Zdravím, nedávno jsem si koupil vysněnou BMW F 650 GS Dakar a mám pár dotazů: 1. stává se mi, že občas zničeho nic chcípá. Není to pravidlo ale občas se to stane (po dojezdu na křižovatku, po výjezdu lesem atd.) prostě jak klesnou otáčky a zastavuju. Dobil jsem baterku očistil, týden dobrý ale včera zas. Dočetl jsem se tu o podobném problému, ale nenašel jsem řešení, tak jestli se to někomu povedlo odstranit tak prosím poraďte. Mám najeto cca 30 000 rok výroby 2000 a palivový filtr asi nebyl měněn (nejde vyčistit?), skusím tam také nalít natural 91 jestli se to nesrovná, v techničáku je totiž napsaný, ale tomu moc nevěřim.
2. Nevim na co je tenhle kabílek, příjde mi divný že v něm nic není Jesli je to na zásuvku?
3. Pokud máte pro nováčka nějaké rady co na moto hlídat a udržovat uvítám to... Zatím se mi povedlo pouze vyměnit olej, zadní pneu koupit prachovky na přední vidle a na víc jsem zatím neměl čas.
Jinak je to asi má 5tá motorka a naprosto nejlepší ve všech ohledech, proste láska na první pohled a zatím naprostá spokojenost, každej kilometr je jak pohlazení, fakt super kámoš
Upravil xemcz dne 11.09.2009 10:06
K te 2. Myslim, ze tu kdosi psal, ze je to konektror k odvzdusnovani nadrze ci necemu podobnemu pro US verzi. Nevim o nikom, kdo by ho mel zapojen.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
K 1. dotazu Ti moc nepomůžu bo mám 12ku. Ke 2. Někdo tady psal že to ovládá ventil odvzdušnění nádrže. Nicméně mám podobnej konekor pod nádrží a někdo mi odpovídal, že je to na navigaci
MALI přiložený následující obrázek:
Bych ten konektor spíš viděl jako napíchnutí diagnostiky.
Nebo že by se tím dofukovaly pneumatiky?
Upravil Hrabe_X dne 11.09.2009 11:18
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
1)Mě tohle dělal špatnej kontakt na baterce
2)Je to na originál tripmastra nebo alarm(vždycky to zapomenu)
3)Speciálně nic nekontroluju tzn. standartní údržba.
Já bych to taky viděl na zapojení alarmu u jap. moto standart. Volná zásuvka= alarm poznáš to podle toho ,že při vypnutým klíčku je v ty zásuvce furt šťáva ,bo alarm musí být furt pod proudem.Tak že zkoušečku a hurá do toho.
Ok diky moc za rady a postřehy, až bude trošku času tak to prozkoumám, hlavne že to není nic odpojenýho... Ty kontakty u baterky jsem vyčistil, ale bohužel bezvýsledně, asi po zimě zkusim novou baterku tahle sice startuje a sviti uplně v pohodě dolita taky byla, ale kdovi co ma za sebou... Každopádně kdyby byl ještě nějakej co s tim chcípáním budu rád
Ok diky moc za rady a postřehy, až bude trošku času tak to prozkoumám, hlavne že to není nic odpojenýho... Ty kontakty u baterky jsem vyčistil, ale bohužel bezvýsledně, asi po zimě zkusim novou baterku tahle sice startuje a sviti uplně v pohodě dolita taky byla, ale kdovi co ma za sebou... Každopádně kdyby byl ještě nějakej nápad co s tim chcípáním budu rád
S tím chcípáním : Nevím malý báwo jsem nikdy neměl .Obecně platí (je to jak s tebou) musí dejchat tudíš vzduch. filtr .(vyměnit) palivovej filtr (vyměnit) 95 benzín ,novej olej .Baterku bych neřešil jestli točí startér ,jo a svíce to je základ .Pak se budeme bavit dál.
Taky mi to dělalo, hledal jsem kde co, variant bylo mnoho - palivový filtr, vzduchový filtr, baterka, kontakty na baterce, doraz škrtící klapky, volnoběh. Měl jsem skoro suchou baterku, dal jsem novou a od té doby OK. Palivový filtr se má měnit na 40 tis. km, ten mám původní, volnoběh byl trochu níž, tak jsem ho zvedli (má být 1480 ot.), vzduchový filtr mám K&N. Co to spravilo netuším (nejspíš ta baterka), ale teď je to zatím OK.
BMW GS = stroj na radost
Zkus změřit kolik je na baterce když je nenastartovaná a kolik nastartovaná Ted to taky budu řešit Jestli to dává dobře Vypadá to na to, že když klesnou otáčky tak řídící jednotka dostane málo štávy a motor tím zdechne Kdyby to dávsalo málo nebo moc tak je to regulátor a pokud ano tak máš vyhráno Koupíš novej a mělo by to přestat Dělalo a občas udělá taky M2l jsem ted úplně vyvařenou baterku a koupil jsem novou a ted to musím sledovat a měřit Jinak baterku změř zátěžákem na volno JEn voltmetr nic neřeší Hodně štěstí a dej kdyžtak vědět čím to bylo
kendy napsal:
Zkus změřit kolik je na baterce když je nenastartovaná a kolik nastartovaná Ted to taky budu řešit Jestli to dává dobře Vypadá to na to, že když klesnou otáčky tak řídící jednotka dostane málo štávy a motor tím zdechne Kdyby to dávsalo málo nebo moc tak je to regulátor a pokud ano tak máš vyhráno Koupíš novej a mělo by to přestat Dělalo a občas udělá taky M2l jsem ted úplně vyvařenou baterku a koupil jsem novou a ted to musím sledovat a měřit Jinak baterku změř zátěžákem na volno JEn voltmetr nic neřeší Hodně štěstí a dej kdyžtak vědět čím to bylo
Super nápad, určitě to vyzkoušim, vážně to bude asi tim protože otáčky jsou v poho a udělá to prostě jen někdy když asi zrovna klesne napětí.. Příští tejden snad bude čas tak si s tim vyhraju a kdyžtak mi ježíšek donese novou baterku.. Až to vyřešim dám vědět čim to bylo...
A s tou 12v zásuvkou by mě zajímalo jak jí vyrobit a na co napojit, abych něco nezvoral... Nemám jí tam origo a na příští rok by se celkem šikla...
úplně normálně si kup zásuvku s konektorama na baterku dej na plus pojisku - jako na kabel nacvakni takovou průřezovou a připoj kontakty přímo na baterku
Mám jí ted pod sedačkou pěkně schovanou Hned pod zadkem
A super