jak už jsem psal v jiném vlákně, budu si kupovat novou přilbu a nevím co a jak spolu propojit, abych mohl za jizdy telefonovat - stačí jen přijímat hovory(na vytočení čísla si klidně zastavím), poslouchat navigaci a v neposlední ředě kecat se spolujezdcem?(ten spolujezdec jen minimálně, tak 1x za rok, takže ten není směrodatný) předpokládám že to bude propojeno přes bluetooth, navigaci jsem zatím používal automobilovou Tomtom GO700, takže navigování jen přes displej protože to jaksi v přilbě není slyšet, telefon mám v autě propojen přes bluetooth s rádiem, takže žádnou hands free sadu nemám.
Nikdy jsem tyto věci na moto nepoužíval tak prosím o rady, zkušenosti, recenze, tipy.........a nemusí to být to njdražší co se dá sehnat
convoy napsal(a):
jak už jsem psal v jiném vlákně, budu si kupovat novou přilbu a nevím co a jak spolu propojit, abych mohl za jizdy telefonovat - stačí jen přijímat hovory(na vytočení čísla si klidně zastavím), poslouchat navigaci a v neposlední ředě kecat se spolujezdcem?(ten spolujezdec jen minimálně, tak 1x za rok, takže ten není směrodatný) předpokládám že to bude propojeno přes bluetooth, navigaci jsem zatím používal automobilovou Tomtom GO700, takže navigování jen přes displej protože to jaksi v přilbě není slyšet, telefon mám v autě propojen přes bluetooth s rádiem, takže žádnou hands free sadu nemám.
Nikdy jsem tyto věci na moto nepoužíval tak prosím o rady, zkušenosti, recenze, tipy.........a nemusí to být to njdražší co se dá sehnat
velka cast z nas pouziva Interphone:
http://www.tourat...17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
convoy napsal(a):
jak už jsem psal v jiném vlákně, budu si kupovat novou přilbu a nevím co a jak spolu propojit, abych mohl za jizdy telefonovat - stačí jen přijímat hovory(na vytočení čísla si klidně zastavím), poslouchat navigaci a v neposlední ředě kecat se spolujezdcem?(ten spolujezdec jen minimálně, tak 1x za rok, takže ten není směrodatný) předpokládám že to bude propojeno přes bluetooth, navigaci jsem zatím používal automobilovou Tomtom GO700, takže navigování jen přes displej protože to jaksi v přilbě není slyšet, telefon mám v autě propojen přes bluetooth s rádiem, takže žádnou hands free sadu nemám.
Nikdy jsem tyto věci na moto nepoužíval tak prosím o rady, zkušenosti, recenze, tipy.........a nemusí to být to njdražší co se dá sehnat
Já tu část o BT přepisuju, bude to díky zpoždění kvůli Dakaru ještě nějakou dobu trvat a taky čekám na detailní informace o přístroji Tribe, který budeme mít od jara v nabídce...
Ale:
Pokud ti jde jen o to telefonování, tak je to snadné. Na to stačí od Cellular Line kterýkoliv model a od jiných výrobců taky.
Pokud ale chceš poslouchat navigaci, tak to už je složitější, protože ta navigace musí podporovat připojení audio zařízení profilem headset/handsfree, což třeba drtivá většina navigací do auta neumí. Sice mají BT ale lidi si mylně myslí, že po BT jde spojit cokoliv s čímkoliv. Není to pravda. Pokud to zařízení má jen "profil" pro připojení a komunikaci s telefonem, nedá se přinutit aby fungovalo se sluchátkovou sadou například. A to je problém těch navigací do auta, protože u nich se nepředpokládá použití žádných sluchátek a proto k nim sluchátkovou sadu připojit nejde. Nebo ne přímo. Musí na to být extra adaptér, což je pakárna. Motocyklové navigace typu Zumo nebo TomTom Rider mají dva BT profily - jeden pro telefon a druhý pro sluchátkovou sadu a s těmi to jde. Takže je to dané GPSkou a ne sluchátkovou sadou.
