Pokud zapnu vyhrejvani heftu na dvojku, po chvili mi dost zatuhne heft s plynem a nevraci se, navic jde dost ztuha. Prepnu vyhrejvani na mensi teplotu a za chvili zase OK.
Co s tim? Napada me snad jen, ze je to necim promazany a v mym pripade ted uz mozna ne, bordel se tam nema jak dostat. Kazdopadne je to jen teplotou prohratyho heftu.
Motka ma najeto 49k, jisty pouziti tam asi uz znat je.
Bude tam jen bordel. Sundat vyčistit. Mazání je problematické když se to namaže víc se tam lepí bordel. Nejlépe vyčistit fouknout silikonem a uplně vysušit to je můj kompromis. Pokud použiješ něco co lepí (mazací tuk) zasere se to dřív.
Hlavně nepromazávat Může bejt trošičku roztřepené lanko a ta teplota může být třeba schoda náhod. Rozdělej to a prubni zatahat za klapky jen taháním rukou a bude jasno kde je problém případně si za pár kaček koupíš bovdeny nebo se dostala ňáká nečistota pod heft.
Je to urcite v heftu, samotny lanko pak chodi v pohode.
Jen mi to neni vubec jasny, kdyz na to ma vliv teplota (jsem si tim jistej), cekal bych nejaky mazadlo, ktery po ty dobe ve vyssi teplote nefunguje, ale takhle mi to hlava nebere.
Takze to hold musim rozebrat, ted jeste vedet jak na to
Aldo, můj názor je ten, že neznám žádné mazadlo které by po zahřátí ztuhlo, spíš naopak. Sundej celý plyn z rukojeti a podívej se jaké je tam vůle. Držel bych se té teploty. Zkl. fyzikální vlastnost teplem se tam něco roztahuje a zvětší objem. Toď fše
Joe: no ja prave myslel ze tam bylo, ale po tech 48tkm uz neni. Jestli ani nikdy nebylo, tak mam hned o problem vic. No zkusim to rozdelat, nic jinyho mi nezbyde, jen jsem zkousel jestli se to nekomu uz nestalo a neni nejaka vychytavka
tudle sem resil stejny problem a dokazal i sam opravit.jen jsem povolil ten inbus na rukojeti a uz plyn zase fachal jak ma.takze jsem ho vymontoval/inbbus-sroub/ oddelal to plastove/kryt/ asi aj to zelizko a supnul tam slabou 8 podlozku a jak jsem znova utahnul ten inbus tak uz to facha jak ma.snad to pochopite..
Upravil holubbb dne 26.10.2009 16:27
Tak jak pise holubb,ta rukojet se teplem natahuje a pak se zadira,ja to resim tak ze dam mezi riditko a zavazicko hlinikovy tesnici krouzek.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
Remus511 napsal(a):
Hlavně nepromazávat Může bejt trošičku roztřepené lanko a ta teplota může být třeba schoda náhod. Rozdělej to a prubni zatahat za klapky jen taháním rukou a bude jasno kde je problém případně si za pár kaček koupíš bovdeny nebo se dostala ňáká nečistota pod heft.
proc nepromazavat?
Mne poradil emil WDcko
Tak to tak jednou za 10, 15 tisic km prostiknu trochu...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
"Bude tam jen bordel. Sundat vyčistit. Mazání je problematické když se to namaže víc se tam lepí bordel. Nejlépe vyčistit fouknout silikonem a uplně vysušit to je můj kompromis. Pokud použiješ něco co lepí (mazací tuk) zasere se to dřív."
Alda napsal(a):
Je to urcite v heftu, samotny lanko pak chodi v pohode.
Jen mi to neni vubec jasny, kdyz na to ma vliv teplota (jsem si tim jistej), cekal bych nejaky mazadlo, ktery po ty dobe ve vyssi teplote nefunguje, ale takhle mi to hlava nebere.
Takze to hold musim rozebrat, ted jeste vedet jak na to
Žádnej bordel tam není, ani to neprostíkávej, je to k ničemu.
Dělalo mi to taky, plyn zůstával úplně zaseklej, hlavně na podzim, když jsem topil.
A málem se zaplatil ranec za novou rukojeť, jak mi tvrdili v Autecu. Rozdělej ten imbus na boku a zjistíš, že když to dotáhneš úplně na fest, otírá se grip o závaží na boku. Vyřešil jsem to šalamounsky, koupil jsem podložku - hliníkovou s velkým průměrem a bylo rázem po problému. Oddálil jsem tím grip a dotáhl na fest a už to nikdy neudělalo, a topil jsem jak magor.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
"Bude tam jen bordel. Sundat vyčistit. Mazání je problematické když se to namaže víc se tam lepí bordel. Nejlépe vyčistit fouknout silikonem a uplně vysušit to je můj kompromis. Pokud použiješ něco co lepí (mazací tuk) zasere se to dřív."
az prijdu na to jak se to rozdelava tak to udelam.
Sosnu si servisni manual na dvanactku...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
"Bude tam jen bordel. Sundat vyčistit. Mazání je problematické když se to namaže víc se tam lepí bordel. Nejlépe vyčistit fouknout silikonem a uplně vysušit to je můj kompromis. Pokud použiješ něco co lepí (mazací tuk) zasere se to dřív."
az prijdu na to jak se to rozdelava tak to udelam.
Sosnu si servisni manual na dvanactku...
Povol imbus na závaží a malý imbus z boku krytu lanka plynu...
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Alda napsal(a):
Je to urcite v heftu, samotny lanko pak chodi v pohode.
Jen mi to neni vubec jasny, kdyz na to ma vliv teplota (jsem si tim jistej), cekal bych nejaky mazadlo, ktery po ty dobe ve vyssi teplote nefunguje, ale takhle mi to hlava nebere.
Takze to hold musim rozebrat, ted jeste vedet jak na to
Žádnej bordel tam není, ani to neprostíkávej, je to k ničemu.
Dělalo mi to taky, plyn zůstával úplně zaseklej, hlavně na podzim, když jsem topil.
A málem se zaplatil ranec za novou rukojeť, jak mi tvrdili v Autecu. Rozdělej ten imbus na boku a zjistíš, že když to dotáhneš úplně na fest, otírá se grip o závaží na boku. Vyřešil jsem to šalamounsky, koupil jsem podložku - hliníkovou s velkým průměrem a bylo rázem po problému. Oddálil jsem tím grip a dotáhl na fest a už to nikdy neudělalo, a topil jsem jak magor.
Tak jsem dnes vyrazil a po cestě zpátky za tmy jsem si zatopil na dvojku a ejhle z rychlopalu sem měl tempomat jak píše Alda,ale po přepnutí zpět na jedničku to přestalo tempomatovat.Takže na to prdím až to bude dělat i na jedničku tak se do toho podívám.