presne tak, tim se to da trochu ovlivnit. Pristi tyden se vratim domu, tak ti muzu poslat fotku, ale myslim že to pochopis. Jinak ja mam volnobech asi 1300.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Diky za radu panove, kazdopadne tomu nechapu :-) Respektive nevim kde presne to hledat, takze tu fotku ocenim! Je divny, ze sem to nenasel ani v Haynes Manualu, kde sem do ted myslel, ze je uplne vsechno! ... je to tam ukazane jen pro modely s karbecem. http://www.haynes...&langId=-1
Jinak na 2004+ ma byt volnobeh 1480. Predchozi modely mely 1350-1450.
Me to ted pada k 1300 a chcipe, rozvrtal mi to jeden vul v servise. Nejdriv tvrdil, ze je to benzinem... pak ze nevi, a ze strikacka si to musi hlidat sama. Proste moc :-/
Upravil pipo dne 21.09.2009 19:19
Ahoj
já teda nechci prudit nebo se opakovat ale zkontroluj napřed kontakty baterky a přeměř baterku Ze zkušenosti si myslím že to dost ovlivnuje
Myslím než rozšteluješ tu klapku
Taky jsem takhle laboroval a pak to bylo právě baterkou a kontaktama Je to u F docela problém Asi jediný co jsem zatím pořádně měl
kendy napsal:
Ahoj
já teda nechci prudit nebo se opakovat ale zkontroluj napřed kontakty baterky a přeměř baterku Ze zkušenosti si myslím že to dost ovlivnuje
Myslím než rozšteluješ tu klapku
Taky jsem takhle laboroval a pak to bylo právě baterkou a kontaktama Je to u F docela problém Asi jediný co jsem zatím pořádně měl
Tak tak. prvne kontakty.Po zahrati volnobeh ovlivnuje spousta dulezitych cidel jako lamda, cidlo vzduchu, adt. vse musi byt perfektne ciste a kontakty prolite kontakt sprejem. Baterie dobita a az nakonec laborovat se sroubem. nezapomen na plynove lanko, ciste sani, promazanou klapku adt.Proste cista jak nova.
Diky panove, uvidime co se da delat. Dneska sem si dovez libovku z nemecka F800GS, takze mam stejne celou zimu na poladeni, at to na jare muzu prodat ve 100% stavu :-)
Kluci, co přesně dělá ICD jednotka nebo jak to jmenuje? Je to přesně z druhé strany, než je vidět ta TOLIho fotka výše... Je to taková malá krabička na dvou šroubech...
Kámoš mi poradil, abych ji vyměnil, když mi motorka houpe v otáčkách, nedrží je, střílí do výfuku a cuká za jízdy... Tohle všechno mi dneska provedla při vyjetí z garáže... V týdnu mi pošle jednu na vyzkoušení, tak pak dám vědět...
myslim že je to volnobežná triska. Ta by to mohla dělat. Taky by možná pomohlo kdybys ji vyšistil než ji vymeniš.....
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Z druhý strany na dvou šroubech je snímač klapky jesli se nemílím.A to houpání a občasný chcípnutí se mi nedávno taky stalo.Utáhl a ošetřil jsem kontakty baterky, vypral KN filtr a už to zase běhá jak má.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Dneska sem dojel dom něco vzal a pak startuju a nedržela volnoběh, nastartoval sem vyběhla na 2000ot a pak jak měla padnout na cca1500ot tak vždy chcípla. Když sem lehce držel plyn tak nebyl problém ale při puštěném plynu vždy chcípla.Motorka to udělala jen tak z ničeho nic jinak jde ve všech otáčkách v poho.Zkoušel sem to po dojezdu po cca pul hod a už to nedělalo.Nevíte co to mohlo bejt?
pro sichr se zkontroloval kontakty na baterce ale vše ok
Hmm, tak Vondri má stejné příznaky jako já... Zkusím tu baterku, ale dotáhl jsem to na krev a kontaky předtím řádně očistil... KN zanesený taky nebyl... Ten snímač klapky by mi měl přijít zítra, tak vyzkouším...
Opraveno... Mohl za to špatně vyštelovaný bowden plynu... A k tomu se váže otázečka, proč má kruhové táhlo (černý plast, kam se upíná váleček bowdenu) dvě polohy pro lanko? V té (na fotce TOLIho) nevyužité se to moc skřípe, tak k čemu to tam je?