Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS
Strana 1 z 2:   1    2  
 
omluva osmikilu
morabo
#1 
Přidané 24.08.2009 12:31
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Nedávno jsem jel při převozu do servisu na die Hicksmaschine a musím přiznat, že dlužím osmikilu velkou omluvu. Původně jsem si udělal názor po dvouhodinové zkušební jízdě, kterou jsem si důkladně naplánoval. Projel hodně malých rozbitých a zatáčkovitých okresek, strávil tak půl hodiny na lesních cestách, absoloval středně těžký bahnitý a kamenitý sjezd a výjezd a nezapoměl ani na pár hlavních, kousek dálnice a samozřejmě nějaký ten semafor a zácpičku ve městě. Motorka naprosto nechtěla jet pomalu, cukala, škubala, dusila se a dávkovat plyn při jízdě ve stupačkách bylo prakticky nemožný. Vyžadovala jet prostě neustále pilu což zvládala fantasticky, ale takový stroj já nehledám. JENŽE... ta čerstvá zkušenost mi naservírovala naprosto odlišný dojmy. I přes evidentní a znatelný potenciál reagovalo tohle osmikilo pohodově, mělo dostatek krouťáku i dole, plyn šel sametově a i kvalty mi subjektivně přisly jako by byly líp poskládaný. Mělo prostě všechno co na BMW máme rádi a oceňujeme a vůbec bych se nezlobil, kdyby mi říkalo pane! Samozřejmě tu ještě zůstává fakt, že se do vinglů, hlavně pomalejších, skládá jak zahradní lehátko, ale to bude daň za jednadvacítku vepředu a tedy plus do terénu a určitě se s tím dá žít. A teď už týden každou chvíli dumám, čím to mohlo být... Špatný zajetí, či syrovost? (první dojmy z předváděčky s 4000 na tacho z AuTecu, za kterou asi každej od začátku bral co to šlo) Nebo může mít vliv převodovka, dělá-li se kratší verze enduro. A nebo je to prostě kus od kusu?! Co myslíte a máte podobný zkušenosti, že se dvě stejný motorky chovají diametrálně odlišně???
Upravil morabo dne 24.08.2009 12:40
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
hicks
#2 
omluva osmikilu
Přidané 24.08.2009 13:09
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
oj to bylo krasne Smile)

proc to jelo tak jinak fakt nevim... ta moje ma 33 tisic... navic jsi tam mel dosluhujici retez, takze to skube rozhodne vic, nez normalne.

Ale je to zajimavy... ale i Sasa (Bluesberry) rikal, ze osmikilo ma zatah vic odspoda (podle nej) nez 12ka...

co je imho teochu problem, je to naklaneni do zatacek.. mam trochu pocit fakt jak na staflich
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Vjetrnik
#3 
omluva osmikilu
Přidané 24.08.2009 14:11
Avatar člena


Příspěvků: 7208
Registrace: 09.10.07
proč to nebrat:
a. nohu přes to nepřehodíš
b. ohybá se tomu stojánek
c. na kočíčích hlavách to padá
d. v náklonu při předjíždění vypadávají spolujezdci i přes TopCase....

....a vůbec, nestojí to za to....GrinGrinGrin
 
hicks
#4 
omluva osmikilu
Přidané 24.08.2009 14:13
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
tys tu teda chybel CoolGrin
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
randolf
#5 
omluva osmikilu
Přidané 24.08.2009 14:15
Avatar člena


Příspěvků: 908
Registrace: 27.04.08
Muj nazor:
- Plyn je lepsi po vymene FW ridici jednotky a po zajeti
- Prevodovka je lepsi po zajeti
- Cim vetsi je gyrostaticky moment na prednim kole (zavisly na momentu setrvacnosti a rychlosti otaceni), tim lepe toto drzi primy smer v pripade nerovnosti. Logicky ale potom nechce ze stejneho duvodu do zatacek. Pokud chcete motorku do mesta, kupte si nejakeho motarda.
 
hicks
#6 
omluva osmikilu
Přidané 24.08.2009 14:18
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
randolf napsal:
Muj nazor:
- Plyn je lepsi po vymene FW ridici jednotky a po zajeti
- Prevodovka je lepsi po zajeti
- Cim vetsi je gyrostaticky moment na prednim kole (zavisly na momentu setrvacnosti a rychlosti otaceni), tim lepe toto drzi primy smer v pripade nerovnosti. Logicky ale potom nechce ze stejneho duvodu do zatacek. Pokud chcete motorku do mesta, kupte si nejakeho motarda.


