V soucasne dobe je na ceste ke me domu motoalarm Sentinel 1100 Moto. (http://www.autoalarmy.cz/katalog/motocyklove-alarmy/sentinel-1100-moto.html) Sehnal jsem ho za 2000,-. Pred tim nez se pustim do instalace, zeptal by jsem se, zdali jste jiz nekdo na malem GSu neinstalovali alarm sami. Pokud ano, kterou cast jste pripojovali na imobilizer? Predpokladam, ze jako kazdy cerpadlo. Potom se zeptam, kde na malem GSu hledat kabelaz k cerpadlu? Myslim tim misto po odkrytovani dobre dostupne.
Upravil spea - ToM dne 28.08.2009 15:00
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Ja to na sve 1150ADV resil taky. Kam dat imoblizer. Kamarad mi poradil ze pokud nechci hledat kabely k cerpadlu apod at postupne vytahuju pojistky z kdyz to chcipne at na te pojistce prestrihnu drat a napojim ho tam. Udelal jsem to a funguje to. Mam to tak uz pres rok a zadnej problem.
3/6 Marines SEMPER FI
Mosquito napsal:
Ja to na sve 1150ADV resil taky. Kam dat imoblizer. Kamarad mi poradil ze pokud nechci hledat kabely k cerpadlu apod at postupne vytahuju pojistky z kdyz to chcipne at na te pojistce prestrihnu drat a napojim ho tam. Udelal jsem to a funguje to. Mam to tak uz pres rok a zadnej problem.
Mosquito napsal:
Ja to na sve 1150ADV resil taky. Kam dat imoblizer. Kamarad mi poradil ze pokud nechci hledat kabely k cerpadlu apod at postupne vytahuju pojistky z kdyz to chcipne at na te pojistce prestrihnu drat a napojim ho tam. Udelal jsem to a funguje to. Mam to tak uz pres rok a zadnej problem.
to je zajímavá metoda
myslím že ideální ke kabel od chcípáku, ten totiž ovládá vstřiky, nicméně kabel od čerpadla je pod nádrží, je tam konektor, takže ho najít by neměl bejt problém
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Spea napsal:
V soucasne dobe je na ceste ke me domu motoalarm Sentinel 1100 Moto. (http://www.autoalarmy.cz/katalog/motocyklove-alarmy/sentinel-1100-moto.html) Sehnal jsem ho za 2000,-. Pred tim nez se pustim do instalace, zeptal by jsem se, zdali jste jiz nekdo na malem GSu neinstalovali alarm sami. Pokud ano, kterou cast jste pripojovali na imobilizer? Predpokladam, ze jako kazdy cerpadlo. Potom se zeptam, kde na malem GSu hledat kabelaz k cerpadlu? Myslim tim misto po odkrytovani dobre dostupne.
Uvažuju o stejné alarmu, prozradíš kde jsi dostal takovou zajímavou cenu?
jo jo drahý.. jinak original alarmy BMW přerušujou "chcípák".. Přes ten totiž jdou vstřiky a u 1150 i FID atd.. a na druhém okruhu je pumpa. Už jsem to jednou opravoval, kdy si pán přivezl ze zaghraničí bouranou 1150 a nejela a nejela.. On totiž někdo nutně potřeboval ten alarm a tak mu ho jen odpojili z konektorů a vzali si ho a pak tu motorku prodali.. No a tak šla nádrž dolu, propojily se imobilizační okruhy a 1150 už zase jede a jede..
xhackerm napsal(a):
Máte někdo GSM pager za rozumnou cenu, který vám dá vědět na mobil, když je s motorkou něco v nepořádku? Koukal jsem, že jsou celkem drahý...
