prosím jaký v tom je rozdíl??,ve výbavě,v motoru?? chtěl bych si pořídit GSA a nějak mi uniká rozdíl...teda nějakej ten markantní..moc díky..
http://czunici.ra...
aha a v motoru nic??,jen ve výbavě?? co bys dopručoval???pokud se mím zeptat...mám varana achci přesedlat protože fakt jezdím hodně...
http://czunici.ra...
czunici napsal:
prosím jaký v tom je rozdíl??,ve výbavě,v motoru?? chtěl bych si pořídit GSA a nějak mi uniká rozdíl...teda nějakej ten markantní..moc díky..
myslim, ze by sis nejdriv mel prohlidnout alespon par fotek a precist recenze a pak se teprv ptat.. protoze tenhle zaklad ti asi nikdo moc nepredzvejka.
GSA ma mnohem delsi dojezd (cca 700k) a s tim souvisejici obri nadrz, je vyssi, tezsi.
ja bych zacal tu:
http://www.bmw-mo...index.html17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Bodie a Doyle napsal:
Pkud neřešíš příplatek a jsi kus chlapa jdi do GSA
pozor ale na horsi manipulaci s tezsi motorkou(!)
i kdyz Varan....
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
czunici napsal:
příplatek neřeším.....ale ten rozdíl nemůže být jen za větší dojezd??
Sorry, ale myslím, že je toho plnej internet. Najdi si fotky a ten rozdíl snad vidíš na první pohled ne ?
Takhle se ptát mě připadá dost hloupý.....Thymallus Ti to snad jednou větou popsal Všude jsou nějaký fotky a recenze.
V kazdym takovym threadu se najde nekdo, kdo poradi jedine GSA. Ne pro kazdyho je GSA to nej, ja bych do nej fakt nesel.
Obcas mam chut si nakladat zatacky, ocenim obratnost, hmotnost. A vzhledem k jezdeni po Evrope zatim 700km dojezd nepotrebuju.
Draty jsou takova designova nutnost, to ale porad neznamena GSA..
No pokud opravdu neřešíš finance tak běž do GSA ja jsem se taky rozhodoval před půl rokem, jezdil jsem na obou motorkach, ale nelituju že jsem vzal GSA. Je pravda že hmotnost je u GS o něco nižší - jen kvůli velikosti nádrže, ale jinak co se týče ostatních věcí si myslím že na silnici neni GS o nic lepší než GSA a v terenu bez pochyby s GSA projedeš víc.... To je můj názor...
Alda napsal:
honzasmej: to nemyslis vazne? O par cm vyssi podvozek je dulezitejsi nez hmotnost a velikost? Saakra proc pak maj motokrosovy motorky 100kg?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
a proc se teda vubec GSA vyrabi? ne, nepotrebuji se tady s nikym hadat kdo ma lepsi motorku - samozrejme ze nejlepsi je pro kazdeho ta, kterou ma v garazi navic netvrdim ze vaha neni dulezita, ale co se za provozu ovladani tyce, tak zadny markantni rozdil jsem mezi GS a GSA nepozoroval... navic urcite jste si mohli vsimnout ze na konec prizpevku jsem napsal ze s jedna pouze o muj subjektivni nazor a otom preci diskuze jsou ne? ... V zadnem pripade jsem, ale nechtel rozhorcit majitele GS
honzasmej napsal:
a proc se teda vubec GSA vyrabi? ne, nepotrebuji se tady s nikym hadat kdo ma lepsi motorku - samozrejme ze nejlepsi je pro kazdeho ta, kterou ma v garazi
mozna si nekdo ceni objektivity vic nez toho, co ma v garazi....
navic netvrdim ze vaha neni dulezita, ale co se za provozu ovladani tyce, tak zadny markantni rozdil jsem mezi GS a GSA nepozoroval...
to jses asi fakt jeden z mala.. asi by to chtelo na kazde najet vic.
navic urcite jste si mohli vsimnout ze na konec prizpevku jsem napsal ze s jedna pouze o muj subjektivni nazor a otom preci diskuze jsou ne? ... V zadnem pripade jsem, ale nechtel rozhorcit majitele GS
ja bych preventivne kamenoval
Upravil hicks dne 09.09.2009 23:22
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Všichni se tu hádáte jestli GS nebo GSA, ale nikdo neřeší jestli vůbec to báwo potřebuje. Podíval jsem se na jejich stránky(http://www.czunic...unata.html) a nikde jsem neviděl žádný enduro,cross a pod fotky. Jen ženský, zmrzliny,goldwinga,choppery a pod. Argument typu "chcu báwo protože jezdím fakt hodně" mi přijde trochu mimo mísu. Varadero má vcelku nový(stříkačku) a na to jejich "ježdění" mu musí bohatě stačit. Nejdál, pokud jsem se dobře díval, byl v Chorvatsku. Tam ho i to varadero doveze.