ve meste to je imho moc hodna kocicka.. horsi jsou serpentiny...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
morabo
#7 
omluva osmikilu
Přidané 24.08.2009 14:56
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Hicks napsal:
randolf napsal:
Muj nazor:
- Plyn je lepsi po vymene FW ridici jednotky a po zajeti
- Prevodovka je lepsi po zajeti
- Cim vetsi je gyrostaticky moment na prednim kole (zavisly na momentu setrvacnosti a rychlosti otaceni), tim lepe toto drzi primy smer v pripade nerovnosti. Logicky ale potom nechce ze stejneho duvodu do zatacek. Pokud chcete motorku do mesta, kupte si nejakeho motarda.


ve meste to je imho moc hodna kocicka.. horsi jsou serpentiny...

Hicks: naprostej souhlas
Randolf: ad plyn - ok, netušil jsem, že došlo ke změnám, chápu
ad almara - chápu, že jdou kvalty líp, to problém nebyl, ale poměry se změní těžko
ad 21 - souhlas a jak jsem říkal, má to pro i proti (kvuli tomu mám vepředu 19 Wink )
+krouťák a škubání asi tedy bude souviset s mapou, plynem a zajetím
Ale je fakt neuvěřitelný jak to všechno v součtu změní charakter a dojmy. thumbs up
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
Bulvic
#8 
omluva osmikilu
Přidané 02.09.2009 21:43
Avatar člena


Příspěvků: 96
Registrace: 11.12.08
Ahoj.
mam osmikilo celkem nove, zajizdim, mam 12 k najeto ... na plyn si to chce zvyknout, z nizkej otacek bere pekne, do zatacek parada, jsem spokojenej, akorat spolujezdec obcas rve ze by se nerad valel Grin S vyskou motorky mam obcas problem, a to mam lehce pres 180 cm ... origo plexi...nevim proc ve vyrobe nemohou udelat o deset cisel vyssi ... haluz no, budu muset podporit TT ... Smile jiank toto vse !
Jedu i když jízda dále zdá se býti nemožná !
 
siso
#9 
omluva osmikilu
Přidané 04.09.2009 18:31
Avatar člena


Příspěvků: 378
Registrace: 17.09.07
S ostrím plinom som mal problém aj ja Sad moto je s tých prvých mam 91 oktan mapu vraj je to lepsieGrin. V Garmischi minulí rok som jazdil moto s mapov95 bolo to o vela lepšie, no bola tam už nová mapa ktorá sa tam dávala od júna minulého roku. Mne nainštalovali novú mapu v máji tohto roku je to fantáziaclap. Určite dosť pomohla aj nová koncovka výfuku a odstránenie katalizátora +športový filter. Ide to teraz krásne od spodu na šestke viem ísť 50km/hthumbs up. Skúšal to kamoš čo má moto bez úprav povedal, že v zime ide tiež do mojéj úpravi.
 
hicks
#10 
omluva osmikilu
Přidané 04.09.2009 20:17
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
siso napsal:
nainštalovali novú mapu v máji tohto roku je to fantáziaclap. Určite dosť pomohla aj nová koncovka výfuku a odstránenie katalizátora +športový filter. Ide to teraz krásne od spodu na šestke viem ísť 50km/hthumbs up. Skúšal to kamoš čo má moto bez úprav povedal, že v zime ide tiež do mojéj úpravi.


tys byl v tom mongolsku?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
jacob
#11 
omluva osmikilu
Přidané 04.09.2009 22:07

Příspěvků: 417
Registrace: 26.07.08
siso napsal:
Určite dosť pomohla aj nová koncovka výfuku a odstránenie katalizátora +športový filter. Ide to teraz krásne od spodu na šestke viem ísť 50km/hthumbs up. Skúšal to kamoš čo má moto bez úprav povedal, že v zime ide tiež do mojéj úpravi.


O kolik je to hlučnější oproti seriovce? taky mě to láká Wink
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
 
hicks
#12 
omluva osmikilu
Přidané 04.09.2009 23:06
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
jacob napsal:
O kolik je to hlučnější oproti seriovce? taky mě to láká ;)


jeste nerikej, ze te laka vykuchani katalyzatoru :o

u cest do mongolska pripadne kamkoliv kde ti katalyzator vyridej to chapu... u vsech ostatnich to je spise k politovani.

Obcas... kdyz se do motorkaru nekdo v okoli navazi... rikam, ze lide okolo endur jsou lepsi nez zmrzlinari... ze nejezdi tak rychle atd...

...ale kdyz tak obcas slysim -- napr. na srazu u Vevise... reci typu: "mne nezajima, ze z toho lita benzen, to neni muj problem"... tak se za nektere z vas pratele fakt stydim.

Vykuchavejte si katalyzatory aby vam to jeste vic jelo, misto abyste si vydelali dejme tomu na silnejsi motorku... v lesich po sobe nechavejte spoust (viz napr. soubezny thread o ukrajine)...

...sorry, ale tohle je vychod, tohle je necivilizovanost a primitivismus.

Netleskam, fakt netleskam... lide nas budou mit za vase rvouci a karcinogeny ZBYTECNE vypoustejici motorky milovat.

:/
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
jacob
#13 
omluva osmikilu
Přidané 04.09.2009 23:52

Příspěvků: 417
Registrace: 26.07.08
Hicksi, já tě někdy musim potkat, abych si s tebou popovídal, to bude legrace clap

Co máš proti Motoráj Ukrajina? Nebo se zeptám ještě jinak, proč máš enduro, jezdíš vůnec někdy mimo asfalt? Co konkrétně ti vadí na vykuchaným katu? Možná by ses mohl trochu zajímat, jak přesně a s jakou účinností fungují katy, jaká je životnost a tak dál.

Jo a ještě, jakou že motorku bys mi doporučil ty chytrej, abych začal šetřit?
Možná si uplně pozorně nečetl předchozí příspěvky, ale on ten kat nebyl jen o tom, že to rychleji pojede....(rychleji vůbec, maximálka je stejná) je to o krouťáku odspodu....

No, nedá mi to: netleskej, fakt netleskej Grin
Upravil jacob dne 04.09.2009 23:53
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
 
Doc
#14 
omluva osmikilu
Přidané 05.09.2009 01:11
Avatar člena


Příspěvků: 4420
Registrace: 23.02.07
dovolte mi se trochu vmísit.......

kolik z nás (a jak často) za to bereme na celej plyn?

chci říci jinými slovy....

proč silnější motorku a s větším krouťákem "odspoda", když valná většina lidí jezdí na čtvrt až půl plynu? prostě přidej plyn, většinou využíváme tak půlku kapacity motorky...ať už s katem..nebo bez něj...takže je to vlastně..o ničem, ledaže jseš Rossi...

co se týká rámusu...... kupte si prckoleta Hondu C50 a vykuchejte vejfuk, dělá ještě větší bordel!!!! O tom to je?

(do velkoměst a jejich děr je enduro správná volba!!!!

vše myšleno v dobrém a dobrém hecu....GrinGrin
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988
BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
 
morabo
#15 
omluva osmikilu
Přidané 05.09.2009 06:46
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Doc napsal:
dovolte mi se trochu vmísit.......

kolik z nás (a jak často) za to bereme na celej plyn?

chci říci jinými slovy....

proč silnější motorku a s větším krouťákem "odspoda", když valná většina lidí jezdí na čtvrt až půl plynu? prostě přidej plyn, většinou využíváme tak půlku kapacity motorky...ať už s katem..nebo bez něj...takže je to vlastně..o ničem, ledaže jseš Rossi...

co se týká rámusu...... kupte si prckoleta Hondu C50 a vykuchejte vejfuk, dělá ještě větší bordel!!!! O tom to je?

(do velkoměst a jejich děr je enduro správná volba!!!!

vše myšleno v dobrém a dobrém hecu....GrinGrin


no je sice pravda, že diskuze se posunula trochu někam jinam ale s tímhle názorem musím naprosto souhlasit. thumbs up
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
jacob
#16 
omluva osmikilu
Přidané 05.09.2009 09:35

Příspěvků: 417
Registrace: 26.07.08
No, tak ohledně rámusu, já se ptal proto, že naopak nechci být hlučný....
Ohledně krouťáku: Když potřebuji, aby mi motor táhl v terénmu co nejvíce odspodu, je to proto, že chci jet hodně pomalu...a nechci pokud možno tolik spojkovat. Sekundární převod jsem už zkrátil, ale pokud mohu získat info od někoho, kdo kat vykuchal, tak se rád zeptám. Sleduji uplně jiné cíle, že o jakých mluvil Hicks nebo vy.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
 
hicks
#17 
omluva osmikilu
Přidané 05.09.2009 09:46
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
jacob napsal:
Hicksi, já tě někdy musim potkat, abych si s tebou popovídal, to bude legrace clap


tak prijd nekdy na nase stredecni srazy... poradim ti jako hodna tetickCoola


Co máš proti Motoráj Ukrajina? Nebo se zeptám ještě jinak, proč máš enduro, jezdíš vůnec někdy mimo asfalt?