Will napsal(a):
http://www.motorkari.cz/motobazar/prislusenstvi/alarmy-zamky/alarm-sentinel-1100-moto-186894.html
tady za 2 táci
Ten taky doporucuji. Kdyz koukam na to tel. cislo, tak je to myslim ten samej clovek, od kteryho jsem to loni kupoval i ja. Dosah pageru je sice trochu omezena, ale taky funguje. A neni drahej. Opet osobni zkusenost.Kdesi na jinym foru jej kritizovali, ze nekomu vyzira baterku, ale ja nemam problem. Mesic motka stala s aktivovanym alarmem a normalka jsem natocil. S pripadnym zapojenim mohu poradit.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Mám vyzkoušené dva typy, v autech řešení od www.autolocator.cz, což je jedno z řešení v případě, kdy pojišťovna potřebuje připojení na PCO.
Další prakticky vyzkoušenou věc mám od Honzy Mareše (bestgsm). Možná ho někdo znáte - míval dříve F650GS v rallye úpravě (než přešel na KTM 690).. http://pohodoveby...5&Itemid=9
Mají docela malý přístroj i ve zcela vodotěsné úpravě, kam se jen vloží SIM a jde to nastavit na milion způsobů, co to má při poplachu dělat, jde to lokalizovat na jejich webu atd...
2 jezek: Já mám origo BMW alarm a řve to jako kráva... Jednou jsem ho chtěl odpojit, když jsem servisoval motoku a byl nastavený ještě od původního majitele na automatický zapnutí a jak jsem odpojil konektor, tak mě seřval...
Chtěl bych ale něco, co mi prostě dá vědět na mobil, ať budu kdekoliv...
To od Flajzara je docela divočina, mít někde zašitej mobil... Před časem jsem od nich viděl pager za velice slušnou cenu, ale už ho nenabízí...
2 TomasTT: Jsem slepej nebo tam na tom webu nemůžu najít cenu?
Mrkni sem. Osobni zkusenost a funguje to. Hlavne je to za par supu. 990,- Kc. ...ke vzteku nekterym. http://www.flajza...ipag-1.htm[/quote]
To je něco příšernýho. Je to jako z dílny mladých radioamatérů. Tohle bych si do motorky v životě nedal. Ani za ty prachy.
Kdy už konečně pochopíte,že motorky je specifická záležitost co se týká vibrací,otřesů a hlavně vlhka a vody. A proto se do ní nehodí ani většina zařízení běžně fungujících v autech. Prostě to musí být prvoplánovitě vymyšleno a vyrobeno pro použití na (v) motorce aby to fungovalo bez problémů,náhodných poplachů,poruch atd.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
jezek napsal(a):
ale ušetříš.. a o to tu přece jen jde ne?
já se přiznám, že taky nejsem tak bohatej abych si kupoval levný věci..
Z toho už jsem vyrost... Nemám sice na kontě melouny abych si mohl hned běžet pro to nejdražší a značkové,ale tohle jsem zjistil už dávno,že sice ušetřím,ale na druhou stranu si nadělám problémů až dost. A je lepší koupit věc dražší a spolehlivou,než se pořád srát s nějakou čínou. Viz minibajky a skůtry z Tesca.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
S tou spolehlivostí je to přesný. Za ty roky co jezdím, jsem zažil spoustu situací, kdy se lidi dostali do problémů kvůli tomu, že chtěli na něčem "ušetřit". Pokud to jen naštve a zdrží ostatní, tak je to OK ale někdy to bylo na hranici nebo za hranicí toho, co považuju za nebezpečné (např. super klíčovací tlačítko PTT na vysílačku, které se otočilo na heftu a zablokovalo páčku spojky, takže jsem proletěl křižovatku na červenou). Ovšem alarmy v tom seznamu věcí jednoznačně vedou. Byli jsme asi jediní, kdo na druhém srazu BMW v GaPa zůstali na ploše s dělníky, kteří balili stany a pódia, protože kamarád rozebíral LT na součástky a snažil se najít závadu na alarmu s imobilizérem nejmenovaného českého bastlíře. Nebo ve Francii, kde kolega dělal to samé na cruiseru na kraji dálnice v totálním lijáku, protože ta krabička navlhla a zablokovala se a motorka nejela. Mě se to stalo s továrním výrobkem, který byl ale určený do auta a ne na motorku a asi vibrace a horko způsobily, že začal na Yamaze zlobit, i když nebyl přímo namočený. Dali ho na rám pod nádrž, teoreticky dobře chráněné místo ale jak se to asi rozpálilo od motoru, tak po roce nebo dvou začal zlobit a bylo to fakt nespolehlivé.
