Myslím že žádná speciální zástrčka tam není. Navigaci můžeš připojit přímo k baterce (ideálně přes pojistku) nebo přes ten jejich systémový konektor (Can Bus). Záleží jenom na tobě, jestli ji chceš mít napájenou trvale a nebo pouze při zapnutém zapalování (ten konektor se totiž po vypnutí zapalování po cca 15 vteřinách odpojí od napájení - stejně jako originální zásuvka pod sedlem). Já jsem zvolil variantu konektor.
Zásuvka na origo GPS je přitažená páskou na rámu co drží zobák myslím že pří pohledu ze sedla je nalevo, ale to si nejsem jistej! ale lepsí napájet navi přes držák nebo přes zásuvku v palubce!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal(a):
Zásuvka na origo GPS je přitažená páskou na rámu co drží zobák myslím že pří pohledu ze sedla je nalevo, ale to si nejsem jistej! ale lepsí napájet navi přes držák nebo přes zásuvku v palubce!
Tak o té zásuvce pod zobákem jsem slyšel. Je prý originál na Garmina. Zítra se mrknu a dám vědět jestli jsem ji našel. Zatím všem dík, bady.
najdeš ji bez problemu je to klasika dvoupinová zasuvka jedna je na GPS a dvuhá prý na světla! ale pozor abys mohl napojit na origo konektor potrebuješ origo kabel!http://www.tourat...p?pID=3982Třeba tenhle!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
ať zbytečně nedělám nové téma...jak je ta origo zásuvka na boku, tak je to nějaká jiná norma než třeba na dobíjení telefonu (je menší aspoň u mě). existuje nějaký převodník (redukce) ? Nebo jak třeba nabijíte telefon na dovolené? Dík
Redukc koupíš třeba v TT a nebo někde v auto dílech seženeš i tu malou samotnou dáš kabel a koncovku! Ale bacha vypneš klíček a zásuvka je aktivní tak cca 6O sekund!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
aha.. , hmm teď teda laboruji, jestli když nechám zapnutí klíček tak svítí zase světla nebo minimálně parkovačky...... nejraději bych kdyby šlo udělat světla na vypínač. To je asi nejlepší teda vytáhnout ven z baterky extra koncovku...
jojo..už vidím fotku..... díky, že jsi běžel do garáže to rovnou vyfotit... tomu říkám sevis
Upravil CZECHcz dne 05.01.2010 19:36
Víte něco bližšího o parametrech zásuvky na příslušenství (myslím tu na obrázku, ozn. X9349)? Podle šéma je na pinu #1 zem. Pin #2, označený jako TAA, je bůh ví co. U nejedoucí moto jsem na něm nenaměřil nic. U nejedoucí píšu jen proto, že jsem k výrazu "taa bmw" :) vygůgloval "speed signal", ale jestli je to pravda ...??? Na #3 jsem naměřil "12V", ale i zde by mě zajímalo, jak to přesně soudruzi z NSR mají vymyšleno s vypínáním (čas, zatížení, apod.). Jediné co jsem zjistil byla cca 1 minuta od vypnutí zapalování. Chtěl bych přes #3 spínat relé, ale nerad bych se divil, že mi jej řídící jednotka třeba s nastartovaným motorem za nějaké situace odpojí.
Ještě jedna spíš teoretická: zhruba v místech modré značky je zásuvka, která ve schématu chybí. Víte na co je?
Chci připojit navigaci Garmin přes ten Can-Bus konektor co je pod předním blatníkem u dvanáctky.Musím tam dávat pojistku nebo to Can-Bus ohlídá aby mi neshořela navigace?Díky.
sloon napsal:
Chci připojit navigaci Garmin přes ten Can-Bus konektor co je pod předním blatníkem u dvanáctky.Musím tam dávat pojistku nebo to Can-Bus ohlídá aby mi neshořela navigace?Díky.
Can bus to odpojí ale co jsem sundal z jedné 1200 tak na tom kablu nylo i pojistkové pouzdro.. Určitě tím nic nezkazíš
... servis a diagnostika BMW Motorrad
sloon napsal:
Chci připojit navigaci Garmin přes ten Can-Bus konektor co je pod předním blatníkem u dvanáctky.Musím tam dávat pojistku nebo to Can-Bus ohlídá aby mi neshořela navigace?Díky.
Can bus to odpojí ale co jsem sundal z jedné 1200 tak na tom kablu nylo i pojistkové pouzdro.. Určitě tím nic nezkazíš
No mě už se tam právě už nic dávat nechce tak jestli to can-bus odpojí tak to dám bez pojistky.Díky.