proti motoraji nic nemam a enduro mam kvuli rozbitym silnicim, obcasnym polnackam, sjezdum do lehciho terenu treba na stanovani a taky praze Smile


Co konkrétně ti vadí na vykuchaným katu? Možná by ses mohl trochu zajímat, jak přesně a s jakou účinností fungují katy, jaká je životnost a tak dál.


vim, ze s ucinnosti stasrsich katu to neni nijak slavne -- ale promin, ale SVEVOLNE vykuchani katalyzatoru pokud se nebojis jeho poskozeni treba v mongolsku povazuju za to, co jsem napsal nahore.

Alda tu pred casem napsal, ze predpoklada u GSaru vztah k outdooru, mozna lze pochopit i prirode. Vykuchany kat je vztah k prirode ve stylu starsi generace na ukrajine Sad

stejne jako jsem proti PRILISNEMU omezovani motorkaru v prirode, tak jsem proti motorkarske bezohlednosti... mozna se mylim, ale ten vykuchany kat o tom imho presne je. Zvlast u nove motorky.


Jo a ještě, jakou že motorku bys mi doporučil ty chytrej, abych začal šetřit?
Možná si uplně pozorně nečetl předchozí příspěvky, ale on ten kat nebyl jen o tom, že to rychleji pojede....(rychleji vůbec, maximálka je stejná) je to o krouťáku odspodu....


kroutak pro mne neni argumentem pro odstraneni katu a nasledujici smrad.

Co si mas koupit nevim, teoreticky ti muze chybet kroutak u jakekoliv motorky Smile)

btw: co zhubnout?GrinGrin

No, nedá mi to: netleskej, fakt netleskej Grin


no dobre Cool
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#18 
omluva osmikilu
Přidané 05.09.2009 09:50
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
jacob napsal:
Sleduji uplně jiné cíle, že o jakých mluvil Hicks nebo vy.


imho to je o tom, ze pro tebe je vypousteni peknych shitu do vzduchu prilis malym argumentem pro vyssi kroutak.

Zkus si predstavit, kdyby jsme tohle udelali vsichni.... zrusime EUROX, zrusime filtry pevnych castic u nakladaku.. vratime se do 80/90 let...

ale az privedes sve dite na onkologii.... tak se nediv.

chapu, ze motorkari jsou casto individualiste a mozna i volnomyslenkari.. jen rikam, ze vykuchani katu je podle meho nazoru proste... MOC.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
siso
#19 
omluva osmikilu
Přidané 05.09.2009 11:29
Avatar člena


Příspěvků: 378
Registrace: 17.09.07
Tak sa tá téma neak zvrtla, viete vôbec o čom sa na začiatku hovorilo?hmm! S hlukovým absorberom je hlučnosť takmer rovnaká cca + 5 decibelov, bez neho asi o 15.
A niečo pre toho ekologa striekačka bez katalizátora má aj tak také níske emisné hodnoty že to s karburátorom nemôžeš vôbec porovnať !!!tongue a kolko ich jazdí po našich cestách.
Katalizátor som vyhodil kvôli ceste do Mongolska, preto tam bola už od výroby nainštalovaná 91 oktanová mapa.Moto ide lepšie od spodu čo znamená že motor manej vytáčam a to sú tiež menšie emisie!!!middle finger hauk dohovoril som.
 
hicks
#20 
omluva osmikilu
Přidané 05.09.2009 12:21
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
siso napsal:
A niečo pre toho ekologa striekačka bez katalizátora má aj tak také níske emisné hodnoty že to s karburátorom nemôžeš vôbec porovnať !!!


to je myslim jen tve zbozne prani... nebo to mas podlozene nejakymi argumenty? zjisti si neco o napr. benzenu.


tongue a kolko ich jazdí po našich cestách.
Katalizátor som vyhodil kvôli ceste do Mongolska, preto tam bola už od výroby nainštalovaná 91 oktanová mapa.Moto ide lepšie od spodu čo znamená že motor manej vytáčam a to sú tiež menšie emisie!!!middle finger hauk dohovoril som.


emise CO2 mozna, nikoliv toho koktejlu karcinogenu.

jinak kvuli mongolsku je to imho OK... to uz jsem psal, ze s tim nemam problem.

Ale rozhodne si prosim neobhajujte, ze vam z toho nejsou shity. Jdou :/
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 68
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,722
Nejnovější člen: Saldo

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.35 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI