížet a že se pustím do odkapotování. Sundal jsem sedlo a koukal, že mám obnaženej jeden kablík co vede na to víko nádrže pod sedlem a ještě k tomu bylo takové otavené žebrování sedla - zaizoloval jsem to trochu si upravil sedlo, aby mi netlačilo na ty kabely. Projížděl jsem to a zatím se nezdálo, že by to nějak vynechávalo... budu pozorovat a když-tak postupovat dál... Uvidíse.
____________________________
Garáž: * BMW F650 GS Dakar '00 * ČZ 175/450 '63
Však já neříkám, že to je ono, ale tak je to jediný svazek, který byl nějak vizuálně poškozený... Snažil jsem se přiložit foto, ale nějak to kravne... Každopádně je to ten svazek ke světlům, to je pravda... Jinak já to mám teď bez kapotáže a bez airboxu, takže ty kabely zítra rovněž pořádně prolezu...
Upravil xHackerM dne 22.08.2009 21:01