Uz docela dlouho se mi z motorky ozyva nejake divne "zvoneni".. jak by clovek chrastil klicema ... ale jenom pokud jsou otacky na 5000 a vyse.... nize je to OK.
Nenapada nekoho co to muze byt? Dela Vam to taky?
Zajimave je, ze to nedela porad, ale nepodarilo se mi vypozorovat zadny vzor (ne venkovni teplota, teplota motoru, doba jizdy...). Jeste zkusim pozorovat co to udela kdyz dam lepsi/horsi benzin.
Jede to ok, ale mam pocit, ze to je cim dal castejsi a zretelnjsi, tak se trosku bojim, co to muze byt..kdyby to bylo neco v motoru, mohlo by to motorce pekne ublizit.
Alda napsal:
To samy mel Bluesberry a vyresil to 12tkou
jenomze Bluesberrymu zvonilo v hlave
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
randolf napsal:
Uz docela dlouho se mi z motorky ozyva nejake divne "zvoneni".. jak by clovek chrastil klicema ... ale jenom pokud jsou otacky na 5000 a vyse.... nize je to OK.
Nenapada nekoho co to muze byt? Dela Vam to taky?
Zajimave je, ze to nedela porad, ale nepodarilo se mi vypozorovat zadny vzor (ne venkovni teplota, teplota motoru, doba jizdy...). Jeste zkusim pozorovat co to udela kdyz dam lepsi/horsi benzin.
ja si matne vzpominam, ze jsem mel podobne podezreni pred casem.... ale imho se to srovnalo.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mě cinkaj brzdový destičky na nerovnostech...taky jsem dlouho hledal,co to je.
Nemohl by to být volnej rozvoďák? Panatuju,že hondí řaďák CB500 staršil majitele děsně rád.. Stačilo občas rozebrat a složit napínák a nebo si zvyknout.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
No mě to občas taky udělá, ale občas jde i řazení se zvukem občas bez zvuku a hladce...... Prý je to u 650tek normální a jde o zvyk. Např. dnes jsem natankoval u OMV a šlo všechno úplně hladce, až jsem se divil a i zrychlení a celková jízda byla lepš Přitom tankuju pořád u Shell, Benziny a OMW a rozdíl je znám i u těchto značek v jiných částech ČR
Co se týče toho cinkání, tak jsem příčinu zatím nenašel, jen jsem objevil, že mám na levé straně na výfuku malinkou drážku od spodního krycího plechu motoru. Přitom se nedotýká a mám tam padací rám, tak se nemohl ani ničím přihnout.
Ale jak napadne sníh, tak to celý v garáži rozeberu a když na něco přijdu, 100pro se o to s vámi podělím
Ahoj, me co se ozyva jedine cinkani tak je akorat dyz natocim motor, cca 2 sekundy, ptal sjem se na to servisaka a rikal ze to je normalni takze to je jedine cinkani na me motorce
Jedu i když jízda dále zdá se býti nemožná !
je zvláštní že to dělá ve vysokých otáčkách a nepravidelnějak to začne dělat,vem šroubovák,kovovým koncem ho dej na kartery,na ručku polož ucho a pak poslouchej,zkus levou i pravou stranutímto způsobem by se to dalo najít,pokud to zrovna bude cinkat,jinak budeš muset počkat až do docinká úplněa pak tě to vycinká z peněz
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
bystricke napsal:
je zvláštní že to dělá ve vysokých otáčkách a nepravidelnějak to začne dělat,vem šroubovák,kovovým koncem ho dej na kartery,na ručku polož ucho a pak poslouchej,zkus levou i pravou stranutímto způsobem by se to dalo najít,pokud to zrovna bude cinkat,jinak budeš muset počkat až do docinká úplněa pak tě to vycinká z peněz
Takze to mam na stojanu naprazdno vytocit na 5000 a poslouchat? Bez zateze to zni fakt hrozne A rekl bych, ze se sroubovakem to cinkani uslysim na obou stranach... je dost vyrazne abych to slysel i pri jizde
A nemáš na motorke padací rám zn. GIVI ? Ja som mal podobný nepríjemný rezonujúci kovový zvuk motora, ale od otáčok 3500 a vyššie.Už som bol z tohto zúfalý, objednal som sa na záručnú prehliadku a nakoniec som náhodne zistil pred prehliadkou, že ten nepríjemný rezonujúci zvuk bol z medzikusu, ktorý bol vložený medzi trubku pravej a ľavej strany padáku motora zn. GIVI. Tieto dve časti sú spojené pred chladičom motora spomínaným medzikusom a pod ním dotiahnuté šrúbou, na ktorej je tiež trubkový medzikus. Ten je od výroby o 2 mm dlhší, ako mal byť a preto aj pri dotiahnutej šrúbe sa obe časti úplne nespojili a medzikus nad medzikusom šrúby medzi nimi vibroval a rezonoval
pburtov napsal:
A nemáš na motorke padací rám zn. GIVI ? Ja som mal podobný nepríjemný rezonujúci kovový zvuk motora, ale od otáčok 3500 a vyššie.Už som bol z tohto zúfalý, objednal som sa na záručnú prehliadku a nakoniec som náhodne zistil pred prehliadkou, že ten nepríjemný rezonujúci zvuk bol z medzikusu, ktorý bol vložený medzi trubku pravej a ľavej strany padáku motora zn. GIVI. Tieto dve časti sú spojené pred chladičom motora spomínaným medzikusom a pod ním dotiahnuté šrúbou, na ktorej je tiež trubkový medzikus. Ten je od výroby o 2 mm dlhší, ako mal byť a preto aj pri dotiahnutej šrúbe sa obe časti úplne nespojili a medzikus nad medzikusom šrúby medzi nimi vibroval a rezonoval
Padak mam od Grave, ale trubka pod chladicem je spojena taktez (i kdyz stanovym zpusobem - jedna pulka je zasunuta do druhe, sirsi. Ale mas recht, ze to by fakt mohlo byt ono... neni to pak k sobe nijak pritahnute, jenom zajistene sroubkem... kouknu na to.
Dobry tip
no ja jsem ted resil uplne stejnej problem ale na 1150 mam padaky od fehlingu a a jak je to chyceny pod nadrži tak se to nejak hnulo o parm mm a začlo se to dotykatn nadrže a rezonovalo to jen na 3000 dalo mi to dva dny nez jsem na to prisel a stačilo tam dat kousek gumy a zamezit styku kovu na kov. Tak zdar hledani a at to neni nic važnýho
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS