Podle mě je to hloupost.Ono by zchlazení možná pomohlo,ale nevěřím,že to bude až tak učinný,zvlášť přes vlasy,kůži,kost a polstrování helmy.Navíc po nehodě ti helmu zachraňující stejně sundá nebo by aspoň měl,protože ty starý keci o porušení páteře jsou mnohem méně pravděpodobný,než nutnost resuscitace nebo uvolnění dýchacích cest.Takže chladící helma bude ležet a chladit vedle tebe A pokud by tam široko-daleko nebyl nikdo,kdo by ti helmu sundal a pomohl ti,tak to chlazení tě samo o sobě taky nezachrání.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal(a):
Podle mě je to hloupost.Ono by zchlazení možná pomohlo,ale nevěřím,že to bude až tak učinný,zvlášť přes vlasy,kůži,kost a polstrování helmy.Navíc po nehodě ti helmu zachraňující stejně sundá nebo by aspoň měl,protože ty starý keci o porušení páteře jsou mnohem méně pravděpodobný,než nutnost resuscitace nebo uvolnění dýchacích cest.Takže chladící helma bude ležet a chladit vedle tebe A pokud by tam široko-daleko nebyl nikdo,kdo by ti helmu sundal a pomohl ti,tak to chlazení tě samo o sobě taky nezachrání.
navic to bude tezsi -- vetsi hybnost celku hlava-helma -> vyssi sance poraneni patere imho pri necekanem zrychleni.
Co se mi libi, je C3/Nolan ve svitive zlute..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2