Ahoj, chtěl bych se zeptat, tuhle večer jsem byl projet a tak po hodině cesty jsem musel na chvilku zastavit a nechal jsem motorku běžet a když jsem k ni přišel díval jsem že koleno od výfuku asi tak v delce 10 cm od válce je rozžhavené skoro do ruda, myslíte že je to normální? anebo se blíží nějaký malér ?
No, tak to normální určitě není..
I když motorce mnohdy dávám "za uši", tak tohle jsem nikdy nepozoroval..
Po jakým povrchu jsi jezdil, jen po asfaltu?
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
Pšeš večer = byla tma, ano je to normální.
Proto se nemají ohřívat čopry na místě. Koleno se normálně chladí prouděním vzduchu. Brblání na místě > chlazení = 0 >> výsledek zabarvení chromu nebo ve tmě žhnoucí plech kolena. Teplota spalin bude někde kolem 550-650 st C. Předpokládám, že to rudo bylo temně rudé, určitě to nesvítílo jasně červeně. Mimochodem 10cm od válce je práve místo kde je nejvyšší tepelné namáhání, taky je tam často vidět u chromovaných svodů zabarvení od žluté do fialové. Barva je daná teplotou na kterou se chrom v místě ohřeje čím vyšší tím víc do fialova. Pokud mi hlava slouží zabarvení nedělá chrom ale oxidace příměsí kovů v něm. Proto taky skoro každá 1200 s chromovými svody má fialová kolena jak fík. Stačí jí dát za uši v terénu při pomalé jízdě a je to tam.
Jo je to normální. Minulý týden jsem zpozoroval totéž. Stála asi 5min nastartovaná na volnoběh a koleno bylo temně rudé. Hned za válcem je totiž koleno poměrně ostře zalomené dolů a tudíž spaliny jdou přímo do stěny trubky a ohřejou ji. Špatně by bylo až by ti svítilo jasně červeně ale to už bys ji musel chvíli podržet v plynu a ne na volnoběh a předpokládám, že takové prase mezi náma není doufám...
...kulturnost je pouze nátěr, který je velmi lehce rozpustný v alkoholu...
...pošli do pr...e každého dřív, než tě stihne nas..t...
...je těžké být debilem, pač konkurence je veliká...
děkuji za info jsem rád že je to OK, bylo to jen velmi lehce do červena ve dne by to vůbec nebylo vidět. Ale měl jsem obavu jestli se tam něco neděje :-)