prosím o radu zkušených, vyměnil jsem všechny ložiska v zadku na 1150
podle návodu v dílenským manuálu si změřím jakou bych měl mít podložku pod velkým ložiskem, tu mám (byla tam), problém je že potom když obě půlky sešroubuju tak to nejde skoro utočit rukou, přes vstupní hřídel vůbec a přes náboj kola ztuha
přitom nasucho (jen při vložení ozubenýho kola do tý větší půlky nebo když jsou půlky u sebe ale nestažený šroubama) to jde úplně volně, v manuálu je napsaný, že se má přidat k vypočtený tloušťce 0,05-0,1 na vymezení kuželíku, ale je normální že se to pak točí tak ztuha?
díky, už se s tím trápím hroznou dobu místo abych jezdil *pissed*
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
no mě to normálně neběží ale už jsem zjistil kde byla chyba
nicméně to je pro mě bohužel asi těžko replikovatelnej návod a navíc on tam neřeší (pokud jsem to správně pochopil) podložku pod kuželíkem a tu já bych asi řešit potřeboval taky
no vidím to na Carservis, protože nakoupit 10 podložek a zkoušet se mi moc nechce
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Ahoj. Nějaký podložky pod kuželíkový ložisko mám doma. Kdyžtak mi brnkni jakou potřebuješ tloušťku. Na netu teď moc času netrávím. Jestli jsi to už teda nevyřešil u Honzy Žlábka.
Tonda napsal:
Ahoj. Nějaký podložky pod kuželíkový ložisko mám doma. Kdyžtak mi brnkni jakou potřebuješ tloušťku. Na netu teď moc času netrávím. Jestli jsi to už teda nevyřešil u Honzy Žlábka.
díky moc Tondo, ale dneska jsem to vyřídil v Praze, měl jsem tam stejně cestu
tak zejtra zkusím co jsem vyved, pořád mám pocit že mi nějaká součástka zůstala na stole a bude tam chybět
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?