Tak dneska jsem byl v servisu BMW tady v Anglii (Bradford) se svým GSA a zakoukal jsem se tam do Dakara, vypadal v perfektním stavu, nenesl žádné stopy že by v něm minulý majitel byl v terénu, nebo že by byl bouraný.
r.v. 2005, najeto 5300 mil (t.j. 8500 km) jeho cena je podle mě uplně super a to 4350 liber (t.j. cca 130500 Kč)!!
Musim se přiznat že jsem i dost začal uvažovat, že bych si pořídil druhou motorku na nějaké to off road ježdění. Jediný problém myslim jsou míle, ale to se nechá předělat, světlo taky.
Píšu to sem, kdyby někdo náhodou uvavžoval o dovozu Dakara, tak by ho tohle mohlo zaujmout, protože je to podle mě skvělá koupě. Přihodim i odkaz.
http://www.bmwbik...edbike.htm------------------------------------------------
Lo there do I see my father. Lo there do I see my mother and my sisters and my brothers. Lo there do I see the line of my people, back to the beginning. Lo, they do call to me, they bid me take my place among them, in the Halls of Valhalla, where the brave may live...forever.
Radosek napsal:
Na toho Dakara nekoukám, ale ta modrobílá 1150, to je mazlík... A podle mě za dobré peníze...
Tu jsem si taky pohlížel a myslim, že už ale na ní byla cedulka že je prodaná, ale nejsem si jistý. Výhoda těch motorek je, že jsou přímo z dealera BMW, který má dobré jméno. Jezdim tam rok a půl na servis a podobně a vždycky všechno bez problémů. Navíc garantujou u věech bazarových motorek 1 rok. (což teda pokud si jí odvezeš do ČR je ti prd platný, ale dává to záruku že svým motorkám věří)
------------------------------------------------
Lo there do I see my father. Lo there do I see my mother and my sisters and my brothers. Lo there do I see the line of my people, back to the beginning. Lo, they do call to me, they bid me take my place among them, in the Halls of Valhalla, where the brave may live...forever.
falcons napsal:
Tak dneska jsem byl v servisu BMW tady v Anglii (Bradford) se svým GSA a zakoukal jsem se tam do Dakara, vypadal v perfektním stavu, nenesl žádné stopy že by v něm minulý majitel byl v terénu, nebo že by byl bouraný.
r.v. 2005, najeto 5300 mil (t.j. 8500 km) jeho cena je podle mě uplně super a to 4350 liber (t.j. cca 130500 Kč)!!
Musim se přiznat že jsem i dost začal uvažovat, že bych si pořídil druhou motorku na nějaké to off road ježdění. Jediný problém myslim jsou míle, ale to se nechá předělat, světlo taky.
Píšu to sem, kdyby někdo náhodou uvavžoval o dovozu Dakara, tak by ho tohle mohlo zaujmout, protože je to podle mě skvělá koupě. Přihodim i odkaz.
Co to je za mašinu ,Dakar?Svýho času to dělala i JAWA.A když budu prodávat svýho Bavoráka ,tak taky napíšu Dakar,i když oproti Tvýmu má o jeden válec víc.Když čtu Dakar,vždy zbystřím a potom se dovím,že jde o toho chrousta s jedním hrncem.Proč nepíšete Dakar-650? Dík
Dost dobře jsem nepochopil Tvůj příspěvek... DAKAR je v tomto případě BMW F650 GS DAKAR,pokud ty budeš prodávat Tvého Baworáka,který má dva válce,tak pochybuju o tom,že napíšeš DAKAR,protože Ty evidentně Dakara nemáš.Proč nepíšou DAKAR -650? protože jsi na BMWforu a každej alespoň trošku znalej,pochopí,co tím chtěl básník říci
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Dost dobře jsem nepochopil Tvůj příspěvek... DAKAR je v tomto případě BMW F650 GS DAKAR,pokud ty budeš prodávat Tvého Baworáka,který má dva válce,tak pochybuju o tom,že napíšeš DAKAR,protože Ty evidentně Dakara nemáš.Proč nepíšou DAKAR -650? protože jsi na BMWforu a každej alespoň trošku znalej,pochopí,co tím chtěl básník říci
Podle me je 100GS PD evidentne dakar taky.A cenova uroven je u obouch motorek taky podobna.(Samozrejme peknych a zachovalych kusu).Tak nechapu proc teda podle tebe Brnak nema Dakara.
Ale kdyby tam Falcons za tyhle prachy sehnal peknou 80G/S PD(taky dakar),tak by se o tom vyplatilo uvazovat !
Upravil vevis dne 20.08.2009 16:51
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Dost dobře jsem nepochopil Tvůj příspěvek... DAKAR je v tomto případě BMW F650 GS DAKAR,pokud ty budeš prodávat Tvého Baworáka,který má dva válce,tak pochybuju o tom,že napíšeš DAKAR,protože Ty evidentně Dakara nemáš.Proč nepíšou DAKAR -650? protože jsi na BMWforu a každej alespoň trošku znalej,pochopí,co tím chtěl básník říci
Podle me je 100GS PD evidentne dakar taky.A cenova uroven je u obouch motorek taky podobna.(Samozrejme peknych a zachovalych kusu).Tak nechapu proc teda podle tebe Brnak nema Dakara.
