Chystám se do Tuniska a chtěl bych poradit s výbavou na opravy pneu. Mám v nářadí nějakou sadu na opravu bezdušovek - s bombičkama. Nepotřebuji na ty bombičky ještě nějaký "vehement"? Pro případ nouze jsem nenašel ani rozměr duše do uvedených pneu. Jak se na takovou cestu připravit? Jde do pneu nacpat nějakou duši? Jedeme na cca 7 dní offroad.
Děkuji.
TADY máš návod od Jardy Dingo, jak nahodit gumu po opravě...
Dlouho se neozval, ale mohl by Ti poradit co měl na své cestě s sebou a pokud problém měl, tak jak ho řešil. Myslím si, že pokud bude vědět, tak Ti poradí - byl jsem u něj a působil na mě dojmem fakt pohodáře...
Upravil radosek dne 29.01.2010 07:47
......jj nahodenie panakom funguje ...vyskušane v Maroccu v pušti na tkc......problem bol ale nahodit dušovu pneu ked sfukla ,museli sme potom vložit do nej dušu aj ked doma sa ju podarilo nehodit ako bezdušovku.....je treba si sem tam skontrolovat tlak v pneu ,ked je mali defekt a za noc kolo zmakne a rano si nevšimneš tak ho pri prudkom zabere vyzuješ
Já sem si do Rumunska vezl mimo jiné taky ty knoty od BMW a na Tourancky s ocelovým kordem sou nepožitelné (nevím co máš za pneu). Po několika pokusech kdy se knot střihnul sem ostatní hodil do kopřiv a dali sme zevnitř záplatu. Bombičky mám ale takhle dál vozím kompresor(to se velmi hodí),u bombiček opravdu musí bejt ten mezikus jinak sou ti k ničemu ale pokud máš celou sadu v origo pytlíčku tak by tam měl bejt. Ted už mám koupený autový knoty a duše pro případ nouze by taky nebyla marná obvzlášť pro offroad. Jako finální oprava bezdušáku je hříbek,ten by se taky nechal ale za nouzovývh podmínek stejně gumu zevnitř nevybrousíš takže je to asi zytečný.
slonci napsal(a):
Chystám se do Tuniska a chtěl bych poradit s výbavou na opravy pneu. Mám v nářadí nějakou sadu na opravu bezdušovek - s bombičkama. Nepotřebuji na ty bombičky ještě nějaký "vehement"? Pro případ nouze jsem nenašel ani rozměr duše do uvedených pneu. Jak se na takovou cestu připravit? Jde do pneu nacpat nějakou duši? Jedeme na cca 7 dní offroad.
Děkuji.
Ahoj Petře, řešil jsem tenhle problém taky. Kdybys chtěl, tak se ozvi a mohu ti na tu akci půjčit dost dobrý hustící systém. Bez knotů a záložních duší bych ale nejel
FRN napsal(a):
..Po několika pokusech kdy se knot střihnul sem ostatní hodil do kopřiv a dali sme zevnitř záplatu. Bombičky mám ale takhle dál vozím kompresor(to se velmi hodí),u bombiček opravdu musí bejt ten mezikus jinak sou ti k ničemu ale pokud máš celou sadu v origo pytlíčku tak by tam měl bejt...
Nechci zakládat nové vlákno,ale zajímalo by mě, jaký kompresor sebou vozíš ? Nebo ostatní cestovatelé na fóru.. Bombičky jsou jedna možnost,ale raděj bych pořídil nějaký solidní a hlavně spolehlivý kompresor. Máte s nimi zkušenosti ? Dík za rady a tipy..
Ja vozim tento kit z http://motopumps....
spokojenost maximalni, je malinkej,slusne funguje. Hodil se uz mockrat, nejdriv na Mitas E09 ktery pravidelne uchazeli a loni jsem na dovoleny 3x pichnul!! Predtim nikdy ani jednou,hold nahoda.
Upravil xavier dne 03.02.2010 22:51
Aktualne 1250 GSA HP
[quote]xavier napsal(a):
Ja vozim tento kit z http://motopumps....
spokojenost maximalni, je malinkej,slusne funguje. Hodil se uz mockrat, nejdriv na Mitas E09 ktery pravidelne uchazeli a loni jsem na dovoleny 3x pichnul!! Predtim nikdy ani jednou,hold nahoda.[quote]
Vypadá to hezky ale,
ta pistolka dofoukne pneu ? A postrádám tam šlauch-gumu...
Upravil bluesbery dne 03.02.2010 23:02
Musis kliknout nahore na motopump kit! Jinak na videu je reklama na nejaky novy knoty. Pridal jsem foto toho co konkretne mam ja, vypada to sice jako vykastrovanej kompresurek z Tesca,ale je kvalitni a vykonejsi, Pneu nafoukne asi za 3 minuty, nafoul jsem jich uz cca 100 a porad jede jako drak. Hlavne je fakt malinkej a samotnej za 35$ i levnej.
Aktualne 1250 GSA HP
[quote]xavier napsal(a):
Musis kliknout nahore na motopump kit! Jinak na videu je reklama na nejaky novy knoty. [quote]
Měl bych strach,že jsou ty nový knoty tenký a tak opravíš opravdu jen dirku po hřebíku a ještě to musí být dokonale kolmo a ne říznutí od kamene. A za druhé ti tam zůstává ten kovovej konec. Navíc si všimněte,že na videu i na obalu jsou pneu na AUTO. To znamená,že to NENÍ určeno prvoplánovitě na MOTOPNEU. A proč? Protože pneu na moto má tenčí stěnu a knot může vylejzat. U tělísek v BMW sadě se naopak počítá s tenkou stěnou pneu a JSOU na to taky tak vymyšlený.
Já jel do Norska preventivne s UltraSealem v pneu a vše v pohodě. je fakt,že tam byla maximálně šotolina. Ale měl jsem nové Torance bez duší samozřejmě. A sadu v kufru s větší zásobou opravných tělísek.
Upravil BIGR dne 04.02.2010 08:14
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Já jel do Norska preventivne s UltraSealem v pneu a vše v pohodě. je fakt,že tam byla maximálně šotolina. Ale měl jsem nové Torance bez duší samozřejmě. A sadu v kufru s větší zásobou opravných tělísek.
Kde se dají opravná tělíska koupit? Popř. celá sada na opravu . Existuje nějaký návod? Na origo k 1150 nic není a nějak si s tím nevím rady.
Děkuji
Kde se dají opravná tělíska koupit? Popř. celá sada na opravu . Existuje nějaký návod? Na origo k 1150 nic není a nějak si s tím nevím rady.
Děkuji[/quote]
Že jsi neřekl když jsem byl u tebe. Mám jich v autě dost. Protože je prodávám Jak komplet celé sady,tak jednotlivé komponenty. Jsou to ty samé co dává (dávalo) BMW z prvovýroby.
Upravil BIGR dne 04.02.2010 21:34
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Jasně to je "výrobek" touratechu. Jsou tam věci ze sady+další přidané (manometr,ventil na bombičky). Je to pěkně zabalený a pohromadě.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS