Zdravím, vím, že se to tady probíralo už několirát, ale pořád mám problém s vibracemi a s propadem výkonu mezi 4-5 tisíci otáček u GS 1200. Je to v tom nejblbějším pásmu - přesně mezi 120-140 kmh Hodně se tu řešilo, že to přestane, nicméně mám skoro 25.000 km a pořád je to znát, někdy víc, někdy míň. Připadá mi, že po servisu a seřízení je to ok, a časem se to zase rozhodí - teď mám cca 4 tkm do servisu.
Co pomáhá - nebo čím to je? Filtr, trysky, benzín (jezdím vervu jen), pomůže laďák, svody, já už nevím ........
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
.....mam naj 75tis km takysto obrovsky prepad medzi 4000-5000ot a takysto jeden citim aj kusok pred 3000 ot......niekde tu bol graf s dynojetu a bolo to tam pekne vidno na krivke vykonu aj krutiaku.......hodne ludi to neciti čo ma prekvapuje alebo maju lepšie moto
je to klasicka vlastnost GS1200...řeší se úpravou bohatosti směsi (GS jede na chudou směs), někde na netu to bylo řešeno zásahem do jednoho z čidel, tuším teploty nebo celkovým poladěním motorky filtr, svody, koncovka)...na druhou stranu proč něco takového řešit u cestovní motorky?
z mého pohledu motor není to co mne drží na silnici, takže to není priorita úprav...a že bych měl pocit, že na silnici patřím k těm pomalým taky ne...
a když mám pocit, že potřebuji rychlost vytáhnu druhý stroj...155Hp/195kg
Vjetrnik napsal(a):
je to klasicka vlastnost GS1200...řeší se úpravou bohatosti směsi (GS jede na chudou směs), někde na netu to bylo řešeno zásahem do jednoho z čidel, tuším teploty nebo celkovým poladěním motorky filtr, svody, koncovka)...na druhou stranu proč něco takového řešit u cestovní motorky?
z mého pohledu motor není to co mne drží na silnici, takže to není priorita úprav...a že bych měl pocit, že na silnici patřím k těm pomalým taky ne...
a když mám pocit, že potřebuji rychlost vytáhnu druhý stroj...155Hp/195kg
byt tohle u osmikila, tak jeho povest vyvalis v tom nejrorsim hanojskem bordelu, mily Petre
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal(a):
...jo a mimochodem, ta chrla 800 je na tom hůř, co se projevu motoru týče....
milý Kubo...
to JSES PRVNI KDO TO TVRDI.
apropo... nemas v tom svym zazraku nahodou OHV?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tom_P napsal(a):
Zdravím, vím, že se to tady probíralo už několirát, ale pořád mám problém s vibracemi a s propadem výkonu mezi 4-5 tisíci otáček u GS 1200. Je to v tom nejblbějším pásmu - přesně mezi 120-140 kmh Hodně se tu řešilo, že to přestane, nicméně mám skoro 25.000 km a pořád je to znát, někdy víc, někdy míň. Připadá mi, že po servisu a seřízení je to ok, a časem se to zase rozhodí - teď mám cca 4 tkm do servisu.
Co pomáhá - nebo čím to je? Filtr, trysky, benzín (jezdím vervu jen), pomůže laďák, svody, já už nevím ........
Já teda nevím nemám 12ku, ale u 1150 pomáhá a řádně když ji někde na dálnici vezmeš pod krkem všechno se pěkně vypálí a jezdí potom jak z praku
Tak 50 km v řádným zápřahu pořád kolem 7 až 7,5 tis. ot .
Upravil trautumberk dne 10.10.2009 22:53
Garážový vrtal se ve všem :-)
Vjetrnik napsal(a):
je to klasicka vlastnost GS1200...řeší se úpravou bohatosti směsi (GS jede na chudou směs), někde na netu to bylo řešeno zásahem do jednoho z čidel, tuším teploty nebo celkovým poladěním motorky filtr, svody, koncovka)...na druhou stranu proč něco takového řešit u cestovní motorky?
z mého pohledu motor není to co mne drží na silnici, takže to není priorita úprav...a že bych měl pocit, že na silnici patřím k těm pomalým taky ne...
a když mám pocit, že potřebuji rychlost vytáhnu druhý stroj...155Hp/195kg
No klasická vlastnost je, že mi mezi 120-140 upadnou nohy a ruce? ...... to moc typická vlastnost není - čert vem výkon, ale po 30 km v týhle rychlosti se klepu uplně celej. A mimojiné, proč mi příde, že po servise to nedělá - olej? podtlaky? ......
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Trápilo mě úplně to samé na R850R. Vibrovalo to od 4 do 5 tisíc tak, že mě až brněly ruce.
Skoušel jsem všelico, ale nakonec pomohlo znovu a co nejpečlivěji seřídit ventily a pak synchronizaci. Nakonec skus jako já se zahřátou motorkou jezdit třeba nějakou krátkou trasu, kde tomu jde oroštovat a doseřídit sinchro podle vibrací. Prostě je minimalizovat mírným ručním rozhozením. Pak je znovu změř a uvidíš, že to nerozhodíš drasticky a vibrace budou pryč.