Ale kdyby tam Falcons za tyhle prachy sehnal peknou 80G/S PD(taky dakar),tak by se o tom vyplatilo uvazovat !
Hele ale 100 GS PD má přízvisko paris - dakar a to ani neni od výroby pokud vim tak se tomu tak prostě jen říká. Ovšem BMW f 650 GS dakar je přímo výrobní označení odlišující dakar od klasickýho 650 GS. Proto se neni čemu divit že každej pod názvem dakar vidí jedině 650 GS dakar
Falcons: Jaký má problém se světlem? Zrovna si kamarad koupil dakara z anglie( pro Brňáka Jima BMW F650GS DAKAR) a jedineý rozdíl jsem zaregistroval v tachometru... (řízení normálně uprostřed )
Upravil Cidas dne 21.08.2009 06:55
Hele ale 100 GS PD má přízvisko paris - dakar a to ani neni od výroby pokud vim tak se tomu tak prostě jen říká. Ovšem BMW f 650 GS dakar je přímo výrobní označení odlišující dakar od klasickýho 650 GS. Proto se neni čemu divit že každej pod názvem dakar vidí jedině 650 GS dakar
Ja se tady nechci dohadovat o tom jakou motorku Falcons myslel,ale kdyz Kubrt napise,ze Brnakova 100GS-PD evidentne neni dakar a ty to jeste podporis takovym nesmyslem,ze se tomu jen tak rika,tak nevim jestli znalost motorek gs nezacina a nekonci u vasi vlastni motorky.Navic 100gs dakar se vyrabela az do roku 96,to znamena jeste soubezne s modelem 1100gs.Takze zadna vzdalena historie.Navic si myslim,ze spousta lidi zde,pokud by si mela vybrat druhou motorku do garaze,tak to bude boxer 100gs dakar a ne jednovalec s rakouskym motorem.Nic proti jeho kvalitam,ale pro spoustu lidi je to jen takovej mezistupen (ne pro vsechny) k velkymu boxeru.A starej poctive udelanej paris dakar urcite pro nikoho mezistupnem nebyl!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Hele ale 100 GS PD má přízvisko paris - dakar a to ani neni od výroby pokud vim tak se tomu tak prostě jen říká. Ovšem BMW f 650 GS dakar je přímo výrobní označení odlišující dakar od klasickýho 650 GS. Proto se neni čemu divit že každej pod názvem dakar vidí jedině 650 GS dakar
Ja se tady nechci dohadovat o tom jakou motorku Falcons myslel,ale kdyz Kubrt napise,ze Brnakova 100GS-PD evidentne neni dakar a ty to jeste podporis takovym nesmyslem,ze se tomu jen tak rika,tak nevim jestli znalost motorek gs nezacina a nekonci u vasi vlastni motorky.Navic 100gs dakar se vyrabela az do roku 96,to znamena jeste soubezne s modelem 1100gs.Takze zadna vzdalena historie.Navic si myslim,ze spousta lidi zde,pokud by si mela vybrat druhou motorku do garaze,tak to bude boxer 100gs dakar a ne jednovalec s rakouskym motorem.Nic proti jeho kvalitam,ale pro spoustu lidi je to jen takovej mezistupen (ne pro vsechny) k velkymu boxeru.A starej poctive udelanej paris dakar urcite pro nikoho mezistupnem nebyl!
Vevis a Brnák Jim : napsal jsem co jsem napsal,ale asi jste to oba špatně pochopili.V puvodním přispěvku byl myšlen Dakar jako 650 a ne Brnákova 100GS-PD.A já znám jediný BMW,který má firemní označení DAKAR a to je BMW F650 GS DAKAR. Nemyslel jsem to vubec špatně.Tady se zřejmě projevilo jisté nepochopení.Pokud jsem někoho urazil,tak se Vám omlouvám
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Nemusis se omlouvat.Je tam napsan r.v.2005 a tim by to melo byt jasne.Ale ja si puvodne myslel,ze si Falcons spletl slovo dakar a adventure a jde o 1150gs.Protoze kdyz si pripoctu k tem 130000kc naklady na dovoz motorky z anglie + slozitejsi prihlasovani,tak se mi ta vyhodnost nejak ztraci.
Je fakt,ze adventura(v roce 2005 jeste asi 1150gs adventure) za dejme tomu 150000kc je nerealna,ale v tom jsem spatroval tu velkou vyhodnost a smysl zalozeni vlakna.Clovek netusi co udelala krize s prodejem motorek v Anglii a co je a neni mozne?
Jinak si myslim,ze provedeni adventure je u boxeru nastupcem provedeni dakar.
To na vysvetlenou,ze jsem si myslel,ze je mozne si tato oznaceni splest.
Upravil vevis dne 21.08.2009 11:22
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Předem se omlouvám že prudím ale za ty prachy jí do čech dotáhneš snáž Jestli jí dokonce neseženeš za ty prachy v čechách
Jinak pro mě s 65 kg je moje milovaná brambora dakárek tak maximum co bych chtěl od někud tahat nebo zvedat Takže si jí nechám v garáži a časem bych pořídil spíš něco lehčího na ty moje offroad výlety
Jinak řečeno po dvanácce popřípadě advenčru můžu tak leda toužit