Nicméně je to chlap jak hora a někteří ho chcete posadit na GS??? Vždyt by na tom vypadal jak vosa na bombóně. Když už ti QUATTRO mám poradit, pak sáhni po GSA modelová řada od rv.07 a výš. Příště raději napiš na varaderu už jsem se povozil, ted bych chtěl pořádnou motorku co má koule a jdu do BMW . Chci se podívat i někam dál než na Šumavu, třeba Maroko apod. Když chceš poradit nebo prostě jen pokecat o báwu, klidně zavolej. A když se nakonec rozhodneš pro BMW, určitě neuděláš chybu když zavoláš vrchniho dodavatele vrtulí Boba(www.cestovniendur...),tím ho zdravím, určitě bude mít na skladu jak 12GS tak GSA. Svezeš se a uvidíš co ti sedne víc popř. se s ním domluvíš na dovozu nějaké té "voňavky".
Hezký den.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Všichni se tu hádáte jestli GS nebo GSA, ale nikdo neřeší jestli vůbec to báwo potřebuje. Podíval jsem se na jejich stránky(http://www.czunici.cz/czunata.html) a nikde jsem neviděl žádný enduro,cross a pod fotky. Jen ženský, zmrzliny,goldwinga,choppery a pod. Argument typu "chcu báwo protože jezdím fakt hodně" mi přijde trochu mimo mísu. Varadero má vcelku nový(stříkačku) a na to jejich "ježdění" mu musí bohatě stačit. Nejdál, pokud jsem se dobře díval, byl v Chorvatsku. Tam ho i to varadero doveze.
Nicméně je to chlap jak hora a někteří ho chcete posadit na GS??? Vždyt by na tom vypadal jak vosa na bombóně. Když už ti QUATTRO mám poradit, pak sáhni po GSA modelová řada od rv.07 a výš. Příště raději napiš na varaderu už jsem se povozil, ted bych chtěl pořádnou motorku co má koule a jdu do BMW . Chci se podívat i někam dál než na Šumavu, třeba Maroko apod. Když chceš poradit nebo prostě jen pokecat o báwu, klidně zavolej. A když se nakonec rozhodneš pro BMW, určitě neuděláš chybu když zavoláš vrchniho dodavatele vrtulí Boba(www.cestovniendura.cz),tím ho zdravím, určitě bude mít na skladu jak 12GS tak GSA. Svezeš se a uvidíš co ti sedne víc popř. se s ním domluvíš na dovozu nějaké té "voňavky".
Hezký den.
tak jen na vysvětlenou...,je třeba si zjiš´tovat a potom soudit..a pokud si my slím že děláš co děláš..tak to chápu...to tě omlouvá,stránky jsou od února aje tam jen to co jsme spolu čuníci..nic víc..co bylo dřív se tam neprezentuje..a jezdím od svých 16 let...a byl jsem i dál než na šumavě...začínal jsem na jawce..asi jako většina mého ročníku...a k¨tomu že jsem se na varaderu povozil,to ano a sloužil dobře a spolehlivě,nikdy mě nikde nenechal, abramboru jsem koupil protože je přeci jen o stupínek výš ..nic víc nic míň....na nic s nehraju,nikomu nic nevnucuju a to samé očekávám...takže zbývá pomáhat a chránit..hezký den všem
http://czunici.ra...
czunici napsal:
prosím jaký v tom je rozdíl??,ve výbavě,v motoru?? chtěl bych si pořídit GSA a nějak mi uniká rozdíl...teda nějakej ten markantní..moc díky..
Chceš hodně cestovat dálky, expedice tak GSA, po Evropě a hlavně pro odpolední vyjížďky je super GS/lehčí obratnější, zatáčky jak na "lízátku"a přitom sedíš vpřímeně , adrenalinová záležitost/ Je to o váze a z toho plynoucí ovladatelnosti. Při 170cm výšky dosáhneš na zem jen špičkami při standartním provedení GS.