Na mojí motorce se nerovná perfekní vyvážení synchra minimu vibrací. Chtělo to drobet rozhodit a teď motor jede krásně a jako z praku.
Jezdím teď běžně v 5 tisících a je to úplně jiná jízda. Musíš se s tím motorem pomazlit a taky mu dávat při jízdě někdy pořádně za uši.
Jen nevím, kolik toho jde seřizovat na 1200??
Skus to a uvidíš...
Pája
paja1 napsal(a):
Trápilo mě úplně to samé na R850R. Vibrovalo to od 4 do 5 tisíc tak, že mě až brněly ruce.
Skoušel jsem všelico, ale nakonec pomohlo znovu a co nejpečlivěji seřídit ventily a pak synchronizaci. Nakonec skus jako já se zahřátou motorkou jezdit třeba nějakou krátkou trasu, kde tomu jde oroštovat a doseřídit sinchro podle vibrací. Prostě je minimalizovat mírným ručním rozhozením. Pak je znovu změř a uvidíš, že to nerozhodíš drasticky a vibrace budou pryč.
Na mojí motorce se nerovná perfekní vyvážení synchra minimu vibrací. Chtělo to drobet rozhodit a teď motor jede krásně a jako z praku.
Jezdím teď běžně v 5 tisících a je to úplně jiná jízda. Musíš se s tím motorem pomazlit a taky mu dávat při jízdě někdy pořádně za uši.
Jen nevím, kolik toho jde seřizovat na 1200??
Skus to a uvidíš...
no zrovna synchra u 12 jdou seřídit jedině přes diagnostiku ......
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Vjetrnik napsal(a):
je to klasicka vlastnost GS1200...řeší se úpravou bohatosti směsi (GS jede na chudou směs), někde na netu to bylo řešeno zásahem do jednoho z čidel, tuším teploty nebo celkovým poladěním motorky filtr, svody, koncovka)...na druhou stranu proč něco takového řešit u cestovní motorky?
z mého pohledu motor není to co mne drží na silnici, takže to není priorita úprav...a že bych měl pocit, že na silnici patřím k těm pomalým taky ne...
a když mám pocit, že potřebuji rychlost vytáhnu druhý stroj...155Hp/195kg
No klasická vlastnost je, že mi mezi 120-140 upadnou nohy a ruce? ...... to moc typická vlastnost není - čert vem výkon, ale po 30 km v týhle rychlosti se klepu uplně celej. A mimojiné, proč mi příde, že po servise to nedělá - olej? podtlaky? ......
pochop... Petr je naprosto nekriticky k cemukoliv na sve motorce.
Vynahrazuje si to ukrutnou kritikou temer cehokoliv jineho
nastesti.. zna dobry trasy tak s nim kamaradime
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
.....synchra idu na 12stke zoradit uplne normalne bez diagnostiky ...na diagnostike len resetuješ krokove motorčeky pokial už naozaj synchro nejde urobit.......jediny rozdiel je že na volnobehu je na 12stke synchro rozhodene a zladuje sa až pri otačkach 1400 až 1800
.....použivam klasicku vodovahu a na diagnostike si sledujem len volnobežne otačky pri štelovani vole lanka laveho valca ale to sa da aj bez diagnostiky sluchom
Upravil karcici dne 11.10.2009 11:27
Tom_P napsal(a):
Nebo je jediná možná léčba KTM 990 Adv?
Ááá tak pán je fajnšmekr modrobílá vrtule už je mu málo chce utéct k oranžový armádě
Nechci, ale když budu jezdit dál na GS 12 120-140 kmh, tak si musím pořídit děcka, protože mi to jinak našlehá do dvou let koule
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
......myslim že ak by si chcel laborovat s nejakym rozhodenim synchronu tak sa to odrazi na vykone ,ešte vatšich vybraciach a spotrebe ....proste toto je niečo ine ako R 850 kde to može fungovat
......skor častejšie na novšich motocykloch robit synhra lebo lanka su nove a ešte sa len natahuju
karcici napsal(a):
.....synchra idu na 12stke zoradit uplne normalne bez diagnostiky ...na diagnostike len resetuješ krokove motorčeky pokial už naozaj synchro nejde urobit.......jediny rozdiel je že na volnobehu je na 12stke synchro rozhodene a zladuje sa až pri otačkach 1400 až 1800
.....použivam klasicku vodovahu a na diagnostike si sledujem len volnobežne otačky pri štelovani vole lanka laveho valca ale to sa da aj bez diagnostiky sluchom
Takže jsem pochopil, že si s tím de hrát na vůli od lanka plynu?
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
.....synchra sa na rozdiel od inych motocyklou ktore použivaju spoločnu tyčku na ovladanie klapiek vzduchu a šteluju sa na volnobeh,robia len čisto na lankach od plynu ku klapkam zakladom je lavy valec kde je tps senzor a k nemu sa doladuje pravy pri mierne zvyšenych otačkach........aj ked dokonale synchronizaciu urobiš na volnobech bude rozhodena tak to ma proste byt
Upravil karcici dne 11.10.2009 11:37