Ahoj vsem.Prosim o pomoc. GS650F Rotax. Za jizdy asi pri 4tis otackach se nahle vypnul motor. Zacal jsem problem resit vylucovaci metodou ale bez uspechu. Kontrola,vymena svicky jiskra jde,OK.palivove cerpadlo OK-presny tlakjeste nezjisten,provozni naplne OK,pojistky OK,kontrola el.konektoru OK,vstrikovani OK-svicka vlhka.spinac boc.stojanu OK,filtry skoro nove OK.Baterka OK.Komprese OK. Pri startovani z motoru nevychazi zadne nestandartni zvuky.Z vyfuku jde nepatrne kour ale ani neskytne.chova se jak kdyby se posunulo zapalovani na nesmyslnou hodnotu.Lze vyblikat chybu primo na motocyklu? Predem diky
možna ridici jednotka. Slož to a zkus diagnostiku. Ta by poznala blbej předstih. Až na to přideš, tak to sem napiš. V celku by mě to zajimalo.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
bmweric napsal:
Ahoj vsem.Prosim o pomoc. GS650F Rotax. Za jizdy asi pri 4tis otackach se nahle vypnul motor. Zacal jsem problem resit vylucovaci metodou ale bez uspechu. Kontrola,vymena svicky jiskra jde,OK.palivove cerpadlo OK-presny tlakjeste nezjisten,provozni naplne OK,pojistky OK,kontrola el.konektoru OK,vstrikovani OK-svicka vlhka.spinac boc.stojanu OK,filtry skoro nove OK.Baterka OK.Komprese OK. Pri startovani z motoru nevychazi zadne nestandartni zvuky.Z vyfuku jde nepatrne kour ale ani neskytne.chova se jak kdyby se posunulo zapalovani na nesmyslnou hodnotu.Lze vyblikat chybu primo na motocyklu? Predem diky
Kdyby posunute zapalovani tak by to delalo aspon neco.Nedava to jen slabou jiskru?
Neco podobneho jsem uz resil na jinym jednovalci.Jinak jeste co nejaka kostra?
700 GS, 1100 GS
Tak podle technika po telefonu to vypada ze se zblaznila jednotka.Pry neco uz to nekolikrat resil.Pry docela casta zavada na rotaxech.Pomuze jednotku vygumovat a nahrat znovu soft.Bohuzel ze servisama na Mrave je to spatny.Nevite o servisu na Morave ktery ma alespon diagnostiku a potvrdi tuto zavadu?
Tak to ze se zblaznila jednotka je podle Cyrila nesmysl a podle me taky.a kdyz uz tak by se spatne nacetla pri startovani ale ne za chodu. Nejspis by vyradila cerpadlo nebo privod paliva - tedy vstrikovani.To ale jede. Jeste to rozhodim vsechno jednou skontroluju pres konektory, privod vzduchu,zapalovani,fuel a jestli to nepojede tak pak uz je to na Cyrilovi. tohle se muze nekomu hodit.vsechny brambory rozkreslene do šrooobku.http://www.bikebandit.com
Tak sem se nastval a brambora sla uplne do sroubku, skoro i s motorem. Problem je na 90% na svete.Prdl klinek (unava matrosa)a magneto se otocilo o 100 stupnu. Tim padem pri horni uvrati mam cidlo skoro dole a jiskra jde, ale v jinej moment. Jenze je potreba special stahovak tak to jeste neni opraveno. tak ja ho jdu shanet.
Tak jsem jsi cvicne zhodil magneto. po demontazi jsem zjistil ze klinek je naprosto v poradku a magneto je tak jak ma byt. Na magnetu si muzete vsimnout velkeho cidla ktere by melo byt pri H.uvrati na proti halaku.bohuze tohle je velky omyl.Na magnetu je nekolik malych cidel a jednotka jsi sama spocita podle nekolika vlivu (vzduch,teplota,otacky atd) v jake poloze presne zapalit.Sem popisoval jak je vse OK a to se i potvrdilo az na maly detajl.Jednotka ma budici odpory.To znamena ze do ni musi proudit stabilni napeti nebo vyssi.V praxi to znamena ze do jednotky jde napr.12V a vic.Jak ale jednotka dostane o 0,1 V mene nez urcena hodnota tak jednotka prestane spravne pracovat.Tedy vsechno funguje ale ne spravne.Muze se tedy objevit cukani, spatne startovani, a jine neprijemnosti.V mem pripade vypadek motoru.Staci tedy neustale kontrolovat stav baterie a dobijeni. A POJEDE jeste par let a vodevru si servis
Panové a dámy. tak me to kleklo znovu. vse jsem znovu promeril a zjistil ze elektrika je ok. Zmeril jsem tlak cerpadla a taky ok. zbyvala tedy je mechanicka zavada. pri pereni vuli na ventilech byla rozhozena dodnota saciho ventilu 0,25. Ma mit 0,05.
Tak sem se po ventilu. Pri demontazi sem sjistil ze do sani spadl O-krouzek ktery drzi airbox. Jistici sroub se sklada z nekolika segmentu jeden ze segmentu se ulomil a spadl primo do sani a zarazil se z vrchu o ventil a voditko. Segment jsem vytahl, skontroloval vule a ventil a motor jede dal. Nekdy se segment otocil a nebranil ventilu v pohybu a motorka jela. nekdy se otocil do spatne polohy a zasekl ventil, ktery se nedovrel. PS:kvuli takove picovince rozdelavat cely traktor, cely traktor