Přátelé mám dotaz, motorka nejezdí tak řeším kraviny takže :
při prudším rozjezdu nebo i podřazení na 1 či 2 a prudším přidání plynu se mi stane, že při skoro sepnutý spojce z motoru zachrastí, zaklepe
vždycky jsem si myslel že to je spojka, přítlačák či tak něco (najeto 60 tisíc)
ale teď mi bylo řečeno že krom klepání z motoru se z výfuku taky vyvalí černej kouř při tom, čili teorie spojka nebude asi to pravý. Takžeby rozvody?
stává se vám to taky?
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
To s tím kouřením je normální. Někdy to kroužky při vysokých otáčkách 100% nesetřou..
To klepání nevím jak myslíš, ale podle mě v tahu by motorka klepat neměla. Při podtočení otáček jo, ale v tahu určitě ne. Je to jen můj názor, měl jsem spoustu motorek a 2 GS u žádné v kalupu neklepalo.
Bodie a Doyle napsal:
To s tím kouřením je normální. Někdy to kroužky při vysokých otáčkách 100% nesetřou..
To klepání nevím jak myslíš, ale podle mě v tahu by motorka klepat neměla. Při podtočení otáček jo, ale v tahu určitě ne. Je to jen můj názor, měl jsem spoustu motorek a 2 GS u žádné v kalupu neklepalo.
nejde o kalup, jde o prudší rozjezd, tzn. že už máš skoro puštěnou spojku a přidáváš pořád plyn, tak v tom okmažiku z toho cosi zaklepe (podobný zvuk jako když dáš málo plynu a ono to zdechne, tak před zdechnutím to taky zaklepe)
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Být to spojka, vyletěj ti otáčky,když to klouzne.... ale nic u toho neklepe.
Být to rozvoďák,dělalo by to i na neutrál při tůrování.
Nebude něco vyčochtaný v kardanu....? Ale pak nechápu ty čmoudíky...
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
normalka proste vetntily cvakaji (spis praskaji).... podtocenej motor po kterym neco chces... to je pak smradu a cmudu... proste to rozjizdej z vyssich otacek nebo si pomoz vic spojkou ... a nepodpaluj si je
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm