Rád bych požádal všechny o pomoc s plánováním cesty do Rumunska. Jsem úplný začátečník co se cestování mimo ČR týče a potřeboval bych nějakou tu radu a přípdně typy na místa kde je dobré se v této zemi podívat. Rád bych navštívil jako asi každý hrad hraběte Drákuly a prý jsou tam i krásné bahení sopky pokud by někdo byl tak hodný a poradil mi. Za každou radu či námět na místo kam se podívat budu vděčný předem všem děkuji Thunderman.
Trošku obecně:
1. připravit motorku
2. pořídit průvodce
3. přečíst průvodce (případně cestopisy z vybrané lokality)
4. vybrat si místa, která mne v průvodci zaujala (každý máme jiné priority)
5. pořídit mapu
6. konfrontovat mapu s vybranými místy
7. připravit roadbook s trasou
8. těšit se na odjezd
9. těšit se na blížící se odjezd
10. vyrazit na cestu
1. sfanta elene (svata helena)
2. zelezne vrata (decebalus rex)
3. 67C transalpina
4. fagaras
5. oddych v Brasove (zamok peles atd)
6. Slanic
7. bahenne sopky
8. oddych v Konstante
9. smer UA
bol som tam minuly rok 2x a je to krasna krajina, ziadne nepristojnosti som tam nezazil, policajti slusni z vybornou anglictinou, sluzby na vysokej urovni za par penazi..
mozno maly hint na transalpinu treba ist cim skor kym to neni este uplne vyasfaltovane
Vjetrnik napsal(a):
Možná by nebyl špatný i Fagaraš...
chlapi nedělejte si tady s toho srandičky.Thunderman
chce poradit tak kdo k tomu nema co kváknout tak at zasirá jinde.thundermane tady se pokus ziskat nejake info o zemi zaslibene http://www.bmwgs....ad_id=3999
Thunderman napsal(a):
Rád bych požádal všechny o pomoc s plánováním cesty do Rumunska. Jsem úplný začátečník co se cestování mimo ČR týče a potřeboval bych nějakou tu radu a přípdně typy na místa kde je dobré se v této zemi podívat. Rád bych navštívil jako asi každý hrad hraběte Drákuly a prý jsou tam i krásné bahení sopky pokud by někdo byl tak hodný a poradil mi. Za každou radu či námět na místo kam se podívat budu vděčný předem všem děkuji Thunderman.