Další problém je, že to obvykle chceš provozovat současně, takže ta GPS musí umět připojit telefon a výsledný mix posílat do sluchátek. Sluchátka, kam jde připojit několik zařízení současně a přepínat mezi zdroji automaticky, to se dělá taky ale je to docela vyjímečné. Obvyklé je to, že GPS je taková ústředna, která integruje telefon+hlasovou navigaci+hudbu a posílá to do sluchátek. Pak se to liší tím, jestli to je obyčejný BT (mono a mizerná kvalita, obvykle tak mizerná, že hudba je téměř nepoužitelná) a nebo kvalitní stereo "stream" v kvalitě připomínající CD i za jízdy, to se jmenuje A2DP a je to speciální profil, který musí logicky podporovat jak ten hudební zdroj (GPS nebo telefon) i sluchátková sada. U Interphone jsou to všechny s názvem Fx - F3, F4...
No a další problém je komunikace s někým jiným. To je naprosto něco odlišného. Rozlišuje se to vzdáleností komunikace. Pokud ti stačí jezdec-spolujezdec, tak na to stačí sada F3, pokud chceš větší (motorka-motorka) na asi 500m max, tak je potřeba F4. Pokud chceš víc lidí, tak to bude umět ta PMR sada Tribe, kterou by ale musel mít každý člověk v té skupině. Bude to víceméně vysílačka řízená a ovládaná BT sadou bezdrátově bez tlačítek pro vysílání.
No a jen je potřeba vědět, že během komunikace "interkom" do toho hovoru není slyšet nic jiného - tedy ani navigace ani telefon, prostě nic. Přepnout to jde snadno stiskem jednoho tlačítka ale samo to hovor na interkomu neukončí, musíš to udělat sám nebo spolujezdec nebo ta protistrana v případě spojení moto-moto. Ale když každý poslouchá svojí navigaci, tak tyhle nové modely alespoň umí to, že do toho upozorní na "vyzvánění" někoho na interkomu. Takže uslyšíš, že tě volá ta druhá motorka. To je výhoda proti tomu původnímu Interphone, který tohle neuměl. Tak snad jsem na nic nezapomněl.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
No pokud kupujes novou helmu a chces i telefonovat, proc si nekoupis jiz helmu s vestavenym mikrofonem a sluchatky a bluetooth ovladanim na leve strane prilby. Muzes se napojit na jakakoliv audio zarizeni podporujici bluetooth a umi to i VOIP takze muzes za jizdy i skypovat. Nabiji se to bud tak, ze zastrcis konektor rovnou do prilby a do zasuvky nebo je tam vyndavaci baterie, kterou strcis do nabijeciho adapteru. Videl jsem to a funguje to dobre a kvalita zvuku ve stereo kvalite je vyborna i za jizdy a pokud to sladis s navigaci tak to umi i regulovat zvuk podle rychlosti z gps...
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
Já mám iPhone, který používám i jako navigaci a iPod. Všechny tyto funkce podporují bluetooth. V přilbě mám vestavěný PARROT SK4000. Vše ovládám přes dálkové ovládání na řidítkách
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
Rhinoceros napsal(a):
No pokud kupujes novou helmu a chces i telefonovat, proc si nekoupis jiz helmu s vestavenym mikrofonem a sluchatky a bluetooth ovladanim na leve strane prilby. Muzes se napojit na jakakoliv audio zarizeni podporujici bluetooth a umi to i VOIP takze muzes za jizdy i skypovat. Nabiji se to bud tak, ze zastrcis konektor rovnou do prilby a do zasuvky nebo je tam vyndavaci baterie, kterou strcis do nabijeciho adapteru. Videl jsem to a funguje to dobre a kvalita zvuku ve stereo kvalite je vyborna i za jizdy a pokud to sladis s navigaci tak to umi i regulovat zvuk podle rychlosti z gps...
No jo a co to tak stojí ( teda mě to stojí vedne vnoci ) ale myslím spíše jestli to nestojí nesmysl?
Ahoj,
omlouvám se autorovi tohoto vlákna, že odbočím ale nechci kvůli podobnému tématu zakládat nové.
Máme na komunikaci mezi dvěma moto Interphone (viz . odkaz na TT od servisaka)
Dotaz zní :lze na toto starší zařízení použít "sluchátkomikrofon" z toho novějšího hranatého modelu ?
A spíš na Toma TT: budou se i do budoucna prodávat tyto díly na ten starší model?
Proč se ptám, Interphone mám dvě sezony a už mi DVA mikrofony chcíply. U jednoho jsem vyreklamoval nefunkční reprák (jak napotvoru chcípl v Turecku, takže byla zbytek dovolené tichá domácnost - žena mě slyšela a já ji ne)
U druhého upadl jeden kolík v konektoru.
