V manualu je 20W50.10W60 asi nic nezkazis,ale u tehoto motoru jde hlavne o hustotu.
10W60 neni zrovna bezne dostupnej olej,tak o nem moc nevim.Treba ti nekdo napise vic.Myslim,ze bude i zbytecne drahej.
Hod nam sem fotku motorky.Monoleveru tady moc neni.
Prikladam graf pouzitelnosti oleju pro tento motor.Pro nase podminky tam jde nejlepe 20w50 a myslim,ze tenkrat se 10w60 urcite nedelal.Navic 10w50 vychazi pouzitelnej do 10°c,tak tipuju,ze ta sedesatka bude mit ve vedrech taky problemy.Zbytecne bych to neriskoval.
vevis přiložený následující obrázek:
[92.18Kb]
Upravil vevis dne 06.01.2010 20:58
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal(a):
V manualu je 20W50.10W60 asi nic nezkazis,ale u tehoto motoru jde hlavne o hustotu.
10W60 neni zrovna bezne dostupnej olej,tak o nem moc nevim.Treba ti nekdo napise vic.Myslim,ze bude i zbytecne drahej.
Hod nam sem fotku motorky.Monoleveru tady moc neni.
Hodim...foto-toto...
Upravil VPetr dne 17.03.2010 11:56
Fešák! Typoval bych rok 85-86? A podle čísla už je nějakou dobu v Českých luzích a hájích...? Jak jí máš dlouho a jaká je spokojenost?
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63
Pekna.Ale ja myslim,ze generace G/S ten stit origo jeste nemela.Jestli se nechal dokoupit uz tenkrat nevim.Spis myslim,ze si ho nekteri majitele dokupovali az po uvedeni prvnich GS paralever 87-90.Ty ho maj origo.A protoze budiky jsou stejne,tak pasuje i na generaci G/S.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
FunTomas napsal(a):
Fešák! Typoval bych rok 85-86? A podle čísla už je nějakou dobu v Českých luzích a hájích...? Jak jí máš dlouho a jaká je spokojenost?
Diky...Rok je 82 a co se tyce delky pobytu v CR,tak jsem musel chvili dumat,ale dal jsem dohromady ze je tu 12let...Jsem 1 a snad posledni Cesky majitel
A co se tyce spolehlivosti??? Absolute o teto motorce nevim...menim oleje,jednou za cas seridim ventilovou vuli,synchronizace karburatoru a jezdim vesele dal...Jedinou zavadu vetsiho charakteru jsem mel pri prerusenem vinuti v rotoru altiku...Nechal jsem to opravit cena cca.1400,- a funguje dal....nebot cena 300euro je nepripustna..Dnes uz jsou asi levnejsi...
Takze spokojenost!!!!
Uz se tesim na teplo..nebot mame jeste 30cm snehu..
Malej dotaz.Neni to puvodne r 80 ST ?Hadam podle toho svetla.Pak by to ani r.v.86 byt nemohl.Ty se delali do r.v.85.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal(a):
Malej dotaz.Neni to puvodne r 80 ST ?Hadam podle toho svetla.Pak by to ani r.v.86 byt nemohl.Ty se delali do r.v.85.
Ano spravne maska a budiky jsou z r80 ST...motorka byla asi trochu bourana...a v servisce mam napsano ze menili po 100tis...tachometr tak asi dali tuto masku...
Dnes jsem se byl po skoro 1rok a3/4 proletet.Pocasi konecne odpovida jaru.No bylo to kratke,ale parada...uz se tesim na vice krasnych dni..a urcite nejsem sam
Ahoj! Jen se chci ujistit. Dáváte polosyntetiku 20W/50. Jakou dáváte filtrační vložku? Posledně jsem dával dvouvložkový filtr. Dáváte někdo i jednovložkový filtr? Proč se dává ten dvouvložkový? Má smysl dát jednovložkový a měnit každej rok? Loni sem najel cca 3000km. https://www.autok...3;44201774
Upravil pesa dne 07.01.2019 11:56