Takže určitě doporučuji věci, které jsou vyrobené tak, že odolávají vibracím, horku i vodě a to se týká i kabelů a čidel. Vůbec nejlepší byly ty s pagerem, s tím byly vždycky dobré zážitky. Pokud vás kamarádova motorka pravidelně budí každých 10 minut celou noc, tak nemáte moc pochopení pro jeho výmluvu, že ten alarm byl děsně výhodná nabídka a že by si na motorku za půl mega nikdy nedal zařízení za několik tisíc. Sice otráví spaní všem okolo....
Takže s alarmy opatrně.
Jinak na adventure motorku bych si to nedal v žádném případě. Je to jen k zlosti a nevím o žádném výrobci, který navrhuje tišťáky (resp. je vyrábí) tak, aby to vydrželo opravdu týdny vibrací a horka. Přijde mi lepší použít externí zařízení, které se na motorku dá jen na noc (s vlastním zdrojem) ale imobilizér a podobné věci obvykle jen navodí infarktové situace někde v nejméně vhodné situaci. Vybitá baterka je na cestě po Alpách nepříjemnost a po hodině jízdy se to dobije. Ale v terénu někde v poušti, kde člověk každou chvíli chcípne motor nebo leží a pokaždé k němu musí přijet kamarád a startovat kabely, to je peklo.
Ja osobne mam Scorpio 500i. Je to jeste ta starsi verze,ale je po 3 letech pouzivani na SVcku jsem ho dal do Hrosika a funguje porad pekne a bez problemu. Normalni alarm je stejnak jen ochrana do urciteho stadia, kdyz je clovek schopny dobehnout. Mit garaz nekde x km od mista bydliste a spolehat se na to, ze nekoho odradi houkajici sirena???? Na tohle jsou uz vscihni okolo iminni. Furt nekde neco rve, kor ve mestech, a nikdo to neresi!!!!
Takže s alarmy opatrně.
Jinak na adventure motorku bych si to nedal v žádném případě. Je to jen k zlosti a nevím o žádném výrobci, který navrhuje tišťáky (resp. je vyrábí) tak, aby to vydrželo opravdu týdny vibrací a horka. Přijde mi lepší použít externí zařízení, které se na motorku dá jen na noc (s vlastním zdrojem) ale imobilizér a podobné věci obvykle jen navodí infarktové situace někde v nejméně vhodné situaci. Vybitá baterka je na cestě po Alpách nepříjemnost a po hodině jízdy se to dobije. Ale v terénu někde v poušti, kde člověk každou chvíli chcípne motor nebo leží a pokaždé k němu musí přijet kamarád a startovat kabely, to je peklo.
Na to prave je pro nemajetne idealni ten Flajzr. Hodis ho na noc do kufru nebo pod sedlo a mas vystarano. Ale jak pisu. Je to pro nemajetny, kteri chteji mit motku zabazpecenu alespon nejak. Mam s nim osobni zkusenosti a na zaparkovanou motku treba pred hotelem by stacil 100%. Rano ho vyndas a hodis do batohu a pres noc opet do motky. Pokud ma clovek na neco drazsiho a propracovanejsiho, tak to ano. Hlavne me prosim nekamenujte, ze je to shit. Je to uplne jednoduchy zarizeni s otresakem pripadne jinym cidlem a pokud se nazapojuje do instalace motky, tak nemuze zklamat. Zalezi na kazdym, co od toho ocekava.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu