zdravím,
budu si kupovat BMW GS 1150. Nejspíš rok 2001-2003...
chci se zeptat, čim se ty ročníky lišej, na co si dát pozor...
je lepší 2 spark? pokud jo v čem... atd... díky moc lidi
Upravil HonzaGS-SV dne 13.09.2009 14:00
Zdarec,co jsem slyšel a četl,tak kupovat twin spark je zbytečný...ale nevim co je na tom pravdy.Já ho mám a jediný co je na tom z mýho pohledu na prd je to,že musíš kupovat o dvě svíčky na víc,nehledě na to,že každý pár je jiný.Možná bych nekupoval rok 03,ptže tam je blbej posilovač na brzdy integrovanej s ABS,co jsem tak pochopil a ten se sere.Mě taky*pissed*
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
takže to vidim na nějakou 2002... oni by ty Twinsparky měli líp spalovat směs.. resp. rovnoměrnějc a nemělo by to tolik klepat a plynulejc reagovat....
Mel jsem oboje, zustal jsem u 2002 ADV, twin jsem nijak nepoznal,posilovac ano, ma to o dost vetsi brzdnej nastup. Jinak posilovac porad bzuci to mne znervoznovalo, nadruhou stranu pri rozjezdu uz se aktivuje ABS bez pazvuku, to u 02 v tom pekne zarachoti a osobne jsem si na to jeste nezvykl
u twinsparku odchazeli dost civky, ale po vymene je uz pokoj.
Když jí položíš tak jde na válec a na řídítka,takže přestříkaný hlavy lecos napoví. Koukej na netěsnosti kolem kardanu a vyzkoušej jestli neni vůle na ložisku zadního kola nebo na kyvce. Stejně tak vyzkoušej vůli předního kola a čepu paraleveru. Pokud nebude motorka na drapákách je to další + ..nebyla ježděná v terénu. Opotřebení sedačky,řídítek a okolí stupaček napoví stav km. Pokud je motorka zkřížená dělá při přímém směru "dvě" stopy,to ti může někdo zkouknout. Taky sundej obě sedačky a koukni na svazky kabelů jestli se v tom někdo nevrtal (origo sou omotaný textilní páskou) a koukni na rám jestli neni hnutá podsedlovka. Samozřejmě zkontroluj VIN dle TP. Na internetu se podle VIN dá zjistit jestli nebyla kradená a jestli je VIN platné,současně ti vyjede rok výroby (tak poznáš jestli někdo nedělal čachry s TP) a místo kde byla vyrobená...můžu poslat odkaz. Hodně zdaru.
Soldier napsal:
Zítra si jedu pro 1150 r.v. 2000.Tak držte palce.Je u tohoto roku něco jiného na co se podívat a dát si pozor ?
Ahoj, jestli se pletu, tak mne někdo opravte, ale co jsem tak četl, tak některé kusy ročníku 2000 mají prodlouženou "šestku". Na FID displeji se to pozná tak, že místo 6 je tam "E", jako Economy. Já to "E"čko mám taky, jsem s ním spokojen, sice na okrskách by byla lepší normální 6ka, ale na dovolenou, kdy se jezdí delší přesuny je super, netočí se tolik motor, a je asi nižší spotřeba.
Ještě teda né každé GSo musí mít ABS (většinou maj) a pár jich nemá FID (palubní displej), ale je jich minimálně. Vyhřívané hefty byly myslím taky za příplatek, ale většinou je taky všichni maj.
Jinak to, co bylo napsáno výše. Hodně štěstí při koupi.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
JJ díky tobě již nejsem majitel .No a právě jsem byl domluvenej na zítřek že si sjedu pro 1150 gs.Na vše jsem se vyptal ,jen na abs jsem zapoměl a dnes jsem to chtěl napravit, no dovzěděl jsem se že abs nemá .Tak asi počkám až se něco objeví
Tak gratuluji k úspěšnému prodeji
Ještě úspěšný nákup , a můžeme zase někam vyrazit
Co tahle: [img]http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/bmw/bmw-r-1150-gs/bmw-r-1150-gs-134451.html[/img], není to daleko a nevypadá špatně...
BMW GS = stroj na radost
Soldier napsal:
Tak jsem právě zjistil že ta 1150 gs nemá abs, tak teď vážně nevim jestli jí mám vzít
ABS je alespon pro mne dobra vec, vyuzije se sice jen obcas, ale funguje dobre, moc se to nesere a je vypinatelny, takze do terenu se proste vypne, a je to.
Ja bych uz GSo bez ABS nechtel.
Pravda je samozrejme i ta, ze az doted jsem jezdil na motorkach bez ABS, a nemel jsem s tim problem, ale s ABS se nemusis na kluzkem povrchu bat vzit za brzdy.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
ta z Budějic je moc pěkná, je jí škoda, že nemá ABS. Ta žlutá je ale super, je to sice trochu z ruky, ale vypadá jak z fabriky, ta by stála za cestu. Tak ať ti to dopadne, budu na tebe zítra myslet
BMW GS = stroj na radost
myslím že zrovna teď je nabídka těch GS na netu dost velká a i v cestovní výbavě jsou za krásný ceny, že bych osobně do toho GS od Červenýho nešel, prostě jsou lepší koupě i když je umytá fakt hezky
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Ahoj Pájo, jak si říkal o tech modrejch vidlí.. to meli od 2002 takze i ty 2002 jeste bez twinsparku? díky... pokud vis o dalsich takhle vychatavkach pro roky 2000, 2001, 2002, 2003 prosím sděl je díky
... mam konec roku 2002 - do provozu 2003. Twinspark, brzdy s ABS a posilovacem. Pokud je to servisovane spravne (ty brzdy by nemel delat kdejaky chuj - tim nemyslim nektere mistni znalce), kapalina menena a tak, nevidim v tom slabe misto. ABS uz mi parkrat zachranilo prdel.
Ja doporucuji osvedcene mistni dovozce a nebo autorizovaneho dealera primo v Reichu - zaplatis sice o neco vic, ale budes mit motorku v poradku. Ale to je tvuj boj, ja to tady na ty tocne kazdymu rikal.....
Moji znamy od BMW Maier u Mnichova maji jednu luxusni malo jetou R 1150 GS/2000 "f plny palbe" http://home.mobil...Type=falseBubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Ten posilovač měli i GS bez ABS? Já mám údajně 2003 a když jsem ověřoval rok výroby tak to sedělo a posilovač to nemá,jinak jsem celkem rád že ho nemá už z toho důvodu že když mě rupl klíňák v Dolomitech tak jsem aspoň dojel na baterku na hotel-představa že bych ještě nebrzdil v těch padákách dolů mě děsí
Jedu? Tedy žiju!