Ve základním provedení BMW stále nabízí na GS litá kola.Přesto 90% (a možná víc) motorkářů si doplatí za drátěná. Zkusil nědo srovnat kvalitu obou provedení? Vždyť stesky na to,že už to není ta kvalita jako u 1100GS, tu jsou dost často.A když se poškodí ráfek,tak se s tím taky moc nenadělá.Je fakt,že dráty vypadaji líp,anebo jsme tak naučeni z fotek těžké adventury?
Uplně přesně nevím, co tím myslíš....to, že jsou litá kola nevhodná do terénu vychází z fyzikálních vlastností materiálu. Na čistě cestovní stroj a šotolinu samozřejmě litá kola vhodná jsou a jsou levnější, ale pokud někdo míří do terénu, tak je celkem rychle poškodí.
To ale nemá nic společného s povzdechy o tom, že 1100 je držák oproti 1200. motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
U me to je tak, ze ikdybych mel jezdit jen po asfaltu, tak chci GS na dratech. Stejne tak jako zmrzlinu na litych kolech. Proste mam pocit ze to tak ma bejt.
Alda> souhlas prostě to hezky vypadá a je to i funkční. Drát se prostě zdeformuje a lité se vylomí. Nouzová oprava kladivem bude u drátu proveditelná lépe u litého hůře nebo vůbec. Druhá věc je, že tyhle široké ráfky v bezdušovém provedení se dají opravit i v drátovém provedení velmi těžko o vycentrování nemluvě.
No drátěný se oproti litejm mnohem hůř mejou a černý se ti navíc ještě odřou časem ....... proto sem si je koupil
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Mě se teda líbí první modely 12ky s liťákama. Ty novější modely už nee. Naopak ty stříbrný (drátový) kola se mi na 12 nelíbí. Líbí se mi dráťáky v černý jako to má na GSu Karcici. Jinak nevim co se tady pořád navážíte do 12ky - jsem s ní naprosto spokojenej! Kdyby to byl takovej krám jak tady všichni píšete, tak by jí asi nikdo nechtěl