Mám dakara a jsem s ním co se do spolehlivosti týče velmi spokojený. Nicméně chci ho vyměnit za 12tku, ale když pročítám vaše forum tak si nemůžu pomoct a připadá mi že se tu neřeší nic než jen poruchy. O elektrice (imobilizéru) vím a jsem s tím smířený, ale vy tady řešíte desítky ostatních poruch. Jak je to všeobecně se spolehlivostí tohohle stroje? mluvíme- li o roku 2004 - 2006. Mám na mysli samozřejmně poruchy který si člověk nevyrobí sám svojí blbostí. Zkuste mi tu motorku vymluvit nebo spíš doporučit. Díky za každou reakci
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Při podobných úvahách je dobré nezapomínat, že GS 1200 je celoevropsky jedna z nejprodávanějších velkých motorek a většina kusů najezdí mnohem více kilometrů, než je v motorkářské obci zvykem. Z toto pramení i zdánlivě vysoký počet poruch.
Případy poruch, které znemožní návrat domů, jsou ve skutečnosti ojedinělé. A to říkám jako jeden z těch mála, kteří jednou opravdu domů nedojeli. (Špatná údržba baterie během zimní odstávky, ne mechanická porucha.) Tak se toho neboj a jdi do ní. Nebo počkej rok, pak ti výhodně prodám tu svoji
cerv napsal:
Při podobných úvahách je dobré nezapomínat, že GS 1200 je celoevropsky jedna z nejprodávanějších velkých motorek a většina kusů najezdí mnohem více kilometrů, než je v motorkářské obci zvykem. Z toto pramení i zdánlivě vysoký počet poruch.
Případy poruch, které znemožní návrat domů, jsou ve skutečnosti ojedinělé. A to říkám jako jeden z těch mála, kteří jednou opravdu domů nedojeli. (Špatná údržba baterie během zimní odstávky, ne mechanická porucha.) Tak se toho neboj a jdi do ní. Nebo počkej rok, pak ti výhodně prodám tu svoji
má pravdu ten hoch!
jeden řekne že je to mrcha s poruchama, druhý řekne že je to nejspolehlivější moto co měl....(poslouchal bych spíš ty druhé )
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Statisticky je na těchto stránkách počet závad silně zkreslený protože každý zde hledá pomoc při řešení závady.My jsme v úzkém okruhu čtyři kamarádi,za rok najeto cca 40000 km bez závad.Neboj se klidně si ji kup. Musím se přiklonit k heslu "kdo ji nepoznal tomu nechybí"!! To jsem odjezdil Jawa 05, Jawa 250,Jawa 90, Intruder 1400, Fazer 1000, CBR 954, KTM 690SM, Piaggo 50,Sachs 125,Honda VTX 1800,S11,S22, Sundiro 50, Ninja 1200-široký průřez značkami ale "brambora" má své kouzla.
Jak je to dlouho, co tu naposledy tohle tema bylo? A jeste k tomu plny opravdu vycerpavajicich odpovedi. Proc si to neprectes? Stejne ti odpovi ti sami to sami.
Takze se asi po pate opakuji, za me: najeto 48000km, 2x praskla zarovka v prednim svetle, tot vse.
Alda napsal:
Jak je to dlouho, co tu naposledy tohle tema bylo? A jeste k tomu plny opravdu vycerpavajicich odpovedi. Proc si to neprectes? Stejne ti odpovi ti sami to sami.
Takze se asi po pate opakuji, za me: najeto 48000km, 2x praskla zarovka v prednim svetle, tot vse.
bez poruch neni nic, ani tahle motorka, ja jich za 3 sezony par mel, ale celkove hodnotim spis kladne, nez zaporne...
Upravil rafo dne 22.09.2009 09:18
Alda napsal:
Jak je to dlouho, co tu naposledy tohle tema bylo? A jeste k tomu plny opravdu vycerpavajicich odpovedi. Proc si to neprectes? Stejne ti odpovi ti sami to sami.
Takze se asi po pate opakuji, za me: najeto 48000km, 2x praskla zarovka v prednim svetle, tot vse.
