máte někdo zkušenosti s Power commanderem na 1150/1200 GS?
Dal jsem si ho na Honda RC-51 (VTR1000 SP1) a je to fakt znát, jede jako kuna(v kombinaci se svody, výfuky, KN filtr + PowerCom. jsem musel namontovat tlumič řízení),
ale bojím se ho dát na 1200 GS, jednak záruka, a za druhé kurvení motoru. Na Sp-1 je mi to jedno, mám ji jen na blbnutí, ale GSo je srdeční záležitost.
Motají se tu dvě vlákna tak to dám sem. Všichni honí power commanderem koně navíc. Mně zajímá jestli to někdo měl. Osobně bych to spíš chěl použít obráceně t,j, k omezení výkonu pro jízdu v terénu nebo za špatných trakčních podmínek. t,j, možnost si na cestě přepnout na mapu kterou budu mít připravenou. (omezení reakce na plyn). Má někdo zkušenosti nejlépe osobní?
vlada-gsa napsal(a):
Motají se tu dvě vlákna tak to dám sem. Všichni honí power commanderem koně navíc. Mně zajímá jestli to někdo měl. Osobně bych to spíš chěl použít obráceně t,j, k omezení výkonu pro jízdu v terénu nebo za špatných trakčních podmínek. t,j, možnost si na cestě přepnout na mapu kterou budu mít připravenou. (omezení reakce na plyn). Má někdo zkušenosti nejlépe osobní?
Něco v tomto smyslu to myslím, možná jsem se špatně vyjádřil, na silniční blbnutím mám, výkon a rychlost to nechci. Pohrát si s tím, vyzkoušet v terénu, atd. Proto chci vědět, zda to má někdo namontované, odzkoušená a jak se 12ctka chová...