Dík za odpovědi.
To Pazoutek: Nestoji to tolik jako me Zalezi na kvalite helmy. Dostava se to ted rychle do mody a za chvili to bude normalni standart. Radove se pohybujeme ve 4 cifernych cislech u tech levnejsich
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
Mara napsal(a):
Ahoj,
omlouvám se autorovi tohoto vlákna, že odbočím ale nechci kvůli podobnému tématu zakládat nové.
Máme na komunikaci mezi dvěma moto Interphone (viz . odkaz na TT od servisaka)
Dotaz zní :lze na toto starší zařízení použít "sluchátkomikrofon" z toho novějšího hranatého modelu ?
A spíš na Toma TT: budou se i do budoucna prodávat tyto díly na ten starší model?
Proč se ptám, Interphone mám dvě sezony a už mi DVA mikrofony chcíply. U jednoho jsem vyreklamoval nefunkční reprák (jak napotvoru chcípl v Turecku, takže byla zbytek dovolené tichá domácnost - žena mě slyšela a já ji ne)
U druhého upadl jeden kolík v konektoru.
Dík za odpovědi.
Nějak jsem nechytil ten dotaz, tak sorry za pozdní reakci.
Díly se budou prodávat asi dlouho, jsou toho plný sklady, jsou i náhradní baterie, takže není problém po pár letech vyměnit baterku za novou.
Ty konektory u starých interphonů jsou na vztek, to je pravda. Ale hele já měl jeden z prvních kusů, který byl dovezený do republiky a nedávno jsem ho vyndával z helmy a když si na to dáváš pozor, tak to vydrží. A bylo to ježděné offroad, mraky pádů, to tělíčko Interphone má rýhy a je orvané od křoví ale fungovalo to tuším 4 roky..
Nová konstrukce má lepší konektor, to bezpochyby.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
IMHO je rozumny byt v tomhle kompatibilni s ostatnima... clovek nemusi vzdy vezt pasazerku, ze. A povidani mezi moto je bozi
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ta sekce o interkomech u nás na webu je doplněná o novinky (udělal jsem na ní i přímý odkaz z ikonky Interphone na hlavní stránce) a považuju jí za celkem kompletní:
No je to v Brně a jmenuje se to Motosalon 2010 a je to 10 - 14. 3. na výstavišti BVV
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Mara napsal(a):
Ahoj,
omlouvám se autorovi tohoto vlákna, že odbočím ale nechci kvůli podobnému tématu zakládat nové.
Máme na komunikaci mezi dvěma moto Interphone (viz . odkaz na TT od servisaka)
Dotaz zní :lze na toto starší zařízení použít "sluchátkomikrofon" z toho novějšího hranatého modelu ?
A spíš na Toma TT: budou se i do budoucna prodávat tyto díly na ten starší model?
Proč se ptám, Interphone mám dvě sezony a už mi DVA mikrofony chcíply. U jednoho jsem vyreklamoval nefunkční reprák (jak napotvoru chcípl v Turecku, takže byla zbytek dovolené tichá domácnost - žena mě slyšela a já ji ne)
U druhého upadl jeden kolík v konektoru.
Dík za odpovědi.
Nějak jsem nechytil ten dotaz, tak sorry za pozdní reakci.
Díly se budou prodávat asi dlouho, jsou toho plný sklady, jsou i náhradní baterie, takže není problém po pár letech vyměnit baterku za novou.
Ty konektory u starých interphonů jsou na vztek, to je pravda. Ale hele já měl jeden z prvních kusů, který byl dovezený do republiky a nedávno jsem ho vyndával z helmy a když si na to dáváš pozor, tak to vydrží. A bylo to ježděné offroad, mraky pádů, to tělíčko Interphone má rýhy a je orvané od křoví ale fungovalo to tuším 4 roky..
Nová konstrukce má lepší konektor, to bezpochyby.
Zdravím, když už se tu řeší komunikace, chtěl jsem se zeptat, potřebujeme s partnerkou nějakou komunikaci a stále nevíme co přesně vybrat. Naše požadavky jsou takové, abychom se v klidu domluvili při rychlosti tak do 100km/h jinak navigaci ani hovory neřešíme, jen nechceme koupit drahý a zbytečný a nebo levný a krám...