Jojo nejdřív jsem psal a pak hledal každopádně tam odpověď na mou otázku není.
Se omlouvám a ty se nezblázni
Upravil Novej dne 22.09.2009 09:21
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Otázka na co tu 1200 chces..Jako silniční stroj je oproti GS 1150/1100 nepřekonatelná díky motoru a nižší váze,ale to terénu..Fakt záleží na primárním použití..
No konečně si ji koupí někdo z regionu
Ale na Tvou otázku: Mám ji rok, najeto necelých 20 tis. Km a jednou, díky tomu imobilizeru mě nechala na cestě, ale z BMW přijeli až ke mě a odvezli si ji.
Jinak bez jakýchkoli poruch, problémů, atd. Jsem maximálně spokojen!
Jdi do ní a trochu se projedeme po Doupově
Málokdo tady bude chválit. To, že je to dobrý stroj, ví každý. Spíš se zde setkáš s tím, že někdo potřebuje poradit a pak to vypadá. že 1200 je poruchovka.
Tomas1200GS napsal:
No konečně si ji koupí někdo z regionu
Ale na Tvou otázku: Mám ji rok, najeto necelých 20 tis. Km a jednou, díky tomu imobilizeru mě nechala na cestě, ale z BMW přijeli až ke mě a odvezli si ji.
Jinak bez jakýchkoli poruch, problémů, atd. Jsem maximálně spokojen!
Jdi do ní a trochu se projedeme po Doupově
Jo tak projet to jo ale ne po Doupově. Na rozbití mám WR 450F
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Maris napsal:
Otázka na co tu 1200 chces..Jako silniční stroj je oproti GS 1150/1100 nepřekonatelná díky motoru a nižší váze,ale to terénu..Fakt záleží na primárním použití..
Tak rozhodně jako silnici, do terénu mám WRo. Myslíš že je v tom rozdíl? Jestli se má podělat elektrika tak se podělá na hlíně stejně jako na svatě ne?
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Určitě záleží na jaký kus trefíš. To si člověk řekne BMW to je značka,to musí vydržet!! Mi třeba odešel přední tlumič po 6000 km. Někdo najede 60.tkm a nic.
Alda napsal:
Jak je to dlouho, co tu naposledy tohle tema bylo? A jeste k tomu plny opravdu vycerpavajicich odpovedi. Proc si to neprectes? Stejne ti odpovi ti sami to sami.
Takze se asi po pate opakuji, za me: najeto 48000km, 2x praskla zarovka v prednim svetle, tot vse.
Měl jsem 650 GS.Vyměnil jsem ji za 1200 GS.Také jsem se radil s kamarády co ji mají zda ji vyměnit.Po jejich kladných reakcích jsem to udělal.Mám ji rok a půl a nelituji toho.Jezdím z 99% silnici a je to super.Jediná porucha byla zamlžené okénko kontroly oleje.ale jinak nic a to mám na ní najeto 20.000 km.Zda ji chceš tak ji kup a neváhej.Zatím jsem lepší motorku neměl .Rok výroby 2007.
Ondys napsal:
Určitě záleží na jaký kus trefíš. To si člověk řekne BMW to je značka,to musí vydržet!! Mi třeba odešel přední tlumič po 6000 km. Někdo najede 60.tkm a nic.
jj, podobny problem s dulezitou veci jako je kardan, nekomu odejde po 20.000km, nekdo ma najeto 50.000km a bez problemu...
Já měl taky problém s kardanem, moje má GS původ v DE a němec to honil v terénu,díky blbě vyřesenýmu simeringu u tohodle modelu se dostala voda do kardanu a pěkná povodeň,všechny ložiska zarezlý,kompletní výměna..To bych zrovna u enduro mašiny nečekal..
Klídek opráskané poruchy jsou řešitelné kdekoli kleští drátem a kombinačkama. Na kardan je pouze potřeba sehnat klíč na povolení a pak je to nákladově jak údržba řetězu. Neboj nic přečti forum pořiď ND a jezdi.