rád bych si koupil tento stroj F650. Jelikož auto mám BMW tak doufám že i motorka bude se znakem točící se vrtule. Prosil bych rady, typy na co si dát pozor při koupi. Asi tu tento dotaz již zazněl ale těžko to najít. Pokud by byl někdo ochotný a hodil odkaz na tento topic. Jelikož se do této problematiky teprve dostávám, mohl by mi někdo vysvětlit jaký je rozdíl mezi 650, 650CS, 650ST, 650GS? Jakou životnost tak mají tyto motorky (samozřejmě že záleží na majiteli, ale přibližně- je vhodné koupit motorku s 40K Km?) Děkuji všem za případnou odpověď
F650 funduro starší typ s karburátorem
F650st to samí ceny do 60tisíc
F650cs-silnice se vstřikováním a převod řemenen
F650GS -enduro s 19"přednim kolem
F650GS Dakar enduro s 21"přednim kolem
můj dakar má tedka najeto 95tisíc km a uplně v pohodě.Tahle motorka moc slabejch míst nemá takže koukej na takový ty klasický věci,jesli někam netáhne,nekouří,ráfky,vůle atd.atd.
650CS - jakysi "silnicnejsi" bratr dnesni GS. Rozdil je znatelny na prvni pohled. Nema retez, ale remen, vyfuk spodem, jine predni svetlo atd. Nelibi se mi. 650ST - verze vyrabene do r. 2000, na prvni pohled bez "zobaku", neni to strikacka, ale karburator. 650GS - vyrabena od r. 2000, strikacka, je NADHERNA
Koupil jsem ji letos v lednu,letos najeto přes 5tis, celkem 20tis, leju benzín mažu řetěz a jezdím, super svezení.Co je dobrý si uvědomit? Kde a jak budeš jezdit. Jinak moto který si nechá hodně líbit. Já se na ní učil co je to větší motorka, ale ne ta největší, to pro mně bude 1150 nebo 1200. Kdybych kupoval, koukal bych v inzerci tady na webu, vyplatí se i počkat než přijde ta pravá nabídka.
Mám ji sice cca měsíc, ale najel jsem asi 2500km a jsem spokojený jak želva. Jak píše trafic, leju benzín, mažu řetěz a leštím Mám NEDAKARA. Pokud chceš jezdit více méně po silnici, plně vyhovující. A nelekne se ani když s ní projedeš nějakou tu lehčí offroad vložku. Při koupi sleduj to co u každé jiné moto. Jestli není bouraná, apod. Např. podle opotřebovanosti brzdových kotoučů lze docela dobře poznat jestli sedí kilometry. Ošlapané gumy na stupačkách, ošahané gripy apod. taky svědčí o najetých kilometrech. Ideální je aby měla servisku. A samozdřejmě čím míň najeto, tím líp...
děkuju za vysvětlení. nechci do toho moc investovat. takže bych chtěl něco do 50tisíc. Takže obyčejný F650. co říkáte na tohle? odkaz
chlap co to prodává říkal že to má 6 let a ujel na tom 16K km nemá čas na ježdění.
sice mi ta zlatá moc nejde ale vzhledem k tomu že nemám 8 pětek na pořádnej stroj...
Upravil SimaQ dne 08.09.2009 12:38
Jo jo,je pěkná,ale podíval bych se po rv od 97 protože byla trochu přepracovaná k lepšímu.Hezčí tvar kapotáže,jiný př blinkry,údajně lepší převodovka,..asi tak před měsícem jsem to řešil,koupil si ji mladej.Myslím že je to celkem dobrá motorka za ty prachy.Druhej mladej má dominátora a to je taková divná koza.
Ahoj, klasikou je motoinzerce.cz, tipmoto.com, bazar na motorkari.cz.. Já mám Dakara a měl jsem možnost svézt se i na starší F650, po které pokukuješ, a rozhodně se na ní jelo super, za 40 tis. je to i solidní cena, jen nevím, jestli se f650 dělaly ve zlaté barvě, to si raději zjisti.. no a jinak upřímně, bylo by asi zázrakem, kdyby jakákoliv motorka tohoto data výroby neležela, přeci jen to je to srdcem enduro, co si občas někde odložíš, nejen když zrovna potřebuješ čůrat
no kde zjistím jestli se dělaly ve zlaté je mi ale záhadou... tak pokud to leželo ale neni nějak hejblej rám a nemá to 2 stopy tak to nevadí ne? v moto jsem začátečník tak se omlouvám za hloupé dotazy
SimaQ napsal:
děkuju za vysvětlení. nechci do toho moc investovat. takže bych chtěl něco do 50tisíc. Takže obyčejný F650. co říkáte na tohle? odkaz
chlap co to prodává říkal že to má 6 let a ujel na tom 16K km nemá čas na ježdění.
sice mi ta zlatá moc nejde ale vzhledem k tomu že nemám 8 pětek na pořádnej stroj...
tu jsem viděl, když jsme scháněli f650 pro kamaráda. Původně za ní chtěl 48K, ale myslím, že nestojí ani za těch 40...
Lak není originál a vzhledově nic moc. Nakonec jsme sehnali za 55K rv 99 ve velmi slušném stavu....
víc jak 60 bych za f650 nedal a to by musela být moc pěkná voňavka, bral bych ročník 97 a výš.
BMW GS = stroj na radost