Tohle jsem koupil za 25 éček na ebay... blbne mi plovák,tak jsem sháněl jinej snímač...ale píše tam v titulku: BMW R 850 1100 R GS Boxer Benzinpumpe
Pravděpodobně je to z R850R, lze tedy použít ten plovák? Nebo to bude bez snímače a bude to kontrolovat a zapínat jen rezervu?
Hrabe_X přiložený následující obrázek:
[26.2Kb]
Upravil Hrabe_X dne 05.12.2007 14:48
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
koukal jsem na http://www.maxbmwmotorcycles.com jakej je rozdíl mezi R850R a R1100GS a rozdíl je v objednacím čísle,cena i název je stejnej, tak nevím,zda protože R nemá FID jsou použité v nádrži stejné krámy,akorát nemá napojenej snímač a má jen rezervu...jsem z toho blbej....
R850R o.č. 16142306640 petrol gauge $289.00
R1100GS o.č. 16141341922 petrol gauge $289.00
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
tak mi plovák včera došel domů...je to z R850R r.v. 95 .... koukám na tom tišťáku je odporová destička na snímání stavu paliva a je tam i kontakt na rozsvícení kontrolky... z příruby lezou 3 dráty do konektoru o 3 výstupech (teď si nejsem jistej,zda moje GS nemá výstupy 4).... ještě rozdělám v nejbližších týdnech svoje gs a juknu,jak to tam je a zda to jde přeházet..... nedělal jste to už někdo?
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Takže jsem to rozebral a popíšu maličko problém,třeba se to nekomu hodí....
Plovák se pohybuje po snímací destičce (potenciometru) která byla v mém případě proseklá (=v poloze 3/4 plné nádrže mi FID začal dělat bejkárny, stav paliva spadal až na nulu a pak zase vystoupal na plnou a čárky si tam lítaly,jak se jim zachtělo, včetně teploty oleje,až v 1/4 stavu paliva se situace uklidnila).
Koupil jsem tedy starou přírubu z R1100R s plovákem. Je to totožné, jen z příruby lezou 3 dráty, namísto 4, plovák má kratší páku, není zapojen potenciometr a chybí tam jakási dioda zvenku té příruby. R-ko vyhodnocuje jen rezervu. Takže příruby jako takové prohodit nejdou(statečnější elektrikář by asi dokázal diodu nahradit a doplnit drát), ale ta snímací destička je totožná....stačilo tedy destičky prohodit a přiletovat jeden drát,co snímá polohu plováku a bylo hotovo. ;-) Potenciometr nefunguje jako klasickej odpor,takže tam nejde nic moc naměřit, impulz leze přes tu diodu a FID si to nějak vyhodnocuje s malým zpožděním,aby se neprojevovalo šplouchání benzínu v nádrži... (PS - ta dioda možná není dioda,ale nějakej jinej kravinec či bazmek,kterej pomáhá FIDu vyhodnocovat polohu plováku.)
Nejsem elektrikář,tak tomu zas tak nerozumím a neumím věci nazvat správnými jmény, tož zkušení neberte můj popis zas tak doslova).
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /