Protoze mi letos nevysel ten Tunis [nakonec jedu na lyze k Innsbrucku], davam na forum navrh na jarni cestu do Maroka [vice dni] nebo Tunisu [kratsi].
Dejme tomu kolem poloviny dubna na asi 14 dni.
Zorganizujme se na spolecnou cestu, sraz v Barcelone a spolecne na jih nebo na trajektu Janov-Palermo-Tunis.
Co vy na to? Zkusenosti je dost z predeslych cest od ruznych kolegu, meli bychom se cim ridit. 5-10 lidi.
Upravil Doc dne 10.12.2007 15:34
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Zeptej se Advika. Ten něco chystá s kámošem a dokonce i na skoro stejný datum. BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Já bych mohl spíš až na podzim tak září říjen......:/ kurva drát DOCu to mi nedělej.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Naplánoval jsem odjezd na poslední týden v Březnu tj. 29.3.2008 a plánované datum návratu je 13.4.2008. Plán cesty: Po ose přes Alpy, když bude hodně sněhu a všichni nebudou mít řetězy, tak Alpy podjedeme spodem pod Vídní. Pak tradáá po Itálii až na Sicílii. Tam navštívíme Etnu. Pak trajektem do Tunisu. Zaoffroudíme v dunách, dále přes Alžírsko do Maroka. Tam zase zaoffroudíme, pocestujeme a po týdnu, a pevně doufám že všech, návrat před Španělsko, Francii domů.To je předběžný plán cesty, který dle požadavků upravuji.
Ještě nějaké místo pro skvělého a hlavně pohodového motorkáře by se našlo. Dobrá parta je základ. Zatím jedou 2 nejlepší motorky pod sluncem a to 1200ADV, na 95% další 1200ADV (kamarád dostal rozum a prodává 1150 a jde do 1200ADV), další dva kamarádi s 1200ADV si to rozmýšlí (pracovní nasazení), a pak jedna skvělá 1150 (ta nám bude jezdit pro náhradní díly ), a další 1200GS se rýsuje (kamarád kupuje motorku). Parta suprová, všichni skvělí pohodáři.
@ advik
no tak to jsem dobre udelal ze uz mam taky adve?
ale jak to tak rikas, zda se mi to dost naslapany, protoze na Tunis chces nejmene 3-4 dny abys neco videl, dale prejet Alzir [obcas cosi slycham o bezpecnosti, proto jsem nenavrhoval to vzit jednim tahem, aby se nemuselo povinne pres Alzir] a po Maroku neexistuje mene nez tyden, jinak to ani nema cenu.
To jses bratru na 9-10 dnech, plus cesta na jih a hlavne potom z jihu Span chces 3.000km domu, ja navic trajekt + dalsi den na lodi do Recka. Nejak se mi to zda malo dni, jo vejde se to, ale nejsou rezervy. Predpokladam ze Alzir se jenom prefrci, protoze pokud si chces prohlizet, tak to by bylo dni rozhodne malo.
Za sebe muzu rici, ze mam dobrou fyzickou kondici, vydrzim hodne kilometru denne [ale kourim, takze slukpauzy nutne], jsem odolny a jak se rika "kluk do nepohody", ale ze zkusenosti vim, ze je dobre i neco videt, ne jenom porad ridit. V takovem pripade je to mozna velka plocha na malo dnu.
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Advik napsal:
... Plán cesty: Po ose přes Alpy, když bude hodně sněhu a všichni nebudou mít řetězy, tak Alpy podjedeme spodem pod Vídní. Pak tradáá po Itálii až na Sicílii. Tam navštívíme Etnu. Pak trajektem do Tunisu. Zaoffroudíme v dunách, dále přes Alžírsko do Maroka. Tam zase zaoffroudíme, pocestujeme a po týdnu, a pevně doufám že všech, návrat před Španělsko, Francii domů...
Se vším respektem si myslím, že dva týdny na Tunis, Alžír a Maroko je naprostá pitomost. Min 5 dní na Tunis, a min 10 dní na Alžír a stejnou dobu na Maroko je tak podle mě adekvátní. A je to trip téměř na měsíc. Po asfaltu se dá ujet v pohodě 500 km za den, ale v terénu v žádném případě (kromě snad jednárázového extrému od nevidim do nevidim). I mých 14 dní v Maroku bylo tak na hraně a určitě bych toho rád viděl a projel výrazně víc. I proto bych se tam rád někdy brzy vrátil.
Osobně nemám problém dát i 1000 km za den, ale je to blbost. Cestování je o poznání dané země po všech strátkách a ne se za každou cenu hnát od nevidim do nevidim. A je důležité si dát třeba po týdnu cestování den odpočinku.
A je poři plánování trasy mít připravenu i rezervu a případně náhradní trasu. To kdyby byly 1200 GS/A zpět taženy koráby pouště :-)
Advik napsal:
... Plán cesty: Po ose přes Alpy, když bude hodně sněhu a všichni nebudou mít řetězy, tak Alpy podjedeme spodem pod Vídní. Pak tradáá po Itálii až na Sicílii. Tam navštívíme Etnu. Pak trajektem do Tunisu. Zaoffroudíme v dunách, dále přes Alžírsko do Maroka. Tam zase zaoffroudíme, pocestujeme a po týdnu, a pevně doufám že všech, návrat před Španělsko, Francii domů...
Se vším respektem si myslím, že dva týdny na Tunis, Alžír a Maroko je naprostá pitomost. Min 5 dní na Tunis, a min 10 dní na Alžír a stejnou dobu na Maroko je tak podle mě adekvátní. A je to trip téměř na měsíc. Po asfaltu se dá ujet v pohodě 500 km za den, ale v terénu v žádném případě (kromě snad jednárázového extrému od nevidim do nevidim). I mých 14 dní v Maroku bylo tak na hraně a určitě bych toho rád viděl a projel výrazně víc. I proto bych se tam rád někdy brzy vrátil.
Osobně nemám problém dát i 1000 km za den, ale je to blbost. Cestování je o poznání dané země po všech strátkách a ne se za každou cenu hnát od nevidim do nevidim. A je důležité si dát třeba po týdnu cestování den odpočinku.
A je dobré mít při plánování trasy připravenu i časovou rezervu a případně náhradní trasu. To kdyby byly 1200 GS/A zpět taženy koráby pouště :-)
Upravil Paji dne 12.12.2007 14:32
bud Tunis a pak na dva tydny je to skoro moc, ale to se da skloubit i s krasnosnou cestou smerem na Sicilii, prejeli byste si Alpy, procourame Sicilii na dalsi dva-tri dny v klidu a pak lazo plazo kralovsky tyden v Tunisu. To by bylo pohodove. Nebo Maroko, ale tam si myslim na 14 dni naslapano a presun po ose bez vetsiho zdrzovani v Evrope, jenom to nutne. O Alziru bych ani neuvazoval.
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic