Zdravim, pořídil jsem si Baworský koláček a zjišťuju, že vejfuk je pro mě prostě moc tichej, chce to pořádnej bordel. Už mam i takovou nějakou představu od koho by měl být nebo jak vypadat, ale nabízí se mi tu pořád taková možná pro někoho hloupá otázka, ale já si nevím rady. Když namontuju laděnej vejfuk, tak musim něco upravovat krom svodů na motorce ? Myslim na mysli, když by to byl karburátor tak se bude ladit směs třeba na brzdě. Ale co s motorkou, která je stříkačka ? Musí se něco dolaďovat nebo si to šteluje směs samo nebo jak to teda doopravdy je ? Díky za odpovědi.
Zatáčku můžeš projet normálním stylem a nebo stylem BMW....
Tenhle motor se stím dokáže srovnat sám.Může se stát že to pak třeba bude mít někde díru nebo to bude víc žrát ale tenhle motor je na vyjfuk opravdu velmi tolerantní.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Měl jsem na Dakaru koncovku Scorpion,pouze jsem sundal orig a nandal laďák a nebyl žádnej problem.Jelo to stejně,asi to i žralo stejně a zvuk byl perfektní.
Zase jsem našel nějaký skoro mrtvý téma.
Přemýšlím o laďáku na Dakara, ale nelíbí se mi vyměnit dva výfuky za jeden. K tý motorce prostě dva patří. Ale nepodařilo se mi něco takovýho najít. Neměl by někdo link, případně zkušenost?
Tak jsem se na to díval a v úvahu přichází pouze Remus nebo Sebring. Od nikoho jinýho jsem dva výfuky nenašel. Chtěl jsem nějakej carbon nebo něco takovýho :-).
Plán je až na jaro, tak beru jakékoliv rady, nápady a doporučení . Jde mi o homologované řešení (cesty do západní Evropy atp.)
xarrow napsal:
Tak jsem se na to díval a v úvahu přichází pouze Remus nebo Sebring. Od nikoho jinýho jsem dva výfuky nenašel. Chtěl jsem nějakej carbon nebo něco takovýho :-).
Plán je až na jaro, tak beru jakékoliv rady, nápady a doporučení . Jde mi o homologované řešení (cesty do západní Evropy atp.)
EDIT: Homologaci dle info na stránek bohužel nemá. Two Brothers Racing Products Are For Closed Course Competition Use Only. Not Intended for Street Use.
Upravil MarekHK dne 24.10.2014 14:43
F 650 GS (00)
Taky jsem měnil výfuk, kupoval jsem neoriginální za 2500kč s homo, teď mám jenom jeden, ale původně jsem chtěl ještě přikoupit druhý a ten vydolovat a mít jen schránku, takže by celá tahle sranda vyšla na 5000kč, ale pak jsem objevil na motorkařích tuhle variantu http://www.motork...otogalerie, a asi půjdu touhle cestou, vleze se tam rozhodně víc věcí a o to mi jde především na přiloženém obrázku je moje moto, výfuk jsem kupoval od chlápka z Hrušovan u Brna, na motorkářích má spoustu inzerátů, a je určen na Kawu 750, nechtěl jsem nic dlouhého, aby nebyl ještě půl metru za motorkou
DAGR přiložený následující obrázek:
[83.72Kb]
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
D-A-G-R napsal:
Taky jsem měnil výfuk, kupoval jsem neoriginální za 2500kč s homo, teď mám jenom jeden, ale původně jsem chtěl ještě přikoupit druhý a ten vydolovat a mít jen schránku, takže by celá tahle sranda vyšla na 5000kč, ale pak jsem objevil na motorkařích tuhle variantu http://www.motork...otogalerie, a asi půjdu touhle cestou, vleze se tam rozhodně víc věcí a o to mi jde především na přiloženém obrázku je moje moto, výfuk jsem kupoval od chlápka z Hrušovan u Brna, na motorkářích má spoustu inzerátů, a je určen na Kawu 750, nechtěl jsem nic dlouhého, aby nebyl ještě půl metru za motorkou
Tohle:
je rozhodně praktický, o tom žádná .
Ale tohle:
nebo tohle:
se mi líbí víc. Ideálně v černé .
Schránku neuživím, když jedu někam dál beru si kufr, tady po republice to neřeším. Standardní nářadí. Teď jsem čerstvě najel 50 000Km, mám ji od 20 000 asi tak rok a půl. Zatím jsem měnil jen spotřebák a snažím se dodržovat servisní intervaly :-). Zatím mě nikdy nikde nenechala...
Upravil xarrow dne 26.10.2014 19:34
Ahojky, tak kluci bacha tohle je pěkná blbost. Mám GSko 2006 a dneska jsem se pokusil vydolovat tu trubku z levého tlumiče a ejhle, vydoloval jsem jenom zátku a trubka žádná pouze ten ocelofilc nebo co tam je. Zvuk super, ale za zátkou další zátka, tak jsem to odvrtal ale na žádnou trubku jsem se nedostal.
Možná už to tam od tohoto roku nedávají !!!
http://faq.f650.com/GSFAQs/Photos/ExhaustPhotos/Baffle2.jpg
Jj ty dva výfuky jsou pěkný, ale poslední dobou jsem spíš začal jezdit bez kufrů tak řešim co kam dát, takže u mě vítězí praktičnost, ale to je věc každého soudruha dal jsem jenom jeden ze spousty návrhů jak vyřešit místo po druhém výfuku
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Ja mam taktiez dakar 2008 a uvazujem o tom, ze by som odstranil tu "trubku" alebo zatku v lavom vyfuku aby boli aktivne obidva vyfuky. Nema niekto navod alebo nieco s cim by som si pomahal, ked sa do toho pustim? Som zaciatocnik. Dakujem inak neni mozne, ze sa nieco moze poskodit, ked odstranim tu vec, a bude z obidvoch vyfukov vychadzat vyfukove plyny?
to davideso:
Nevím jak ty to chceš řešit, ale já jsem použil vytahovák zalomených šroubů na který jsem navařil hlazenku s plocháčem a kroutil a kroutil a tloukl, až se to podařilo. Potom jsem vyštoural ten filc a super zvuk a jde to z obou výfuků. Když chci tak tu zátku vrátím a je to zase utlumené jako to bylo. Tak zdar a chce to pevný nervy ta zátka je tam bodnutá zevnitř a jde to dost blbě. Jo a ještě jsem provrtal 25mm vrtákem tu hranu za zátkou která tam zůstala. Tak zduř
Upravil zadanyjan dne 14.11.2014 20:05