Tady se mi zdá být celkem zajímavá akce. Myslím tím samozřejmě ten odstavec o Moto Guzi a Aprílii (viz nadpis tohoto příspěvku)... Propozice akce
Já se už registroval. Jel by ještě někdo?
Svézt se pro porovnání na Stelviu a cvičně i na nějaké Aprílii v Jizerských horách nemusí být marné...
Upravil radosek dne 15.04.2010 18:25
Soldier napsal(a):
No tak dát 50 000 kauci abych se mohl svést na italovi to fuck ne.
Tak 50.000,- Kč vratné zálohy a 200,- Kč poplatek za půjčení nové motorky mi zase nepřijde tak nemorální. Neznám nikoho, kdo mi ji grátis na půl hodiny půjčí... A není výjimkou záloha ve výši 100% ceny při zapůjčení motorky při zkušební jízdě před vlastní koupí ojeté motorky... A tam Ti ta kauce vyjde na statisíce...
Mně kdysi jako potenciálnímu zákazníkovi půjčili přímo u nich ve vrbovce moto na celý dopoledne zdarma, bez kauce a ještě ani nechtěli abych pak dotankoval . No stejně to nepomohlo a koupil jsem BMW Maiali nel Fango!
To je tak...když jsi potenciální zákazník, jde to snáze...také jsem od nich před časem měl RSV 1000R ... a nebyla to jedna značka, tehdy jsem řešil výber moto více testovačkama, než jsem zjistil, že to chce víc motorek
A ojetiny bych sem nepletl, tam je to jasný...to je jak míchat hrušky s jablkama
Nemíchám hrušky s jablky. Zdůvodňuji, proč se mi nezdá kauce padesát tisíc nesmyslná...
Na tu testovačku nejedu jako zájemce o koupi a nikomu nebudu vykládat, že právě o Stelvio stojím. Jedu tam na svém bávu které si chci nechat a chci porovnat jízdní vlastnosti své motorky s jízdními vlastnostmi motorky, kterou si nechci koupit. Nebudu nikomu mazat med okolo huby, že přemýšlím o koupi jejich stroje, protože to by nebyla v mém případě pravda. A s takovou mi někde jinde těžko půjčí na odpoledne motorku grátis...
Upravil radosek dne 16.04.2010 09:35
Soldier napsal(a):
No tak dát 50 000 kauci abych se mohl svést na italovi to fuck ne.
Tak 50.000,- Kč vratné zálohy a 200,- Kč poplatek za půjčení nové motorky mi zase nepřijde tak nemorální. Neznám nikoho, kdo mi ji grátis na půl hodiny půjčí... A není výjimkou záloha ve výši 100% ceny při zapůjčení motorky při zkušební jízdě před vlastní koupí ojeté motorky... A tam Ti ta kauce vyjde na statisíce...
musel bych mit asi hoodne silny motiv abych nekomu slozil 100% ceny motorky pred jizdou.
No nic.. tohle asi nikdy nepochopim 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ojetiny řešit nebudu, ale u nový mi přijde standard, jak se to řeší třeba při zápůjčkách aut na různých akcích. Prostě podepíšeš hmotnou odpovědnost do výše 50.000, na pokrytí spoluúčasti a nákladů dalšího vyřizování a problémů co s tím půjčovateli vzniknou(musí to nějaký zaměstnanec řešit v pracovní době atd), tomu bych rozuměl. Pokud si dobře pamatuju, Autec to tak s motorkama dělal taky. Pokud by po mě ale někdo chtěl na nějakou de facto promoakci abych jim přinesl 50 v hotovosti a pak mi to zase vraceli, přijde mi to dost ubohý a připadal bych si jako někde výrazně dále na východě. Pokud má ve mě jako potencionálního klienta (čímž netvrdím, že tam musím přijít s představou jejich moto koupit, ale nikdy se přece nedá vyloučit, že s takovým záměrem neodejdu-co víc, měl by to být prodejcův cíl), čili pokud má takovou nedůvěru, nemůžou si myslet, že já budu mít důvěru k nim a rozhodnu-li se, tak koupím u nich. Věc principu, řekl bych. Já bych se asi obrátil jinam. Maiali nel Fango!
Radosek napsal(a): Tady se mi zdá být celkem zajímavá akce. Myslím tím samozřejmě ten odstavec o Moto Guzi a Aprílii (viz nadpis tohoto příspěvku)... Propozice akce
Já se už registroval. Jel by ještě někdo?
Svézt se pro porovnání na Stelviu a cvičně i na nějaké Aprílii v Jizerských horách nemusí být marné...
Já jsem to absolvoval vloni. Doporučuji!! Nejdříve to bylo Stelvio potom Aprilka Shiver s Akrapama. Nemít R1200GS tak mi Stelvio super sedělo.Trochu větší vibrace na volnoběch jinak OK.Jeden okruh z doporučených si vyber tak aby tam byl úsek z Desný nahoru na Příchovice/pár nádherných zatáček/ Přeji ti hezký počasí, to je v Jizerkách důležítý. Já se chystám na Ducati akci mají být v květnu v Děčíně a svezení na nové Multistradě mě láká./150Ps?/
Me se ta akce zacina libit, docela o tom uvazuju ze bych jel,jede jeste nekdo? Nevim jestli tam nezustat v hotelu jeste na grilovani pak dat v hotelu virivku a tak
No asi se zaregistruju
Jen nemuzu najit jak dlouho kazda jizda bude trvat?
