Zdare borci bramboraci. Chci vytunit maly GeeSo motor rotax prednima bocnima ramama ktere by vypadali jako u velkyho novyho GS 800. Pokud jste to nekdo resily a mate navrh pripadne graficky navrh tak sem snim. Vyrobu zajistim a vyroba vice kusu neni problem.
Já nerozumět řečí vašeho kmene .............
Chceš vytunit starý f650gs(ne dakara) předníma bočníma rámama(asi padáky myslel) aby to nakonec všechno vypadalo jako f800gs ? Není lepší prodat to starý gs a koupit třeba jetou 800gs?
Pokud vím tak to tu zatím nikdo neřešil a ani nevím, zda-li by to bylo možné.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Ano mel sem na mysli bocni padaky. Ne z toho duvodu aby to vypadalo jako gs800. To jsem vzal jako priklad. Jen jestli to uz nekdo resil. Nechci resit co je novy stary a jestli dakar... to nebyl dotaz teto diskuze.spis prosim zasilejte navrhy nebo fotky. dikec
No, padaky na F650GS dela Grave, SW-Motech, Fehling, Touratech, zrejme i Wunderlich. Mozna dalsi znacky. Vyber si, co se ti libi - vsichni maji fotky. Na kazdou motorku se ramy lisi z konstrukcnich duvodu - jine moznosti uchyceni na ramu.
Kluci máte někdo padáky od Hepco-Becker, Fehling nebo SW-Motech? Mohli byste mi prosím kdyžtak udělat pár fotek vašich strojů s těmito padáky? U výrobců stojí ty fotky za prd. A zkuste přihodit i pár zkušeností a názorů o funkčnosti. Rozhoduji se mezi těmito třemi a pořád nevím. Jedním z kritérií pro výběr je i možnost umístit na padáky přídavné dálky a to tak abych je při prvním položení neorval a nemusel nic upravovat. Nebo pokud byste někdo bydlel poblíž zlína, rád bych se na moto mrknul i osobně. Díky
...kulturnost je pouze nátěr, který je velmi lehce rozpustný v alkoholu...
...pošli do pr...e každého dřív, než tě stihne nas..t...
...je těžké být debilem, pač konkurence je veliká...
Jako jediný smysluplný bych viděl bud originál nebo malej spodní touratech.A to z těchto důvodů-když to padne tak stejně dycky na řídítko a žádnej padák stejně chladič neochrání(kromě těch šílenejch monster).A za druhý když to padne blbě tak aby byla chráněná vodní pumpa to splnuje jak originál tak i ten TT.
ja padáky nemam, už mam pár pádu za sebou. A co dycky zničim jsou řiditka a všechno co je na nich. Na motor se to nikdy nedostalo. Další bod o kterej se to opře jdou ty zadni plasyt a blinkry. Ty mam chránený nosičema na kufry, takže mě to netrápí. Moje pády se vždycky odehráli do 20km/h vetšinou sebou praštim v nějakej technickejch pasažích.
Podle me nejlepší padak jsou pevný říditka
Honza ofroudak přiložený následující obrázek:
[151.47Kb]
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
2Toli: kdyz je tam padak, tak to padne na nej i na riditka - riditka nedostanou takovou slupku, mozna se ani neohnou.
Mam horni SW-Motech a jsem spokojeny - prezil i pad ve 40km/h na kamenite lesni ceste. Navic ti predni padak (idealne se zadnimi nosici bocnich kufru typu H-B nebo Givi) zajisti, ze kdyz padnes, tak pod motorkou zustane trocha mista a kdyz padnes blbe a nechas tam nohu (coz uz se mi taky stalo), nespadne ti na ni cela vaha motorky.
Mam jiste pochybnosti o funkcnosti horniho padaku od Touratechu - co jsem videl, je pridelany jenom vepredu na ramu a bojim se, ze se pri padu ohne. Ale nemam to overene.
Co mne docela sere je fakt, ze po padech je casto ohnuta nektera stupacka nebo nozni paka. Mozna by pomohl nejaky padak dolu k motoru, aby rozsiril motku a ta pri padu nepadla plnou vahou na stupacku. Myslite, ze muze pomoct spodni padak od TT?
tosuja: Mohl bys mi vyfotit moto zepředu? Nikde nemůžu najít foto s motechama zepředu abych se přesvědčil, zda tam někam dostanu přídavky.
...kulturnost je pouze nátěr, který je velmi lehce rozpustný v alkoholu...
...pošli do pr...e každého dřív, než tě stihne nas..t...
...je těžké být debilem, pač konkurence je veliká...
tosuja: věř mi že už sem se něco napadal padák se do kontaktu se zemí vůbec nedostane-dostane se v případě že padneš na nějakou překážku.Nejlepšim padákem sou pořádný řídítka -ty vykryjou fakt hodně,druhej nejlepší padák je zadní nosič kufrů,a jako třetí něco co kreje vodní pumpu.Jednou sem padl přímo chladičem na pařez ale díky tomu že se řídítko píchlo do kořene se nic nestalo.
Toli: V poctu padu ti klidne prvenstvi prenecham :-) Stejne jsem padl uz vickrat, nez bych rad. Jasne, u maleho GS riditka vykryvaji skoro vsecko, protoze ma ta motorka tak uzkou stavbu, ze jsou vedle stupacek prvni veci, ktera se dotkne zeme. Ale i po padu na asfaltu jsem mel slusne sedreny padak, takze mi nevymluvis, ze tam k nicemu nebyl....