Na svém Dakaru, rok '01, najeto 52tis., nový olej+olejový filtr, vyčištěný vzduchový filtr, nová AKU se mi od pátku stává, že při dojíždění do křižovatky nebo obce, resp. když brzdím motorem, slyším z výfuku malé střílení. Už jen čekám, kdy se ozve to všem známé "bum" a pořádně si bouchne... Do pátku to nedělalo, byli jsme se projet s kamarádem na silniční trasu plnou zatáček, takže hodně řazení... Čím to může být? Ono se mi to i celkem líbí, je to zase takové "endurovské", ale nerad bych si vědomě ničil motorku... Nemohla by to být třeba svíčka? A neříkejte mi, že je to palilový filtr, protože ten je moc drahej...
Já bych to také neřešil, kdyby to předtím nedělalo... Na Jawě 125 Dandy mi to také dělalo, také jednoválec, ale tam jsem to fakt neřešil, protože výfuk navíc ještě drnčel jak vůz ochotnického divadla (uvolněné přepážky) a byla to "malá" motorka... Tady bych ale nerad něco zanedbal...
Pokud máš vše původní(ne KN, otevřený výfuk, atd.) tak buď držíš nepatrně plyn, nebo Ti netěsní výfuk(svody), stačí jen trochu, a jednobuch hned střílí...
Mám KN vzducháč, originál výfuk, ale s tím plynem je to možné, protože mám vůli na lanku a nedaří se mi to došponovat (asi 1cm se mi kvrdlá rukojeť a pak zabere)... Netěsnost kolem svodů zkontroluji, ale nezdá se mi...
priklanim se k ventilum. Kdy si je delal na posled? Na dalku se blbe radi, chtelo by to slyset.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Zdarec chlapáci, prosím o pomoc.Před týdnem když jsem se vracel z vyjížďky tak se objevil takovýto problém: při zaklapnutí plynu se ještě na zlomek vteřiny drží otáčky, střílí do výfuku a na volnoběh otáčky nepravidelné a někdy i chcípne. Dnes jsem měl chvilku tak jsem to jen zběžně prohlídnul kablíky se zdají v pohodě klapka jde zvenku taky na doraz takže kdyby jste měl někdo někdy podobnej problém dejte vědět. Dík jb.
Mám podobný problém jako JOSEF F 650 GS. Nedělá to pořád, ale někdy když dojíždím třeba na semafor nebo ke křižovatce a vyřadím, tak dokud je motorka v pohybu (s neutrálem) tak se volnoběh drží dost vysoko (cca 1800-2000ot.). Když zastavím pomalu, drží se pořád vysoko, když to ale zahamstnu rychle, tak spadne normálně na cca 1500ot. Jinak to nezdechá. Jen studené to někdy hůř startuje, jednou to škytne a pak hned chytí. Studené to nedělá, startuje krásně na cca 3.otočku motoru (podle sluchu). Vím o tom, že mám černý vzduchový filtr jak podrážku a svíčka by měla být origo (najeto cca 20t km). R.v. 2002 Dělá vám to taky? Nebo čím by to mohlo být?
...kulturnost je pouze nátěr, který je velmi lehce rozpustný v alkoholu...
...pošli do pr...e každého dřív, než tě stihne nas..t...
...je těžké být debilem, pač konkurence je veliká...
HonzikuGS tak to první co bych zkoušel by byl novej filtr.Jooo zlatý KN semtam vyklepu občas vyperu a je to bez starostí.Mě to zdechalo ,nedrželo volnoběh,nechtělo to chytat a byl to povolenej kontakt baterky.
No nový tam půjde. A bude to KN. Taky proto tam ještě není, pač se na něj šetří Baterka by měla být v pohodě. Kontrola proběhla před 2 měsíci hned po koupi. Ale myslím, že zimu asi už nedá. No uvidí se. Kdyžtak na jaro půjde nová.
Ještě by mě zajímal váš názor na Platinové či Iridiové svíce. Má to smysl?
...kulturnost je pouze nátěr, který je velmi lehce rozpustný v alkoholu...
...pošli do pr...e každého dřív, než tě stihne nas..t...
...je těžké být debilem, pač konkurence je veliká...
Ještě by mě zajímal váš názor na Platinové či Iridiové svíce. Má to smysl?
Podle meho nazoru - NEMA, radeji casteji vymen levnejsi svicky. Smysl maji treba u CBR kde vymena svicek znamena rozebrat pul motorky,pak vetsi vydrz ocenis.
Aktualne 1250 GSA HP
Pozdrav všem, takže příčina je na světě je to prasklá guma pod stříkačkou na tý spodní přírubě takže mě čeká výměna týhle součásti a tak se chci zeptat kde myslíte že by bylo nejlepší tento díl objednat přiznám se totiž že jsem zatím neměl potřebu něco zhánět. Dík jb.
Já můžu doporučit bmwkrotil-když to objednáš ve středu ráno tak v pátek je to připravený-někdy ale až ten další pátek.Já měl štěstí takže sem měl díl za dva dny.