Aktualne 1250 GSA HP
Aprilia & Moto Guzzi Test Rides 2010 Kořenov
Cílem této akce je poskytnout možnost zkušebních jízd na motocyklech Aprilia a Moto Guzzi zejména těm z Vás, kteří vážně uvažujete o pořízení nového motocyklu, ale nejste si dosud zcela jistí vlastní volbou. Akce proběhne v malebném prostředí jizerských hor v obci Kořenov na hlavním tahu E65 mezi Tanvaldem a Harrachovem a to v sobotu 22. května 2010 se základnou v Hotelu Příchovice. Připraveny jsou celkem 3 různé trasy v délce cca 25 min jízdy po místních veřejných silnicích....
Máš to hned v prvním odkazu. Guzzina a Aprilia je až v šestém odstavci...
Do toho Kořenova vyrazíme s mojí paní taky už v pátek a budeme tam (podle počasí) až do neděle. Dá se tam moc hezky courat po okolí...
Upravil radosek dne 20.04.2010 20:37
Aha,ja ten clanek na motorkarich necetl,dal jsem si jen stranky aspiritu na propozici akce,ale cekal jsem tak tu pulhodku....kazdopadne to proberu taky s pritelkyni a asi vyrazime,mohl by to byt pohodovej vikend.
Aktualne 1250 GSA HP
Ale kdyžtak mrskni sebou s ubytováním. Dvoulůžkové apartmány už nejsou vůbec a dvoulůžkový pokoj jsem rezervoval jeden z posledních...
Upravil radosek dne 20.04.2010 21:53
Takže moje zkušenost z akce dnů Aprilie a Moto Guzzi v Kořenově se dá shrnout slovy: "Kdo se zúčastnil, neprohloupil..."
Sobotní dopoledne bez deště, silnice osychaly před očima. První jízda - Aprília Shiver 750 a druhá jízda na Aprilia Dorsoduro 750 mám jen na vyplnění volného času před vyzkoušením Stelvia.
Sedmapůly od Aprilie jsou krásné hračky. Na Shiver musím opatrně, mokrých fleků na silnici v lese ještě pár je a nechci utratit padesát litrů za hození tlamy. V takovém případě je výhoda možnosti přepnutí tří palivových map. V lese na mokru nejslabší "R", na nic moc vyspravené silnici po vesnicích střední "T". Posledních pár kilásků široké suché silnice vyzkouším i "S" a je to maso...
Dorsoduro beru hned na suché táhlé zatáčky směrem na Harrachov a to je o něčem jiném. Člověk se na tom může parádně vyblbnout. Mít to doma, tak za týden jsou papíry v p*deli... Půlhodina je fakt málo, chtělo by se mi na tom lítat celý den. Je to prima zábava, ale za mě - kromě blbnutí - další využití takové motorky pro mě je minimální...
Potom už Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX ABS. Posadil jsem za sebe i svoji paní, aby mohla porovnat obě motorky i s pohledu spolujezdce. Hned po dojetí a odevzdání mašiny nasedáme na Barunku a jedeme se projet, abychom mohli posoudit rozdíl.
Obě motorky mají něco do sebe. Stelvio je dle mého o chlup nižší. Zpracování není tak dokonalé, jako u Bawa, ale po stránce motorické je s BMW nesrovnatelná. Motor je o dost živější, po přesednutí na moje BMW mám pocit, že jsem nechal zataženou ruční brzdu... Faktem ale je, že je potřeba ho o trochu víc točit. Když zapomenu včas podřadit, kardan o sobě dá vědět nepříjemným zvukem. Řidítka se dost chvějí, nedovedu posoudit, co to udělá po delší cestě. Kolena se mi opírají o válce. Poposednu dozadu, ale za chvíli zase to samé - regma v kolenou asi nehrozí, jsou v teple...
Moje paní si pochvalovala příjemný posez - sedadlo je luxusní. Jak pro řidiče, tak hlavně pro spolujezdce.
Docela si dokážu představit, že takovouhle motorku mám. Cestování na ní může být příjemné.
Jsem rád, že jsem si mohl Stelvio i obě Aprilie vyzkoušet a vím, že příští rok jedu na tuhle akci znovu...
Upravil radosek dne 24.05.2010 08:21
Radosek napsal(a):
Stelvio je dle mého o chlup nižší. Zpracování není tak dokonalé, jako u Bawa, ale po stránce motorické je s BMW nesrovnatelná. Motor je o dost živější, po přesednutí na moje BMW mám pocit, že jsem nechal zataženou ruční brzdu... Faktem ale je, že je potřeba ho o trochu víc točit. Když zapomenu včas podřadit, kardan o sobě dá vědět nepříjemným zvukem. Řidítka se dost chvějí, nedovedu posoudit, co to udělá po delší cestě. Kolena se mi opírají o válce. Poposednu dozadu, ale za chvíli zase to samé - regma v kolenou asi nehrozí, jsou v teple...
Moje paní si pochvalovala příjemný posez - sedadlo je luxusní. Jak pro řidiče, tak hlavně pro spolujezdce.
Docela si dokážu představit, že takovouhle motorku mám. Cestování na ní může být příjemné.
Jsem rád, že jsem si mohl Stelvio i obě Aprilie vyzkoušet a vím, že příští rok jedu na tuhle akci znovu...
vypada to zajimave a dik za shrnuti, ale 50k jim nepujcim ani omylem...
Upravil hicks dne 24.05.2010 09:53
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicks napsal(a):
... 50k jim nepujcim ani omylem...
...jo, to zní rezolutně...
Nicméně, jako jistinu na motorku za tři sta litrů to docela chápu...
od te doby co byly vynalezeny pojistovny to ja zase tak uplne nechapu..
jinak Shiver mne samo bere.. to jsem si chtel koupit nez jsem narazil na osmikilo.
Bohuzel, nemeli ho v te dobe s ABS...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2